Gå til innhold

Snap: vimedbarn


Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Enig! Men uperfekteliv? Er det "Mammakonto" da?😂

Ja, er jo for det meste mødre som fjaser om livet med barn og ellers hverdagslige ting. Er vel noen få ganger dem ikke har med mødre som gjestesnappere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var vel forøvrig hun som driver uperfekteliv som også startet vimedbarn.. Hun laget en ny konto da det ble for mye drama vist nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
1 time siden, Shias skrev:

Var vel forøvrig hun som driver uperfekteliv som også startet vimedbarn.. Hun laget en ny konto da det ble for mye drama vist nok

Ååå, er det hun Victoria som har startet opp der også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shias skrev:

Var vel forøvrig hun som driver uperfekteliv som også startet vimedbarn.. Hun laget en ny konto da det ble for mye drama vist nok

Det var jo hun som sa når hun startet vimedbarn at de var så heldige å slapp å tenke på penger eller økonomi generelt fordi de hadde det så utrolig bra på drn fronten å penger var det nok av og de kunne cashe ut biler og hus. 

En helt annen historie hun kommer med nå i det uperfekteliv. Sist hun snappet fortalte hun om hvor trangt og vanskelig de hadde det økonomisk. 

Fasaden sprakk tror jeg 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jenny90 skrev:

Det var jo hun som sa når hun startet vimedbarn at de var så heldige å slapp å tenke på penger eller økonomi generelt fordi de hadde det så utrolig bra på drn fronten å penger var det nok av og de kunne cashe ut biler og hus. 

En helt annen historie hun kommer med nå i det uperfekteliv. Sist hun snappet fortalte hun om hvor trangt og vanskelig de hadde det økonomisk. 

Fasaden sprakk tror jeg 🙄

Han tjener vel gode penger, det gjør forsåvidt hun også slik jeg har forstått det. Men hun har mye gjeld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Shias skrev:

Han tjener vel gode penger, det gjør forsåvidt hun også slik jeg har forstått det. Men hun har mye gjeld. 

Sånn jeg forsto det også men mye endret seg i historien på veien tror jeg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TyrkiskPepper
2 minutter siden, Jenny90 skrev:

Det var jo hun som sa når hun startet vimedbarn at de var så heldige å slapp å tenke på penger eller økonomi generelt fordi de hadde det så utrolig bra på drn fronten å penger var det nok av og de kunne cashe ut biler og hus. 

En helt annen historie hun kommer med nå i det uperfekteliv. Sist hun snappet fortalte hun om hvor trangt og vanskelig de hadde det økonomisk. 

Fasaden sprakk tror jeg 🙄

Endelig fant jeg henne igjen, ser Annette er der også. Men synd de eksponerer sine barn enda, slik som de andre hos ViMedBarn. Er vel hennes mann som har pengene. Hadde hun ikke lån til 2020?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TyrkiskPepper skrev:

Endelig fant jeg henne igjen, ser Annette er der også. Men synd de eksponerer sine barn enda, slik som de andre hos ViMedBarn. Er vel hennes mann som har pengene. Hadde hun ikke lån til 2020?

Ja hun er der også. 

Ja enig i at det er for mye eksponering fortsatt. 

Husker ikke helt hvor lenge hun sa det var. Bare ble litt overrasket over når jeg fant hun igjen på uperfekteliv snakket om hvor tøft det var økonomisk nå etter å ha framstått så "velstående" på vimedbarn å måtte flashe det så mye der. Det jeg reagerte på. Alle kan kan jo såklart havne i tøffe situasjoner men 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
1 minutt siden, Jenny90 skrev:

Ja hun er der også. 

Ja enig i at det er for mye eksponering fortsatt. 

