Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lnh9 skrev (46 minutter siden):

Jeg er også nysgjerrig😅

Det var visstnok en yngre dame i tjueårene som var på i går...

• Liker 1
Skrevet
Lillemor1982 skrev (9 timer siden):

Jeg mistenker at det var hun Anette som var på kanalen igjen i går 🙈💩 men var på tur hele dagen så rakk ikke å se😆

Hun som utleverer alt med datter, inkl dassbesøk eller manglende sådan. Og at de rangler oppe hele natta hver natt.

Typisk at jeg brukte dagen i går til å være tilgjengelig for min tenåring (uten diagnoser)... and I missed the Tea 😂😂😂🙈

Nei, det var ikke det. Det var en kvinne i 20-årene som hadde autisme selv. Jeg så ikke mer enn bare den første av de problematiske snappene, men det handlet om bitterhet mtp oppvekst tror jeg, og at det ikke er foreldrene til autistiske barn som har det vanskelig, men kun autistene selv. 
Noe som virkelig ikke stemmer, selvsagt. Men hun hadde det vanskelig selv, åpenbart. 

• Liker 2
Skrevet
Lillemor1982 skrev (På 2.7.2025 den 14.28):

Litt på siden av Løvemammaene. Men er det noen her som følger Autismeforeldrene? Hva skjedde på kanalen der i går ettersom Admin gikk inn og sletter snapper? Nysgjerrig 😂

Det var en voksen autist - en dame på 28-29 år som skulle være gjest. Hun virket veldig hissig og anklaget foreldre for å tvinge barn med autisme til å være med på ting etc. Vet ikke om det var basert på en kommentar eller hva, men virket helt ut av det blå. 
Jeg tenker at det var en fin påminning til disse foreldrene som rosemaler autisme som en slags superkraft om hva som venter i fremtiden…. 

Skrevet

Syns det var forfriskende at Betina snakket om at det er viktig med skole og at det ikke er et alternativ med ‘skolevegring’. 
Men tenker at det da er litt mot sin hensikt med disse pleiepengene de har kjempet for. Ungene skal gå på skolen, mens mor skal subbe hjemme og være influencer? Flere av disse som har laget seg en karriere basert på blogging om syke barn mens de lever på ytelser fra nav. Christina Ygre f eks 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Oxana skrev (11 timer siden):

Syns det var forfriskende at Betina snakket om at det er viktig med skole og at det ikke er et alternativ med ‘skolevegring’. 
Men tenker at det da er litt mot sin hensikt med disse pleiepengene de har kjempet for. Ungene skal gå på skolen, mens mor skal subbe hjemme og være influencer? Flere av disse som har laget seg en karriere basert på blogging om syke barn mens de lever på ytelser fra nav. Christina Ygre f eks 

CYS skal vel gjeste denne uken å...  så da blir det flere følgere

• Liker 1
Skrevet
mariie skrev (8 timer siden):

CYS skal vel gjeste denne uken å...  så da blir det flere følgere

Hun er der i dag, og nå kommer nok snart link til den smykkebutikken 😉 Med det veldig originale designet engler

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...