Gå til innhold

Kan noen be for ekteskapet vårt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja,men d ble via melding, han er veldig konfliktsky i dette problemet.Han vet hvordan jeg takker dette.

Anonymkode: d872c...721

Takler. 

 

Anonymkode: d872c...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alvorlig i stygg forstand,men alvorlig for ekteskapet 

Anonymkode: d872c...721

Er det du som skrev her om mannen din som har blitt forelsket i en annen dame?

Anonymkode: fa82c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det du som skrev her om mannen din som har blitt forelsket i en annen dame?

Anonymkode: fa82c...87e

Nei handler ikke om vold,utroskap

Anonymkode: d872c...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være veldig nyttig å hente inn hjelp utenfra. Noen som kan hjelpe dere begge med å sette ord på det den andre ikke forstår, hjelp til å konkretisere problemene og hjelp til å fokusere på det som er bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Duff skrev:

Det kan være veldig nyttig å hente inn hjelp utenfra. Noen som kan hjelpe dere begge med å sette ord på det den andre ikke forstår, hjelp til å konkretisere problemene og hjelp til å fokusere på det som er bra. 

Vet,men han ser ikke den desverre 

Anonymkode: d872c...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet,men han ser ikke den desverre 

Anonymkode: d872c...721

Noen mennesker har bare veldig store problemer med å forstå alvoret og at familiekontoret er en ok ting å benytte seg av. Spør han om han er villig til å ofre ekteskapet for å unngå å ta imot hjelp? Er det virkelig så viktig å holde på «jeg forstår ikke» holdningen at alt annet kan rakne fullstendig bare han slipper. Om han absolutt ikke vil kan du gå alene. Det får han kanskje opp av stolen, tanken på at du samtaler med noen om dere uten at han vet hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker dere det beste Ts❤Han sliter veldig om dagen,  er det sånn det er? Tror du at dere kunne hatt godt av en aldri så liten time out, som en annen her foreslo? Du er der for han når der trengs,  men bare for din egen del også, så du kan innhente deg . Du trenger å tenke på deg selv også, hvis du skal klare å hjelpe andre.  Har du noen å snakke med? Jo sterkere du er, jo bedre når du inn til din mann.  Tenk litt på selv nå. Masse lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

En liten oppdatering til dere som svarte meg her, og takk igjen for omtanke.ting har "snudd" dvs at vi har kommet mye nærmere hverandre og jeg ser nå lyst på ekteskapet vårt videre 👍ts 

Anonymkode: d872c...721

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bedt nå, får håpe ekteskapet reddes så dere ikke går mot bibelen å må slo opp, ekteskap er bundet hos kristne!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En liten oppdatering til dere som svarte meg her, og takk igjen for omtanke.ting har "snudd" dvs at vi har kommet mye nærmere hverandre og jeg ser nå lyst på ekteskapet vårt videre 👍ts 

Anonymkode: d872c...721

Fint å lese Ts 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, wintergirl skrev:

Fint å lese Ts 😊

Takk 💗

Anonymkode: d872c...721

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Av nysgjerrighet. Hva slags påvirkning mener du det har om jeg (unnskyld uttrykket) ber om at ekteskapet dere går til helvete? Tror du det gjør at det blir mindre mulighet for at det ordner seg? Teller gud antall mennesker som ber eller antall ganger? Kommer resultatene oftere i din favør dersom du ber oftere? Spørsmålet er helt seriøst, da jeg selv ikke forstår hvordan religiøse mener dette fungerer (om det faktisk fungerer da)

Anonymkode: 50e84...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...