Husker ikke helt hvor lenge hun sa det var. Bare ble litt overrasket over når jeg fant hun igjen på uperfekteliv snakket om hvor tøft det var økonomisk nå etter å ha framstått så "velstående" på vimedbarn å måtte flashe det så mye der. Det jeg reagerte på. Alle kan kan jo såklart havne i tøffe situasjoner men 😊

Kanskje derfor det ble det uperfekte liv da?😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye eksponering av barna ja. Legge ut om pappaen sin psykiske problemer, barnevern osv, fæle naboer osv. Sluttet å følge det uperfekteliv da. Synst ikke at det var greit på noen som helst måte. Er kun barna det går utover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
13 minutter siden, Jenny90 skrev:

Ja det passet jo bra igrunn 😂

Du vet vel ikke hva hennes private snapkonto er vel?😃

Hun forsvant jo helt sporløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Du vet vel ikke hva hennes private snapkonto er vel?😃

Hun forsvant jo helt sporløst!

Har ingen anelse.. Vet bare hun heter fiskarkona84 på Instagram 😀 sto ikke noe der heller som jeg kunne se i farta.. 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TyrkiskPepper
7 minutter siden, Jenny90 skrev:

Har ingen anelse.. Vet bare hun heter fiskarkona84 på Instagram 😀 sto ikke noe der heller som jeg kunne se i farta.. 🙈 

Ok, takk uansett😊

Vet du hva som skjedde med hun Linda og Gunn? Den også bare forsvant slik som Victoria og Annette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Ok, takk uansett😊

Vet du hva som skjedde med hun Linda og Gunn? Den også bare forsvant slik som Victoria og Annette.

Nei dem forsvant jo bare dem også 😐 Gunn var jo så herlig å følge. Følger hennes egen da 😀😀 

Har fjernet vimedbarn da jeg syns det er lite innhold og veldig mye eksponering, spesielt hun Anita. Snappen var jo veldig ålreit i begynnelsen se bort ifra eksponeringen men syns den har tapt seg mye siden den gang både med faste snappere og gjester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
2 minutter siden, Jenny90 skrev:

Nei dem forsvant jo bare dem også 😐 Gunn var jo så herlig å følge. Følger hennes egen da 😀😀 

Har fjernet vimedbarn da jeg syns det er lite innhold og veldig mye eksponering, spesielt hun Anita. Snappen var jo veldig ålreit i begynnelsen se bort ifra eksponeringen men syns den har tapt seg mye siden den gang både med faste snappere og gjester. 

Helt enig med deg, jeg likte godt de gamle og ja hun Gunn har jeg også. Hun er virkelig hørlig med de tørre vitsene, og hun var en av de som IKKE eksponerte av barna men heller mer mot seg selv.

Jeg slutter vel å følge de i sommer, det ble så mye den fine fasaden (pynt og bestillinger av alt mulig) og mer eksponering av deres barn og filming ut i luften. Og Anita? Fy skamme seg og brette ut om sine barn, og måtte ha det nyeste tingene etc. Siste jeg fikk med meg var at hun vil ha en til, da takket jeg for meg! Nei holder meg til mammabanden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TyrkiskPepper

Jeg ser nå på Facebook siden at hun Linda har visst gjestet hos den andre snappen som ble nevnt. Og både Victoria og Annette er der, og Gunn plutselig bare sluttet? Det sier litt om lederen Anita spør du meg.

Hun har jo tidligere kastet ut flere medlemmer hos hverdagsmammaer og overtok kontoen. Men der ble så mye drama så hun startet opp kontoen ilag med hun Victoria. Ikke rart folk forsvinner, eller kanskje hun kaster dem ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Jenny90 skrev:

Har ingen anelse.. Vet bare hun heter fiskarkona84 på Instagram 😀 sto ikke noe der heller som jeg kunne se i farta.. 🙈 

Heter fiskarkona84 på snap også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Hvem av de? Bra hun ikke viser så mye av sin sønn👏

En ny gjest som heter sandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at det skal bli så mye drama i flere av disse gruppene at de splittes i nye grupper. Ref. vimedbarn/uperfekteliv og mammahjerter/jovialemammaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...