Gå til innhold

En skikkelig god mascara?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere noen tips til en skikkelig god mascara? 

En som ikke lager edderkopp bein av vippene, som ikke drysser etter bare to timer og som heller ikke smitter av sånn at man ser ut som en panda. 

Den siste jeg kjøpte nå begynner å smitte av under øynene i løpet av den første timen - det syns jeg var litt vel drøyt! 

Anonymkode: 87705...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker Dior sin maskara. Husker ikke eksakt navn nå, men ligger i en sølvfarget beholder. Ville valgt den vanntette da jeg har opplevd at andre typer legger seg under og over øynene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, IommI skrev:

BCFC3D38-8BAE-4BB4-9B6C-18E927E37A41.thumb.jpeg.e60436584f3636c2942706957923ff54.jpegA9AD5F86-AAA6-4D2D-B5C7-7A43CD23CC92.thumb.jpeg.5954e7bb45cfcba4c782300cab9b3914.jpeg9861F425-0707-4388-B2F3-03FF13D982A0.thumb.jpeg.b2133276de8c1641aa613ed332ef3090.jpeg

Særlig den fra EL er drit bra. Jeg bruker den selv 

Anonymkode: 696d4...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Særlig den fra EL er drit bra. Jeg bruker den selv 

Anonymkode: 696d4...471

Den ble jeg kjempeskuffet over...men så har jeg ganske tynne, men lange og buede vipper da.  For mye produkt på kosten klistrer dem sammen. Denne var "overload".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Den ble jeg kjempeskuffet over...men så har jeg ganske tynne, men lange og buede vipper da.  For mye produkt på kosten klistrer dem sammen. Denne var "overload".

Jeg er kjempe fornøyd med den. Har lange fyldige vipper. Det passe godt til meg, jeg er fornøyd

Anonymkode: 696d4...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å prøve en tube-maskara. Drysser ingenting, smitter aldri av på noe og fjernes med vann på kvelden. Har fått et nytt liv. :P Har såkalte "hooded eyes" der vippene hele tiden kommer i kontakt med øyelokket, og hadde konstant maskaraflekker over øynene når jeg brukte vanlig eller vannfast maskara. Jeg tuller ikke når jeg sier at denne ikke smitter i det hele tatt. Jeg bruker Blinc maskara. 

Blinc Mascara Original Black - 6 gr
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forskjellige øyenvipper som krever ulike egenskaper fra mascaraen. Jeg har tette, men tynne vipper. Blir det for mye på kosten, og den har feil konsistens - så vil jeg få sammenklistrede vipper med klumper. Prøver nå og da fancy greier, men returnerer alltid til Max Factor Masterpiece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Muscae skrev:

Anbefaler deg å prøve en tube-maskara. Drysser ingenting, smitter aldri av på noe og fjernes med vann på kvelden. Har fått et nytt liv. :P Har såkalte "hooded eyes" der vippene hele tiden kommer i kontakt med øyelokket, og hadde konstant maskaraflekker over øynene når jeg brukte vanlig eller vannfast maskara. Jeg tuller ikke når jeg sier at denne ikke smitter i det hele tatt. Jeg bruker Blinc maskara. 

Blinc Mascara Original Black - 6 gr
 

 

Hvor kjøper du den? Er den dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Hvor kjøper du den? Er den dyr?

Jeg har kjøpt blant annet på lyko.no og strawberrynet. Har vært fornøyd, men fikk en fra lyko som var litt tørr, og da fikk jeg pengene tilbake uten problemer. 

Koster ca 250 kr. Det finnes en liten utgave og, mer som en "reisemaskara", så du kan jo prøve den først. Den er litt billigere. Søk på google så finner du flere som selger dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Muscae skrev:

Jeg har kjøpt blant annet på lyko.no og strawberrynet. Har vært fornøyd, men fikk en fra lyko som var litt tørr, og da fikk jeg pengene tilbake uten problemer. 

Koster ca 250 kr. Det finnes en liten utgave og, mer som en "reisemaskara", så du kan jo prøve den først. Den er litt billigere. Søk på google så finner du flere som selger dem. 

Ok, takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Annemali skrev:

hypnose fra lancome 

Stemmer i denne. Dyr, men verdt hver krone :)

Anonymkode: cee9b...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den rosa ikke vannfaste fra yves rocher. Ryr ikke, ingen klumping, billig og lett å fjerne på kvelden:) 

Anonymkode: 054c1...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...