Gå til innhold

Hvordan irriterer du andre mennsker?


magikeren

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okay. Så for meg at du satt på café og kommenterte ukjentes samtaler 😆

Anonymkode: 3ea21...c50

Neei, det kunne aldri falt meg inn😅😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hverdagen min består av mer sarkasme og ironi enn hva den, og jeg, har godt av. Har gått til det nivået nå, der hvor jeg irriterer meg over meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lager klikkelyder med munnen. Har noe jeg gjør med  tunga uten at jeg vet det. Om jeg ikke bruker den så gjør jeg det med ting jeg har i hendene. som å drive med tastuturet eller mobilen. 

Anonymkode: 4474f...527

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten, FLATT I TRYNE PÅ DEM, uten sukker 🙂

Elsker å "Disse" folk som "Disser" svakere/sårbare...

STOR i kjeften...

 

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan være veldig intens i mine uttalelser og spørsmål. Jeg er ikke påståelig, men kan grave og spørre videre, selv om jeg egentlig har fått et svar. Synes det er veldig interessant med menneskelige relasjoner, hvorfor vi handler og gjør som vi gjør. Folk kan oppleve meg som irriterende som spør om hvorfor ting er som det er, i stedet for at jeg bare kan slå meg til ro med at det fins ikke svar eller en mening med alt.

Selv synes jeg at jeg har stor aksept for ting, men er interessert i hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, rambo skrev:

Neei, det kunne aldri falt meg inn😅😅

Uansett, irriterende😬😂

Anonymkode: a322b...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er meg sjæl. Jeg trenger ikke å si eller gjøre noe. 

Spesifikke ting jeg veit at irriterer er at jeg kan være veldig overlegen, at jeg silent treat folk, at jeg er rolig selv om jeg er sint, at jeg ber folk tenke seg om før dem snakker i en diskusjon så de ikke skal angre på noe de har sagt, om folk er spydige pleier jeg å gi personen et kompliment i stedet for å være spydig tilbake, at folk ikke forstår hva jeg mener, at jeg har en tendens til å være i overkant ironisk, at jeg svært sjeldent gidder å diskutere, at jeg er renslig (det provoserer folk), at jeg bruker håndklær kun èn gang, at jeg er dumsnill (det er dumt, men at det irriterer..), at jeg eksiseterer (det er nok det som irriterer folk mest). Det var det jeg kom på, nå. 

Anonymkode: 8b69b...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir irritert fordi jeg tar ting så laidback. Har opplevd å blitt kjeftet på av «flinke jenter» pga dette, plutselig klikker de bare. 

Anonymkode: 6e81e...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar med meg eget godtesnop når jeg går på besøk, og deler ikke. 

Anonymkode: 22881...9b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar med meg eget godtesnop når jeg går på besøk, og deler ikke. 

Anonymkode: 22881...9b9

Å nei, jeg er så lei av den tråden. 

Anonymkode: 8b69b...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skravler for mye og kan generelt ta mye plass. Jeg er blitt fortalt at jeg er en man enten liker eller ikke liker, det er ikke noe mellomting med meg. 😎

Endret av Elektra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, magikeren skrev:

Siden det er så mange tråder om hva man er lei av, hva man lar seg irritere av osv, så tenkte jeg vi kunne ha denne tråden som en motpol

Jeg kan være irriterende ved å være arrogant, nedlatende, avfeiende. Jeg kan være kjapp å se det negative i andre mennesker og kverulere fordi jeg ser ned på dem. 

Hvordan irriterer du andre mennesker? Om det er familie, kjæreste, venner, personer på kg.

Det mest irriterende er å legge til rette for andre, og så blir det ikke sett, men benyttet til egen fortjeneste. Som at du legger opp til at noen kan ha et artig poeng. Som å late som at du sliter med 1+1 og at du trenger hjelp. Og å se hvordan andre forholder seg til 1+1, og å se at de legger det frem som et problem som er verdt å bruke uendelig med tid på. Alle vet jo svaret, men det er jo det som er utfordringen, å ikke være så ekstremt billig at man ikke skriker ut 2. Å heve seg over det. Vise at man er litt bedre. Men nei, selv 1+1 skal opphøyes til et gudelignende spørsmål. 

Anonymkode: 6b80e...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ og pessimistisk. Engstelig. Alt det der når jeg føler meg utrygg, som jeg ofte gjør. Det irriterer forsåvidt meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, exictence skrev:

Jeg kan være veldig intens i mine uttalelser og spørsmål. Jeg er ikke påståelig, men kan grave og spørre videre, selv om jeg egentlig har fått et svar. Synes det er veldig interessant med menneskelige relasjoner, hvorfor vi handler og gjør som vi gjør. Folk kan oppleve meg som irriterende som spør om hvorfor ting er som det er, i stedet for at jeg bare kan slå meg til ro med at det fins ikke svar eller en mening med alt.

Selv synes jeg at jeg har stor aksept for ting, men er interessert i hvorfor.

Begynner navnet ditt på S?

Anonymkode: d1a55...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner navnet ditt på S?

Anonymkode: d1a55...f39

Nei, mitt nav begynner ikke på S. 

Håper du liker henne. Eller er hun veldig irriterende?

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirker på skrivefeil. De fleste blir lyn forbannet på meg, men klarer bare ikke å la være!🙄

Anonymkode: a693d...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...