Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva med f.eks ting man fører feil.. for det er ikke bare meg så har hørt feil på en reklame.. den reklamen for de nye trusene.. Pierre Robert. (franskmann) dama sier navnet hans på fransk og det høres ut som om hun sier "de nye trusene til fjær og bær" :sjenert:

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Chrizzy
Skrevet

I dag leste jeg avisen og ble litt forbauset da de hadde listet opp de største skattesnyterne i kommunen. :overrasket:

Det sto selvfølgelig det største skatteyterne :ler:

Skrevet

:ler: Denne tråden er bare BEST. Burde blitt sticky! :legrine:

Kommer ikke på noen overskrifter jeg leser feil, men Strawberrynet leser jeg alltid som strawberrytrynet.

• 1 måned senere...
Skrevet
I dag leste jeg avisen og ble litt forbauset da de hadde listet opp de største skattesnyterne i kommunen.  :overrasket:

Det sto selvfølgelig det største skatteyterne  :ler:

Hadde vert lit gøy om det var de største skattesnyterne da. :ler:

• 6 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

haha..senest igår leste jeg: Sigøynere på data...under generell debatt. lurte på hva som var så galt med det. stod seff: sigøynere på gata! :ler:

• 4 uker senere...
Skrevet

til min venninne (høyt!):

"vi har prima SPERM-SKINKE?? hva i alle dager er dèt??"

skilt på bod som solgte speke-skinke...

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

the daria diare......... Veldig interessant å vite om andres avføringsmønster tenkte jeg :ler:

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

jeg husker en gang jeg skulle lese høyt foran klassen i en bok om matlaging: varen skal beholdes i vanlig rompetemperatur.. d var litt morsomt synes jeg, for den leser jeg enda feil på når ordet dukker opp=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...