Gå til innhold

Snap: vimedbarn


Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Gjest TyrkiskPepper

Hvem er det som startet denne kontoen egentlig?
Jeg er så lei av hun Anita, snakk om å dele så mye om hennes utviklighshemmet sønn for sympati. Helt grusomt!
Skjønner ikke helt hvordan de tenker... Ikke greit og dele så mye av barna sine, mange av de i vimedbarn deler helt tankeløst ut mye av hverdagen til sine barn.🤮
 

Endret av TyrkiskPepper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. Dette gjelder forsåvidt flere snapkontoer. I går var det en "løvepappa" som delte bilde av sønnens avføring og skrev snap på snap om hvor mye vasking av sengeklær de måtte foreta. Ble slutt på abonnentet på den kontoen, for å si det mildt.. Den kontoen er forøvrig en av verstingene på utlevering av barn i sårbare situasjoner..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På én måte er det interresant å høre om hverdagen med syke barn, som på den løvemamma-kontoen, men de kunne jo fortalt om hverdagen uten å legge ut så mange filmer og bilder fra sårbare situasjoner? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt dårlig av Løvemammasnappen innimellom. Eller, de fleste der holder seg innafor en grei grense.

Men sånn som i dag. Ta bilde av en stor gutt som gråter pga undersøkelse. I pleiepengesakens navn.. Nei, bare nei. 

Og søndagens utlevering tok kaka. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, neiognei skrev:

Blir helt dårlig av Løvemammasnappen innimellom. Eller, de fleste der holder seg innafor en grei grense.

Men sånn som i dag. Ta bilde av en stor gutt som gråter pga undersøkelse. I pleiepengesakens navn.. Nei, bare nei. 

Og søndagens utlevering tok kaka. 

Helt enig! Jeg skjønner at dei engasjerer seg i pleiepengesaken. Men må dei involvere barna sine? En gang hadde hun spurt sønnen sin på 6 år om han ville reise på sykehuset uten mamma eller pappa fordi dei kanskje ikke kunne være med hvis regjeringen bestemmer. Eller noe sånt 😏 Barn skal ikke ha slike bekymringer!! Barn trenger ikke å vite alt..

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Lyspæææra skrev:

Helt enig! Jeg skjønner at dei engasjerer seg i pleiepengesaken. Men må dei involvere barna sine? En gang hadde hun spurt sønnen sin på 6 år om han ville reise på sykehuset uten mamma eller pappa fordi dei kanskje ikke kunne være med hvis regjeringen bestemmer. Eller noe sånt 😏 Barn skal ikke ha slike bekymringer!! Barn trenger ikke å vite alt..

LESER JEG RETT NÅ?????

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NancyDrew skrev:

LESER JEG RETT NÅ?????

Håper ikke det, men er dessverre redd du gjør det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NancyDrew skrev:

LESER JEG RETT NÅ?????

Jepp. Jeg så det på en Snap mener jeg for ei stund siden 😔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 4.12.2018 den 7.36, TyrkiskPepper skrev:

På torsdag skal Anita på frisør med sin sønn. Følg med...😣

Det går veldig mye i det samme. De vasker ansiktet, sminker seg, prater, er «fryktelig opptatte», vasker ansiktet igjen for kvelden, så på’an igjen🙈 Der er mammabanden mye bedre, de har stort sett noe interessant å komme med, de eksponerer ikke barna og de tar seg selv mindre «høytidelig». 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
4 minutter siden, Den røde fare skrev:

Det går veldig mye i det samme. De vasker ansiktet, sminker seg, prater, er «fryktelig opptatte», vasker ansiktet igjen for kvelden, så på’an igjen🙈 Der er mammabanden mye bedre, de har stort sett noe interessant å komme med, de eksponerer ikke barna og de tar seg selv mindre «høytidelig». 

Helt enig! Du glemte medisinering😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Den røde fare skrev:

Det går veldig mye i det samme. De vasker ansiktet, sminker seg, prater, er «fryktelig opptatte», vasker ansiktet igjen for kvelden, så på’an igjen🙈 Der er mammabanden mye bedre, de har stort sett noe interessant å komme med, de eksponerer ikke barna og de tar seg selv mindre «høytidelig». 

Enig, liker også mammabanden best av mammakontoene på snap. Det jeg likevel synes de gjør for mye av er "tulling" med hvor travelt det er å ha barn. De har liksom ikke tid til å gå på do i fred, handle julegaver, sove litt ekstra i helgen osv. Det meste går hvis man vil, uten at det trenger å gå på bekostning av barna. Jeg skjønner at det skal være humor, det er bare ikke morsomt etter to-tre ganger... Men til lags åt alle kan ingen gjera.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst vi med barn, uperfekteliv, livetmedbarn osv er helt idiotisk. I mine øyne er det kun mammabanden som er en "brukandes" snapkonto å følge... Resten er wannabes mammabanden 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som snappet hos supermammmaene viste ikke så mye til sønnen og delte en veldig sterk historie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er greia med alle disse 'mamma'-kontoene? Syns de er overalt om dagen. Synes de er ufattelig uinteressante og lurer på om disse damene syns de selv er så fryktelig interessante der de går og lager middag, vasker ansiktet, tegner øyenbryn og ikke minst, maser over hvor slitsomt det er å være småbarnsforelder. Newsflash: Det har alltid vært slitsomt å være forelder. Og jeg vil tørre å påstå at det var endel mer slitsomt før. Å prøve å gjøre seg spesiell og unik fordi man har små barn, jeg skjønner ikke hva som fenger her. Og, hvis du dropper all denne snapchattingen kanskje du får litt mer tid til å slappe av..? (Ja, jeg har (større) barn, for de som mener at evt. barnløse ikke har 'lov' til å uttale seg her).

 

Edit: Ok, jeg ser jeg var veldig surmaga her, men... Sue me! ;)

Endret av lille_mai
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler bare det er en gjeng med koner som har ett visst (nesten sykelig) behov for å bli sett. Det vil jo ingen ende ta med alle disse mammakontoene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
På 9.12.2018 den 11.38, Shias skrev:

Synst vi med barn, uperfekteliv, livetmedbarn osv er helt idiotisk. I mine øyne er det kun mammabanden som er en "brukandes" snapkonto å følge... Resten er wannabes mammabanden 😂

Enig! Men uperfekteliv? Er det "Mammakonto" da?😂

Endret av TyrkiskPepper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
På 9.12.2018 den 13.34, Diamant20 skrev:

Hun som snappet hos supermammmaene viste ikke så mye til sønnen og delte en veldig sterk historie

Hvem av de? Bra hun ikke viser så mye av sin sønn👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...