Gå til innhold

Kan noen be for ekteskapet vårt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fortviler,vi får ikke løst et problem som må løses for min del for å klare å stå i ekteskapet. Jeg når ikke inn til han selv om han er en klok,snill mann.Han vet om saken men av en eller annen uforståelig grunn låser han seg, og jeg er blitt deprimert.. Dette vil bryte opp en stor familie og jeg ønsker så inderlig en løsning.Har gjort alt som står i min makt,hilsen fortvilet dame.

 

Anonymkode: d872c...721

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å være vrang, men kanskje ekteskapsrådgiving er mer direkte matnyttig :) stor klem ❤️ 

Anonymkode: c7946...01a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det Ts ba om.

ts; jeg håper det ordner seg. 

Anonymkode: c6c00...598

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være vrang, men kanskje ekteskapsrådgiving er mer direkte matnyttig :) stor klem ❤️ 

Anonymkode: c7946...01a

Vet men han vil ikke.

Anonymkode: d872c...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke det Ts ba om.

ts; jeg håper det ordner seg. 

Anonymkode: c6c00...598

Takk,dette har vært vanskelig i årevis, er skikkelig trist,for vi elsker hverandre 😢😢

Anonymkode: d872c...721

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ta det opp med gudinnen på neste esbat. 

Synd du ikke sa fra før så jeg kunne ta det i forbindelse med samhain. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, L'amie skrev:

Selvfølgelig skal jeg be for dere og ekteskapet deres. Håper det løser seg for dere.

Takk, håper jeg snart finner klart ut hva jeg skal gjøre videre 💗

Anonymkode: d872c...721

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det dessverre mange som har glemt folkeskikken hjemme, eller som aldri har lært seg den. Jeg skal be for dere, TS. ❤️

Anonymkode: 02b55...92c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hjelpe at dere tar en "time out" fra hverandre?

Høres nesten ut som du har mistet deg selv her...Ta vare på deg selv. Gjør ting som er godt for ditt ve og vel. Da vil du også tåle mer fra andre. Høres ut som mannen tapper deg for energi. 

Noen ganger kan det å være alene med seg selv, finne på nye ting, f.eks en reise, ta opp en hobby, ha et eget prosjekt osv, få en videre og sterkere.

Anonymkode: fa82c...87e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

Ja❤️

Husk at Gud passer på dere og at han har kontroll. 

Skulle ønske jeg hadde like sterk tro snille du 💗💗💗TAKK 💗💗💗

Anonymkode: d872c...721

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan det hjelpe at dere tar en "time out" fra hverandre?

Høres nesten ut som du har mistet deg selv her...Ta vare på deg selv. Gjør ting som er godt for ditt ve og vel. Da vil du også tåle mer fra andre. Høres ut som mannen tapper deg for energi. 

Noen ganger kan det å være alene med seg selv, finne på nye ting, f.eks en reise, ta opp en hobby, ha et eget prosjekt osv, få en videre og sterkere.

Anonymkode: fa82c...87e

Takk, er enig og har vært flink til det,en jeg kan bli enda flinkere 😘💓

Anonymkode: d872c...721

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var det dessverre mange som har glemt folkeskikken hjemme, eller som aldri har lært seg den. Jeg skal be for dere, TS. ❤️

Anonymkode: 02b55...92c

Takk 💗💗💗

Anonymkode: d872c...721

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omsorg, høres kanskje dumt ut å si ;men jeg er den som stiller opp for alle som trenger noen men nå trenger jeg den omsorgen selv..

Anonymkode: d872c...721

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for omsorg, høres kanskje dumt ut å si ;men jeg er den som stiller opp for alle som trenger noen men nå trenger jeg den omsorgen selv..

Anonymkode: d872c...721

Det som gjør situasjonen så ekstra vond er at vi begge gjennom 20 år har vært som klipper for hverandre, og så plutselig forstår han meg ikke i noe som skulle vært en selvfølge, jeg vet at om /når jeg går så blir han knust og antagelig vil fikse problemet, men da er det desverre blitt for sent. Beklager om jeg fremstår som selvmedlidende, jeg er faktisk sterk av natur,men dette er så alvorlig og ubegripelig å forstå.. 

Anonymkode: d872c...721

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det som gjør situasjonen så ekstra vond er at vi begge gjennom 20 år har vært som klipper for hverandre, og så plutselig forstår han meg ikke i noe som skulle vært en selvfølge, jeg vet at om /når jeg går så blir han knust og antagelig vil fikse problemet, men da er det desverre blitt for sent. Beklager om jeg fremstår som selvmedlidende, jeg er faktisk sterk av natur,men dette er så alvorlig og ubegripelig å forstå.. 

Anonymkode: d872c...721

Ikke alvorlig i stygg forstand,men alvorlig for ekteskapet 

Anonymkode: d872c...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt å skrive til ham? Og oppfordre ham til å skrive tilbake. Vanskelige ting er ofte lettere å ta skriftlig enn muntlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Horten Market skrev:

Har du forsøkt å skrive til ham? Og oppfordre ham til å skrive tilbake. Vanskelige ting er ofte lettere å ta skriftlig enn muntlig.

Ja,men d ble via melding, han er veldig konfliktsky i dette problemet.Han vet hvordan jeg takker dette.

Anonymkode: d872c...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...