Gå til innhold

Tips for å komme seg fortest mulig etter operasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hikk gjennom det som vanligvis er kjent for å være en meget smertefull operasjon i fjor, men etter en lang prat med en venninne i forkant overbeviste hun meg om at det ikke kom til å være så vondt dersom jeg bestemte emg for at det ikke skulle være det. Kall det gjerne galskap, men jeg følte definitivt at det hjalp. Jeg innstilte meg på at det ikke kom til å være så vondt og at jeg kom til å komme meg raskt og jeg gjentok dette for meg. Selv hundre ganger til dagen og jeg ser tilbake på tiden etter operasjonen som nokså behagelig... 

Anonymkode: 5bd33...5de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Husker du hvor lang tid det tok før du fikk løfte noe tyngre? Jeg har hørt 4 til 6 uker, og det er det jeg er mest bekymret for. Blir utrolig vanskelig å ikke kunne løfte ettåringen på så lang tid!

Nei, det har jeg heldigvis aldri gjort :)

Anonymkode: dd2ee...e5d

Den gang var det 6 uker uten tunge løft, skulle ikke stramme magemuskelene, det var vondt. Det er når du ikke skal gjøre ting med kroppen en finner ut hvor mye vi bruker de. Du bør jo snakke med personellet om tips om evnt løfting. Kanskje etter et par uker gjøre det på annen måte enn en pleier.  Det tar jo tid og gro og da vil det nok dra litt i såret hvis man løfter for tungt. Jeg hadde sting innvendig. 

Anonymkode: 90e36...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...