Gå til innhold

Hvordan irriterer du andre mennsker?


magikeren

Anbefalte innlegg

Siden det er så mange tråder om hva man er lei av, hva man lar seg irritere av osv, så tenkte jeg vi kunne ha denne tråden som en motpol

Jeg kan være irriterende ved å være arrogant, nedlatende, avfeiende. Jeg kan være kjapp å se det negative i andre mennesker og kverulere fordi jeg ser ned på dem. 

Hvordan irriterer du andre mennesker? Om det er familie, kjæreste, venner, personer på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke og jeg bryr meg ikke.

Spoiler

Jeg bryr meg ikke om hvordan jeg irriterer andre mennesker. Er ikke mitt problem om de blir irritert over ting jeg gjør.

 

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Eugene Onegin said:

Vet ikke og jeg bryr meg ikke.

Fint at du bidrar med dine 2 personlighetstrekk som plager andre mennesker 👍

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eugene Onegin skrev:

Jeg bryr meg ikke om hvordan jeg irriterer andre mennesker. Er ikke mitt problem om de blir irritert over ting jeg gjør.

Elegant demonstrasjon på en av dine egne, irriterende egenskaper.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kan jeg bli litt for omstendelig på (jobb)mail, når jeg kunne fattet meg i korthet. Sannsynligvis litt irriterende å få en problemstilling presentert i romanform.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ElectricScum skrev:

Elegant demonstrasjon på en av dine egne, irriterende egenskaper.

Ja jeg vet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt for distré og ukonsentrert. Veldig irriterende når folk har fortalt meg noe, og de nevner noe om det litt senere og jeg ikke aner hva de snakker om. Ellers at jeg ler av upassende ting. 

Anonymkode: 3ea21...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for lite interessert. De kan snakke med meg, og jeg er flink å late som jeg synes det er interessant, men noen ganger kan jeg avsløre at jeg har falt av. 

Jeg er arrogant i tankegangen. Det skal tabubelegges så mye for tiden, men problemer løser seg ikke dersom man skal tabulegge alt! nå er jeg forsiktig med hvem jeg snakker om ting med da.

 

Anonymkode: 4474f...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig utålmodig, og blir litt sjefete under gruppearbeid. Ellers er jeg rask å snike inn en kommentar i andre sin samtale om jeg har noe å føye til, selv om de ikke engang vet at jeg hører på, f.eks. om de sitter på et annet bord... Kan også klage litt mye, spesielt når det gjelder aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, rambo skrev:

Jeg er veldig utålmodig, og blir litt sjefete under gruppearbeid. Ellers er jeg rask å snike inn en kommentar i andre sin samtale om jeg har noe å føye til, selv om de ikke engang vet at jeg hører på, f.eks. om de sitter på et annet bord... Kan også klage litt mye, spesielt når det gjelder aktivitet.

Blander du deg virkelig inn i andres samtaler? Da hadde jeg trodd du var litt corny framfor å ha irritert meg.

Anonymkode: 3ea21...c50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg kan være plagsomt usikker. Og perfeksjonistisk til en sånn grad at jeg gjør en dårligere jobb, fordi jeg ikke ser skogen for bare trær. For hvordan gir man folk tilbakemelding om det liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sjenert, altfor åpen, arrogant, overbegeistret når det gjelder det meste, bruker mye penger, trener mye, reiser mye,..

Anonymkode: 1f75b...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sjenert, altfor åpen, arrogant, overbegeistret når det gjelder det meste, bruker mye penger, trener mye, reiser mye,..

Anonymkode: 1f75b...39e

Åh, men overbegeistrede mennesker er jo fint da! Det er kanskje egentlig de andre som ikke klarer å la seg begeistre av deg som er mest irriterende. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er alt for påståelig, og vet gjerne best. Er også litt for direkte for mange. 

Anonymkode: 9d1dd...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blander du deg virkelig inn i andres samtaler? Da hadde jeg trodd du var litt corny framfor å ha irritert meg.

Anonymkode: 3ea21...c50

Haha, mulig det! Føler jeg må hvis jeg har DEN replikken å gi, eller DET tipset. Gjør ikke det til folk jeg ikke kjenner da. Kan være på skolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, rambo skrev:

Haha, mulig det! Føler jeg må hvis jeg har DEN replikken å gi, eller DET tipset. Gjør ikke det til folk jeg ikke kjenner da. Kan være på skolen. 

Okay. Så for meg at du satt på café og kommenterte ukjentes samtaler 😆

Anonymkode: 3ea21...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...