Safira07 Skrevet 1. desember 2018 Forfatter #21 Skrevet 1. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 😭 Jeg testet nettopp positivt, 13dpo etter første runde med Letrozol 5mg + Ovitrelle eggløsningssprøyte. Lykkelig men livredd for øyeblikket, er så redd for å miste. Babystøv til alle i denne fine adventstiden ✨💫 Anonymkode: 9220a...384 åå Gratulerer så mye!😍 Ja krysser alt jeg har for at den lille klamrer seg fast Jeg håper jeg får dette om et par uker selv. Kan jeg spørre deg når du fikk eggløsning etter siste Letrozol tablett?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #22 Skrevet 1. desember 2018 17 minutter siden, Safira07 skrev: åå Gratulerer så mye!😍 Ja krysser alt jeg har for at den lille klamrer seg fast Jeg håper jeg får dette om et par uker selv. Kan jeg spørre deg når du fikk eggløsning etter siste Letrozol tablett? Takk 😍 Jeg tok 5mg fra syklusdag 3-7, var på UL syklusdag 11 og da hadde jeg to egg i modning og noen mindre, det gikk bittelitt tregt virket det som. De var 12mm og 13mm. Var på ny UL syklusdag 14, hadde da ett modent egg på hele 20mm allerede. Fikk beskjed om å ta eggløsningssprøyte samme formiddag. Eggløsning kan skje alt fra 12-48t fra denne er satt, men det vanligste er 36t etter sånn ca. Antar da at eggløsning har vært syklusdag 16 😊 Har du noe oppfølging underveis? Anonymkode: 9220a...384
Safira07 Skrevet 1. desember 2018 Forfatter #23 Skrevet 1. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk 😍 Jeg tok 5mg fra syklusdag 3-7, var på UL syklusdag 11 og da hadde jeg to egg i modning og noen mindre, det gikk bittelitt tregt virket det som. De var 12mm og 13mm. Var på ny UL syklusdag 14, hadde da ett modent egg på hele 20mm allerede. Fikk beskjed om å ta eggløsningssprøyte samme formiddag. Eggløsning kan skje alt fra 12-48t fra denne er satt, men det vanligste er 36t etter sånn ca. Antar da at eggløsning har vært syklusdag 16 😊 Har du noe oppfølging underveis? Anonymkode: 9220a...384 Takk for utfyllende svar Jeg har tatt Femar fra syklusdag 3 -7, og skal på ultralyd på syklusdag 12 (5/12-18). Tok også blodprøver på dag 3. Jeg har regelmessige sykluser, men fikk beskjed om at jeg ikke alltid har eggløsning. Jeg håper dette gjør at det kommer Tok du noen eggløsningstester også, eller holdt det med UL?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #24 Skrevet 1. desember 2018 1 time siden, Safira07 skrev: Takk for utfyllende svar Jeg har tatt Femar fra syklusdag 3 -7, og skal på ultralyd på syklusdag 12 (5/12-18). Tok også blodprøver på dag 3. Jeg har regelmessige sykluser, men fikk beskjed om at jeg ikke alltid har eggløsning. Jeg håper dette gjør at det kommer Tok du noen eggløsningstester også, eller holdt det med UL? Spennende! Krysser fingrene 🙌🏼 Jeg droppet å ta testene siden jeg tok eggløsningssprøyten som inneholder HCG. Det kan jo skje at man ikke har eggløsning selv med sprøyta, men det er heller sjelden, så da stresset jeg ned på det området ☺️ Anonymkode: 9220a...384 1
Safira07 Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #25 Skrevet 5. desember 2018 På 1.12.2018 den 9.43, AnonymBruker skrev: Takk 😍 Jeg tok 5mg fra syklusdag 3-7, var på UL syklusdag 11 og da hadde jeg to egg i modning og noen mindre, det gikk bittelitt tregt virket det som. De var 12mm og 13mm. Var på ny UL syklusdag 14, hadde da ett modent egg på hele 20mm allerede. Fikk beskjed om å ta eggløsningssprøyte samme formiddag. Eggløsning kan skje alt fra 12-48t fra denne er satt, men det vanligste er 36t etter sånn ca. Antar da at eggløsning har vært syklusdag 16 😊 Anonymkode: 9220a...384 Hei, hvordan går det med deg? Spør spørsmål igjen jeg, da du har blitt gravid på det samme opplegget jeg holder på med nå Da har jeg vært på UL og sett om det er noen egg som modnes Gynekologen fant 2 egg på 12mm, og hun sa at hun tenkte at eggløsningen ville skje søndag/mandag. Vil ikke dette være veldig sen eggløsning? Altså jeg vil da ha det på syklusdag 17. Jeg har jo regelmessige sykluser på ca.28. Men uansett så skjer det noe, så nå er det vel bare å legge inn aksjer her i huset😉😊
