Gå til innhold

Hva er din klementin-spise-rekord?


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Heisann sveisann! 

Jeg har et svært viktig tema på agendaen: klementinspising! 

Hva er fleste antall klementiner du har spist i løpet av en dag? Kom gjerne med en liten anekdote i forbindelse med rekorden! :) 

--- 

Min rekord er per i dag 4 klementiner. Den fikk jeg nå på lørdag som var. Jeg satt alene hjemme og drakk te (Blueberry Bliss og Vanilla Strawberry - nam!) og fjaste på KG avbrutt av noen partier sjakk. Og så klementiner da! 3 av 4 var svært gode! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

I løpet av en dag?  Å, det var vel nærmere 20.

Anekdote :   Ble ugrei i magen.     :fart2:

Åh, takk for at du svarer på den viktige tråden min! 

Og takk for at du ga meg en latter. Huff da, ikke gjør det igjen! Kanskje jeg ikke skal prøve å slå rekorden din? 

Jeg forstår egentlig ikke helt hvordan det var mulig, ble du ikke lei!?

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Akkurat nå, Eugene Onegin skrev:

Ett sted mellom 10 og 30

10 er jo greit nok, men 30!?! Du kan ikke ha gjort på annet du da den dagen! :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rainstorm skrev:

Åh, takk for at du svarer på den viktige tråden min! 

Og takk for at du ga meg en latter. Huff da, ikke gjør det igjen! Kanskje jeg ikke skal prøve å slå rekorden din? 

Jeg forstår egentlig ikke helt hvordan det var mulig, ble du ikke lei!?

:takke:

Elsker klementiner, men den mengden var et engangstilfelle.  Men, lei?  Slett ikke.   :)

Men er 20 stk fordelt på fra morra'n til langt på natt egentlig så mye?    Næsj!   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Ett sted mellom 10 og 30

Men...det kunne vært bare 11.   Upresist, Ausjén.    :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker klementiner! Noe som ikke er fullt så bra, blir en del turer på toalettet etterpå, foråsidetsånn

Men, tja... Fire, kanskje? 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Men...det kunne vært bare 11.   Upresist, Ausjén.    :jolie:

Det kan det, sannheten er at jeg ikke vet. Men jeg vil tippe at det er et sted mellom 10 og 30. Jeg spiser vedig mye klementiner i November og Desember. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, blaamandag skrev:

Sikker på at det ikke var mandariner?

Det selges ikke mandariner i Norge. Det har ikke blitt solgt mandariner i Norge siden begynnelsen av 90 tallet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, blaamandag skrev:

Sikker på at det ikke var mandariner?

Ikke hiss opp trollene som lister seg rundt her inne nå :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Eugene Onegin skrev:

Det kan det, sannheten er at jeg ikke vet. Men jeg vil tippe at det er et sted mellom 10 og 30. Jeg spiser vedig mye klementiner i November og Desember. 

Håper det var 29.    :nigo:

Samme her. Liker mine best kjøleskapskalde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eugene Onegin said:

Det selges ikke mandariner i Norge. Det har ikke blitt solgt mandariner i Norge siden begynnelsen av 90 tallet.

Jo nå gjør det det, mandarinene er tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
3 minutter siden, NancyDrew skrev:

Hadde det ikke vært for dassrundene, så kunne jeg sikkert kjørt i meg den kilos greia fra butikkene. 

Men unnskyld at jeg spør så grovt (man må for all del ikke snakke om tarmbevegelser liksom!), hva er greia? Er klementin lakserende?

Jeg får så rar promp av dem. :ninja: (En setning jeg ALDRI trodde jeg skulle si, både mtp å være tøff i trusa, og fordi det er fryktelig teit, selv om jeg tør!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Håper det var 29.    :nigo:

Samme her. Liker mine best kjøleskapskalde. 

Det må jeg prøve, å ha dem i kjøleskapet! Jeg gleder meg til jeg får en skikkelig sur en! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eugene Onegin skrev:

Det selges ikke mandariner i Norge. Det har ikke blitt solgt mandariner i Norge siden begynnelsen av 90 tallet.

Kremt. Siden 60tallet.  Noen få har tatt inn etter det, men med steinmengden ville ingen ha dem. Klementiner er egentlig bare en forbedret versjon. Og de klementiner som har litt steiner har stått for nære, og blitt befruktet av, sitrontrær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rainstorm skrev:

Men unnskyld at jeg spør så grovt (man må for all del ikke snakke om tarmbevegelser liksom!), hva er greia? Er klementin lakserende?

Jeg får så rar promp av dem. :ninja: (En setning jeg ALDRI trodde jeg skulle si, både mtp å være tøff i trusa, og fordi det er fryktelig teit, selv om jeg tør!)

Jeg aner faktisk ikke, om det bare er jeg som reagerer eller om det er en... greie :sjokkbla: Men nå skal det sies at jeg kjenner det romsteres etter bare èn, da :hoho:

Man er ikke voksen før man når stadiet der hvor en kan snakke høyt om promp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, blaamandag skrev:

Jo nå gjør det det, mandarinene er tilbake

Så det. Men de må da også være forbedret.  Ingen vil ha alle de steinene de opprinnelig hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...