Gå til innhold

Fy faen i helvete, nå er jeg jævlig forbannet på Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Sirah skrev:

Bytt passord med en gang TS og kontakt Facebook.

Ja, skal gjøre det 

Anonymkode: 8c373...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen fiender så at noen bare vil slette alt av bilder er uforståelig for meg. Om jeg ville gjort det som faenskap mot aldre ville jeg byttet passord og mye annet i tillegg. 

Har ikke gått igjennom ventelisten min enda, men er ikke publisert noe på veggen min hvertfall, men kan jo hende de har publisert på andres vegg 😫

Anonymkode: 8c373...05f

Nei, jeg tenkte i tilfelle du nå har blitt hacket, sjekk om noe fra veggen din eller vennelisten har blitt sletta. Har det det, noter deg hva. Du kan finne ut en del via det.

Om det bare er bildene... Vel, har du bilder av noen ekser der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vel i utgangspunktet få beskjed viss noen fra en ukjent enhet logger inn på facebooken din. Typ en annen telefon eller pc. Det gjør ivertfall jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, luckystrikee skrev:

Du skal vel i utgangspunktet få beskjed viss noen fra en ukjent enhet logger inn på facebooken din. Typ en annen telefon eller pc. Det gjør ivertfall jeg.

Da må man ha på det i innstillinger

Anonymkode: 052f1...541

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bildene dine slettet fra telefonen, Face, insta,  pc/mac, ipad/nettbrett, ekstern harddisk, ipod, alle mulige gadgets? 

Det er kjipt. 

Men bilder av deg, og vennene dine som allerede er tagget/på venners fb. side kan du lagre på telefonen din nå. 

Og i fremtiden bør du skaffe deg en digital sky, eventuelt ha en mappe i mail, som du lagrer bilder (ikke trygt), og du bør gå til anskaffelse av en ekstern harddisk/minnepinne. Eller bruke litt av lagringsplassen på en av konsollene dine. 

 

Anonymkode: 052f1...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sto det noe om sånt: 

https://m.facebook.com/help/167008403358503?helpref=popular_topics

Sitat

Noen ganger når vi utfører vedlikehold på nettstedet, kan enkelte bilder eller album forsvinne midlertidig. Hvis du savner noen bilder, bør du vente et par timer og se om de kommer tilbake. Hvis du fortsatt savner bildene etter et par timer, kan du rapportere et problem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg var dum og brukte FB som kameraalbum uten noen form for backup, jævla idiotisk ja. Men trodde aldri bildene skulle forsvinne der i fra 

Anonymkode: 8c373...05f

Du burde lagret dem på pc'en

Anonymkode: 034b3...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, full WiFi dekning 

Anonymkode: 8c373...05f

Fullt signal på WiFi er ikke det samme som bra nett, kan ha fult signal på WiFi men hastigheten på internett kan fremdeles være elendig.

Anonymkode: 5df8d...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du bruker facebook som backup?? Du er klar over at facebook ødlegger bilder med relativt heftig komprimering? Tipper du er en telefonfotograf? Det finnes masse forskjellige tjenester som tar backup automatisk av bildene og filmene dine, blant annet "google photo".

Her er det ingen medlidenhet fra meg, men på en måte håper jeg det ikke ordner seg slik at du lærer av dette. Og med den språkbruken i åpningsinnlegget skjønner jeg ikke hvorfor folk (inkl meg) gidder å svare. Folkeskikk, hørt om det?

Anonymkode: 9c65d...ed9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2018 den 18.59, NancyDrew skrev:

Nei, jeg tenkte i tilfelle du nå har blitt hacket, sjekk om noe fra veggen din eller vennelisten har blitt sletta. Har det det, noter deg hva. Du kan finne ut en del via det.

Om det bare er bildene... Vel, har du bilder av noen ekser der?

Har sjekket mye nå, men har ikke funnet ut noe om at noen har skrevet på veggen til noen av de jeg er venner med. Har heller ikke mistet noen venner. 

Nei hadde ingen bilder av noen av eksene mine, de ble slettet rett etter vi slo opp. 

Anonymkode: 8c373...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2018 den 19.06, luckystrikee skrev:

Du skal vel i utgangspunktet få beskjed viss noen fra en ukjent enhet logger inn på facebooken din. Typ en annen telefon eller pc. Det gjør ivertfall jeg.

Jeg har ikke fått noen beskjed om det hvertfall, hverken på sms eller e-post 

Anonymkode: 8c373...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.11.2018 den 19.18, AnonymBruker skrev:

Er bildene dine slettet fra telefonen, Face, insta,  pc/mac, ipad/nettbrett, ekstern harddisk, ipod, alle mulige gadgets? 

Det er kjipt. 

Men bilder av deg, og vennene dine som allerede er tagget/på venners fb. side kan du lagre på telefonen din nå. 

Og i fremtiden bør du skaffe deg en digital sky, eventuelt ha en mappe i mail, som du lagrer bilder (ikke trygt), og du bør gå til anskaffelse av en ekstern harddisk/minnepinne. Eller bruke litt av lagringsplassen på en av konsollene dine. 

 

Anonymkode: 052f1...541

Ja, jeg slettet alle bildene på telefonen etter jeg lastet de ned på Facebook. 

Det er dessverre få bilder som ble lakt ut så andre fikk se de, satt på innstilling at kun jeg fikk se de jeg lastet opp. 

Ja jeg skal absolutt få sikkerhet heretter 

Anonymkode: 8c373...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2018 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Gidder ikke å hjelpe deg nå du har den språkbruken

Anonymkode: 034b3...f59

Så la vær, er man forbannet og frustrert blir det jævla mye banning, hvertfall for meg!

Anonymkode: 8c373...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.11.2018 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Fullt signal på WiFi er ikke det samme som bra nett, kan ha fult signal på WiFi men hastigheten på internett kan fremdeles være elendig.

Anonymkode: 5df8d...487

Her jeg bor er det hvertfall veldig god dekning, har også brukt 4g+ på mobilen men bildene er like mye borte

Anonymkode: 8c373...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2018 den 14.19, AnonymBruker skrev:

 

Her er det ingen medlidenhet fra meg, men på en måte håper jeg det ikke ordner seg slik at du lærer av dette. Og med den språkbruken i åpningsinnlegget skjønner jeg ikke hvorfor folk (inkl meg) gidder å svare. Folkeskikk, hørt om det?

Anonymkode: 9c65d...ed9

Nei vel, tråden var ikke laget for å få medlidenhet men at noen kanskje hadde vist hvordan jeg fikk tilbake bildene om det går. Dessuten har jeg lært nå også om jeg får tilbake bildene. Om du ikke tåler litt banning i 3n frustrerende situasjon får du lese i bibelen 

Anonymkode: 8c373...05f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så la vær, er man forbannet og frustrert blir det jævla mye banning, hvertfall for meg!

Anonymkode: 8c373...05f

Nei, en trenger ikke bruke banneord når man er opprørt. En klarer fint å uttrykke seg på en ordentlig måte

Anonymkode: 034b3...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, en trenger ikke bruke banneord når man er opprørt. En klarer fint å uttrykke seg på en ordentlig måte

Anonymkode: 034b3...f59

Det klarer faen ikke jeg. Men (beklager) for at jeg banner litt av og til jævla sjelden, men kan dessverre ikke rette det opp da jeg skrev som anonym...

Anonymkode: 8c373...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...