Cati Skrevet 5. desember 2018 #26 Skrevet 5. desember 2018 På 1.12.2018 den 9.43, AnonymBruker skrev: Takk 😍 Jeg tok 5mg fra syklusdag 3-7, var på UL syklusdag 11 og da hadde jeg to egg i modning og noen mindre, det gikk bittelitt tregt virket det som. De var 12mm og 13mm. Var på ny UL syklusdag 14, hadde da ett modent egg på hele 20mm allerede. Fikk beskjed om å ta eggløsningssprøyte samme formiddag. Eggløsning kan skje alt fra 12-48t fra denne er satt, men det vanligste er 36t etter sånn ca. Antar da at eggløsning har vært syklusdag 16 😊 Har du noe oppfølging underveis? Anonymkode: 9220a...384 Når hadde dere samleie i forhold til disse dagene?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #27 Skrevet 5. desember 2018 5 timer siden, Safira07 skrev: Hei, hvordan går det med deg? Spør spørsmål igjen jeg, da du har blitt gravid på det samme opplegget jeg holder på med nå Da har jeg vært på UL og sett om det er noen egg som modnes Gynekologen fant 2 egg på 12mm, og hun sa at hun tenkte at eggløsningen ville skje søndag/mandag. Vil ikke dette være veldig sen eggløsning? Altså jeg vil da ha det på syklusdag 17. Jeg har jo regelmessige sykluser på ca.28. Men uansett så skjer det noe, så nå er det vel bare å legge inn aksjer her i huset😉😊 Jeg har gått på dobbel femar, er idag på syklusdag 17, tror jeg fikk en positiv eggløsningstest på dagen idag som nå i kveld var negativ igjen. Ble gravid på dobbel sist jeg var gravid😌 men virker som at det ikke fungerer denne gangen😳 Anonymkode: 5a283...32d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #28 Skrevet 6. desember 2018 11 timer siden, Safira07 skrev: Hei, hvordan går det med deg? Spør spørsmål igjen jeg, da du har blitt gravid på det samme opplegget jeg holder på med nå Da har jeg vært på UL og sett om det er noen egg som modnes Gynekologen fant 2 egg på 12mm, og hun sa at hun tenkte at eggløsningen ville skje søndag/mandag. Vil ikke dette være veldig sen eggløsning? Altså jeg vil da ha det på syklusdag 17. Jeg har jo regelmessige sykluser på ca.28. Men uansett så skjer det noe, så nå er det vel bare å legge inn aksjer her i huset😉😊 Det er bare å spørre😊 Jeg er fremdeles gravid, krysser fingrene for at det spirer og gror 🍀 Sen eller tidlig eggløsning har egentlig ingenting å si sålenge du har kontroll på når den er. Og en veldig sen eggløsning vil jeg ikke si det er på dag 17. Jeg hadde nesten helt lik fremgang som deg, egg på 12mm og 13mm på syklusdag 11 og fikk eggløsning syklusdag 16. Det holdt ♥️ Anonymkode: 9220a...384
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #29 Skrevet 6. desember 2018 9 timer siden, Cati skrev: Når hadde dere samleie i forhold til disse dagene? 12, 24 og 36t etter at eggløsningssprøyta var satt, sånn ca. Satt ikke med stoppeklokke altså (🙊) men rundt der om 😊 Anonymkode: 9220a...384
Safira07 Skrevet 6. desember 2018 Forfatter #30 Skrevet 6. desember 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å spørre😊 Jeg er fremdeles gravid, krysser fingrene for at det spirer og gror 🍀 Sen eller tidlig eggløsning har egentlig ingenting å si sålenge du har kontroll på når den er. Og en veldig sen eggløsning vil jeg ikke si det er på dag 17. Jeg hadde nesten helt lik fremgang som deg, egg på 12mm og 13mm på syklusdag 11 og fikk eggløsning syklusdag 16. Det holdt ♥️ Anonymkode: 9220a...384 Så bra Ja nå vet vi jo hvert fall når eggløsningen skal finne sted. Det er bare å krysse fingrene for at vi får en fin julegave i år❤️ 1
Safira07 Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #31 Skrevet 13. desember 2018 Da fikk jeg endelig positiv eggløsningstest på syklusdag 18 på tirsdag, så det virker som jeg Femar gir meg eggløsning Nå håper jeg det kommer en liten baby ut av det😊 Er nå i dpo land 2
