AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1 Skrevet 15. november 2018 Hei, Dere som har tatt et valg ang senabort! Når følte dere at dere var klare for å prøve på nytt og evt hvor lang tid tok det før dere var gravid på ny? Anonymkode: 3d0f6...897
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #2 Skrevet 15. november 2018 Tok 4-5 måneder. Ble gravid kjapt da, i pp2. Når jeg ble gravid var det ganske vanskelig, mye usikkerhet og frykt. Følte meg ikke lenger klar. Hadde vel vonde tanker hele svangerskapet, frykt for at noe skulle gå galt eller at jeg ikke skulle bli glad i babyen. Anonymkode: e7bfb...645
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #3 Skrevet 15. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok 4-5 måneder. Ble gravid kjapt da, i pp2. Når jeg ble gravid var det ganske vanskelig, mye usikkerhet og frykt. Følte meg ikke lenger klar. Hadde vel vonde tanker hele svangerskapet, frykt for at noe skulle gå galt eller at jeg ikke skulle bli glad i babyen. Anonymkode: e7bfb...645 Takk for svar 🙂 hvordan gikk det videre med graviditeten og gikk alt bra? Når fikk du tilbake mens? Anonymkode: 3d0f6...897
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå