Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat


Minipilla

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (49 minutter siden):

Hun er virkelig ekstrem!

Kunne fint fått fram poenget med NAV uten å eksponere alle de papirene med sensitive helseopplysninger!

Ja, fy søren. Dette er bare ikke greit, stakkars barn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun i dag er den aller verste. Skremmende at hun har verv både i Løvemammaene og politisk. Skremmende. Hun eier INGEN grenser når det kommer til utlevering av barna i alle mulige sårbare situasjoner. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle hun snakket om hvis hun ikkr utleverte barna? Hele jobben hennes er jo å følge de opp helsemessig eller gjennom sitt verv i løvemammaene. Tror ikke vi som har en normal hverdag klarer å se hvor altoppslukende det er med så enormt mye fysisk og psykisk sykdom

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (23 minutter siden):

Hva skulle hun snakket om hvis hun ikkr utleverte barna? Hele jobben hennes er jo å følge de opp helsemessig eller gjennom sitt verv i løvemammaene. Tror ikke vi som har en normal hverdag klarer å se hvor altoppslukende det er med så enormt mye fysisk og psykisk sykdom

Jeg forstår at det er altoppslukende. Men å legge detaljerte beskrivelser over alle diagnoser og utfordringer 3 barn i skolealder har, er under enhver kritikk.

Det er flere på Løvemammaene som klarer utmerket godt å beskriver hverdag og utfordring uten å utlevere på denne måten.

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (12 timer siden):

Hun som har snappen i dag er så ekstrem med utlevering av ungene sine, det er helt ufattelig at dette er lov! 

Enig, og så lenge vedkommede står i fronten for organisasjonen kommer de aldri til å endre på den voldsomme overeksponeringen, noe som er bare trist. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (1 time siden):

Hva skulle hun snakket om hvis hun ikkr utleverte barna? Hele jobben hennes er jo å følge de opp helsemessig eller gjennom sitt verv i løvemammaene. Tror ikke vi som har en normal hverdag klarer å se hvor altoppslukende det er med så enormt mye fysisk og psykisk sykdom

Jeg kan nesten ikke fatte at dere ikke ser forskjellen? Er det virkelig så komplisert å forstå??? Det er FORSKJELL på å feks forklare hvor tøft det er å se sitt barn redd hos legen for tiende gang den måneden ved å filme seg selv, omgivelsene eller en potteplante for den saks skyld og det å faktisk stikke telefonen opp i ansiktet på det redde barnet og filme det mens det er redd og gråter og er sårbart. Fatter dere virkelig ikke det???

  • Liker 42
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariie skrev (2 timer siden):

Hva skulle hun snakket om hvis hun ikkr utleverte barna? Hele jobben hennes er jo å følge de opp helsemessig eller gjennom sitt verv i løvemammaene. Tror ikke vi som har en normal hverdag klarer å se hvor altoppslukende det er med så enormt mye fysisk og psykisk sykdom

For det første så vet ikke du noe om hva vi som skriver her inne står i, for det andre er det fullt mulig å beskrive og forklare hvordan ting føles og er, uten å filme barna i ekstremt sårbare situasjoner og utlevere sensitive opplysninger i dokumenter til/fra nav! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør det hele ennå verre er at disse mødrene aktivt reklamerer for egne SoMe kontoer også. Så det holder liksom ikke at de stakkars ungene blir eksponert et par ganger i måneden. Man kan følge mødrene for daglige oppdateringer.

Jeg får oppriktig vondt av sårbare barn som får hele sin sykdomshistorie utlevert til flere tusen fremmede. Det finnes så ufattelig mange måter man kan få ut informasjon på enn å utlevere barn uten samtykkekompetanse. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk gjennom hvem løvemammaene følger på instagram nå. Fy Søren hvor mange kontoer (Som heller ikke har flere enn 100-200 følgere" som kaller seg "Livettilx) = X= Barnets navn osv osv.... "Livetmedx" = "sett inn sykdom. f.eks autisme, cp, cf osv - til og med diagnoser de dør av når de er 2-3 år filmes osv"... 

Bare å gå gjennom selv og se...

Såå mange som prøver bli kjendis på vegne av sine barn og dets sykdom.. Uff.. 

Endret av shab
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hummingbird2 skrev (På 21.1.2022 den 11.15):

Det som gjør det hele ennå verre er at disse mødrene aktivt reklamerer for egne SoMe kontoer også. Så det holder liksom ikke at de stakkars ungene blir eksponert et par ganger i måneden. Man kan følge mødrene for daglige oppdateringer.

Jeg får oppriktig vondt av sårbare barn som får hele sin sykdomshistorie utlevert til flere tusen fremmede. Det finnes så ufattelig mange måter man kan få ut informasjon på enn å utlevere barn uten samtykkekompetanse. 

Enig! Er sjokka over snapene. Så at den ene mammaen etter alt det «personlig-almanakk»-mølet snakket på svorsk til gutten sin som ligger der «en liten dritt er du, det er det du er!» 😭😳😳❤️ sånt går ikke an! Det ligger der ikke nå, men kommer ikke over det…Graverende!

Endret av incintissima
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

incintissima skrev (7 minutter siden):

 

Enig! Er sjokka over snapene. Så at den ene mammaen etter alt det «personlig-almanakk»-mølet snakket på svorsk til gutten sin som ligger der «en liten dritt er du, det er det du er!» 😭😳😳❤️ sånt går ikke an! Det ligger der ikke nå, men kommer ikke over det…Graverende!

Glad for å se dette bli nevnt, jeg reagert også på den setningen, ble helt uggen av den. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig…fortsatt uggen følelse av å tenke på det. Hun klasket ganske hardt i hånda hans repeterivt også først?  
Jeg skjønte ikke alt/fikk ikke med meg alt innholdet; men dette brente seg fast!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (På 5.5.2021 den 18.54):

Jeg må få lov å stille spm når jeg vet enkelte bpa blir satt til å vaske hus når de egentlig skal være kroppen til en 4åring

Samtidig kan det være at mammaen og pappaen endelig kan få tid til å være litt mamma og pappa, og ikke bare administratorer.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Dartle skrev (20 minutter siden):

Samtidig kan det være at mammaen og pappaen endelig kan få tid til å være litt mamma og pappa, og ikke bare administratorer.  

??? Kjenner mange småbarnsforeldre som har "aktive" barn som selv må vaske huset. Jeg tenker at hvis man har bpa så er dette for å være sammen med barnet som trenger det - ikke fullføre arbeidsoppgavene i et vanlig hushold... 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FreezeandFawn skrev (14 timer siden):

Glad for å se dette bli nevnt, jeg reagert også på den setningen, ble helt uggen av den. 

m

Endret av shab
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (59 minutter siden):

??? Kjenner mange småbarnsforeldre som har "aktive" barn som selv må vaske huset. Jeg tenker at hvis man har bpa så er dette for å være sammen med barnet som trenger det - ikke fullføre arbeidsoppgavene i et vanlig hushold... 

jo de kan også gjøre husarbeid , du bør lese deg opp litt før du kritiserer 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (24 minutter siden):

jo de kan også gjøre husarbeid , du bør lese deg opp litt før du kritiserer 

Spar meg. Da burde alle med 3-4 barn har krav på BPA da?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (25 minutter siden):

jo de kan også gjøre husarbeid , du bør lese deg opp litt før du kritiserer 

Jeg leser meg opp, og ser at en BPA skal være "armer og bein" for den de hjelper. Hvilket husarbeid tenker du en 3-4 åring kan bidra med? Ikke vaske huset i alle fall. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...