Patriotpaula Skrevet 13. desember 2018 #32 Skrevet 13. desember 2018 6 minutter siden, Safira07 skrev: Da fikk jeg endelig positiv eggløsningstest på syklusdag 18 på tirsdag, så det virker som jeg Femar gir meg eggløsning Nå håper jeg det kommer en liten baby ut av det😊 Er nå i dpo land Så fint å høre, jeg krysser fingrene for deg 😊🤞🏻 Jeg hadde dårlig effekt av femar, så ble kjørt videre på Puregon. Skal tilbake på CD19 🤞🏻🤞🏻 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #33 Skrevet 13. desember 2018 Lykke til 🙌🏼♥️ Anonymkode: 9220a...384
Safira07 Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #34 Skrevet 13. desember 2018 29 minutter siden, Patriotpaula skrev: Så fint å høre, jeg krysser fingrene for deg 😊🤞🏻 Jeg hadde dårlig effekt av femar, så ble kjørt videre på Puregon. Skal tilbake på CD19 🤞🏻🤞🏻 Takk❤️ Jeg skulle tilbake til gyn for å se om follikkene hadde blitt større enn 12mm, men syntes det er vanskelig å komme innom til ultralyd siden jeg jobber i en annen by 😕 Men skulle følge opp med tester og hvis det ikke fungerer denne pp`en, så får jeg legge en plan for neste Har fulgt dagboken din Håper Puregon fungerer. Krysser fingrene for deg også🤞
Safira07 Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #35 Skrevet 13. desember 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til 🙌🏼♥️ Anonymkode: 9220a...384 Takk ❤️
Patriotpaula Skrevet 13. desember 2018 #36 Skrevet 13. desember 2018 9 minutter siden, Safira07 skrev: Takk❤️ Jeg skulle tilbake til gyn for å se om follikkene hadde blitt større enn 12mm, men syntes det er vanskelig å komme innom til ultralyd siden jeg jobber i en annen by 😕 Men skulle følge opp med tester og hvis det ikke fungerer denne pp`en, så får jeg legge en plan for neste Har fulgt dagboken din Håper Puregon fungerer. Krysser fingrene for deg også🤞 Åjå, da skjønner jeg det blir litt kinkig ja... Kan jo prøve med tester evt temping for å følge med også Jeg må følges med UL pga sprøytene nå, men hadde jeg bare brukt femar, så kunne jeg nok fulgt med selv 😊
Safira07 Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #37 Skrevet 13. desember 2018 7 minutter siden, Patriotpaula skrev: Åjå, da skjønner jeg det blir litt kinkig ja... Kan jo prøve med tester evt temping for å følge med også Jeg må følges med UL pga sprøytene nå, men hadde jeg bare brukt femar, så kunne jeg nok fulgt med selv 😊 Ja det går ann å prøve temping. Hører det er mange som gjør det, for å kartlegge syklusen mer Ja når man tar sprøyter må man jo følge mer med av gyn, og man føler også at man har enn ekspert i ryggen til å hjelpe deg underveis og eventuelt gjøre endringer😊 Jeg fikk beskjed om at hvis det ikke fungerer denne PP`en så skal jeg ta en runde til og evt. ta eggløsningssprøyte på slutten, men håper jo at det fungerer nå
Patriotpaula Skrevet 13. desember 2018 #38 Skrevet 13. desember 2018 1 minutt siden, Safira07 skrev: Ja det går ann å prøve temping. Hører det er mange som gjør det, for å kartlegge syklusen mer Ja når man tar sprøyter må man jo følge mer med av gyn, og man føler også at man har enn ekspert i ryggen til å hjelpe deg underveis og eventuelt gjøre endringer😊 Jeg fikk beskjed om at hvis det ikke fungerer denne PP`en så skal jeg ta en runde til og evt. ta eggløsningssprøyte på slutten, men håper jo at det fungerer nå Jeg temper, men det har jo ikke akkurat så mye hensikt akkurat nå 😬😅 Jeg synes det er veldig greit å ha gyn i ryggen, så kan hun gjøre endringer undervis hvis det ikke fungerer som ønsket Hadde vært fint å få dette juleønsket oppfylt 👶🏻❤️
Safira07 Skrevet 13. desember 2018 Forfatter #39 Skrevet 13. desember 2018 6 minutter siden, Patriotpaula skrev: Jeg temper, men det har jo ikke akkurat så mye hensikt akkurat nå 😬😅 Jeg synes det er veldig greit å ha gyn i ryggen, så kan hun gjøre endringer undervis hvis det ikke fungerer som ønsket Hadde vært fint å få dette juleønsket oppfylt 👶🏻❤️ Ja håper vi begge får juleønsket oppfylt dette året, og at vi får en liten en i 2019 ❤️😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå