Gå til innhold

Hvilke sko har dere til vinteren??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med å bruke mine Timberlands for tredje året i vinter :)  Ser ingen poeng i å kjøpe nye når disse er så gode.

Brukte forede Dr. Martens før, men kommer ikke til å kjøpe nye.

Anonymkode: 61e67...b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse blir brukt året rundt

Bilderesultat for cl so kate

Samme med disse

P00295527.jpg

Disse ar jeg akkurat kjøpt, skal brukes når jeg må være mye ute i vinter

P00340910.jpg

Skrevet

Der var tråden min ja! Fant den jo ikke igjen....

Bestilte meg Timberland 6 inch, men det blir retur. Måtte tvingen foten oppi og de var tunge og klumpete... Uff. Syns ikke de var så pene heller.

Kan fort se ut som det blir joggesko og støvler denne vinteren også. Har søkt mye rundt på nett nå, men finner ikke noe som faller i smak.. 

Eller dr martens som er foret og linket til tidligere her i tråden ser jo flotte ut, men hørt de er små i str og stive/harde og gå med (og de er veldig dyre!) Så jeg vet ikke.. (har de ikke på skobutikker her, så må bestille på nett)

TS

Anonymkode: 32345...86b

Skrevet

Jeg har to par chealseaboots med hel, men disse er ikke spesielt praktiske dersom det er glatt og jeg vil være komfortabel. 

Ellers har jeg et gammelt støvlettpar fra et loppemarket i skinn som er veldig greie, men paret jeg bruker mest er en chelsea boot fra H&M i falsk suede skinn med för innvendig. Ikke var de dyre heller! De har klat seg 1,5 år til nå og jeg forventer egentlig ikke at de skal være i åresvis heller. Fryktelig komfortable og varme nok dersom jeg har på ullsokker :) 

Anonymkode: 048ae...87a

Skrevet
På 24.11.2018 den 14.30, stilts skrev:

Samme med disse

P00295527.jpg

P00340910.jpg

Hvor kjøpte du de midterste og hva heter typen? Kjøpte selv. Cl adax boots og elsker de! Disse her hadde vert midt i blinken for meg i tillegg

Skrevet

Timberland London Chelsea boots

Anonymkode: c22a1...095

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der var tråden min ja! Fant den jo ikke igjen....

Bestilte meg Timberland 6 inch, men det blir retur. Måtte tvingen foten oppi og de var tunge og klumpete... Uff. Syns ikke de var så pene heller.

Kan fort se ut som det blir joggesko og støvler denne vinteren også. Har søkt mye rundt på nett nå, men finner ikke noe som faller i smak.. 

Eller dr martens som er foret og linket til tidligere her i tråden ser jo flotte ut, men hørt de er små i str og stive/harde og gå med (og de er veldig dyre!) Så jeg vet ikke.. (har de ikke på skobutikker her, så må bestille på nett)

TS

Anonymkode: 32345...86b

Jeg har Dr Martens med for, den cheelsaboots-utgaven, og de er ikke stive og harde iallefall :) men de er små i størrelsen, jeg bruker egentlig str 36, men har 37 i Dr Martens 

Skrevet

Timberland(de som er veldig lange) og UGG’s. Stygge I know, men super varme :) 

Skrevet
På ‎24‎.‎11‎.‎2018 den 14.30, stilts skrev:

Samme med disse

P00295527.jpg

P00340910.jpg

Fantastisk stilige sorte pumps. Er dette Christian Loubutin? Er de kjøpt i Norge? Jeg skulle gjerne kjøpt disse til kjæresten. Tør ikke kjøpe nettbutikk. vil helst ha en fysisk butikk hvor hun evt. kan ¨gå og prøve og evt. bytte.:)

Skrevet
On 11/30/2018 at 2:50 PM, Kjempen said:

Fantastisk stilige sorte pumps. Er dette Christian Loubutin? Er de kjøpt i Norge? Jeg skulle gjerne kjøpt disse til kjæresten. Tør ikke kjøpe nettbutikk. vil helst ha en fysisk butikk hvor hun evt. kan ¨gå og prøve og evt. bytte.:)

Kamikaze luxury shoes i Oslo fører CL

Skrevet

Har disse. Skal jeg gå tur i skog og mark har jeg egne tursko (varme) til det. 

88525AEC-AF43-48B6-A02A-7DBE2978F8D4.jpeg

Anonymkode: 7aa19...d7f

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har disse. Skal jeg gå tur i skog og mark har jeg egne tursko (varme) til det. 

88525AEC-AF43-48B6-A02A-7DBE2978F8D4.jpeg

Fine! Hvor er de kjøpt?

Anonymkode: 3094f...350

Skrevet
På 2.12.2018 den 13.30, AnonymBruker skrev:

Fine! Hvor er de kjøpt?

Anonymkode: 3094f...350

Kjøpt i fysisk butikk (Mani sko). Men de finnes på nettet også. Søk på Ecco, modellen heter Jayden. Er visstnok barnesko, men går opp til str. 39, muligens lengre også. 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...