SunAndMoon Skrevet 28. mars 2005 #21 Del Skrevet 28. mars 2005 Er heldigvis over den tiden da jeg skulle konkurrere med de andre om utseende Jeg kler meg som jeg har lyst, om det er mote eller ikke er ikke så farlig, det viktigste er at jeg trives med det jeg ser i speilet Samme her, maisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2005 #22 Del Skrevet 28. mars 2005 Eneste jeg planlegger til sommeren er å ha en lekker bikini og en "fit" kropp å putte inni,... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 1. april 2005 #23 Del Skrevet 1. april 2005 Så høy på pæra er jeg faktisk ikke! Det kryr jo av fineste jenter overalt Og jeg synes det er fint å se på masse andre fine jenter! Håper at gutten min synes jeg er fin nok, men viktigst av alt at er at jeg synes jeg er fin nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest speil speil på veggen der Skrevet 1. april 2005 #24 Del Skrevet 1. april 2005 Det er ingen sak å være den fineste jenta på sommeren når man fra naturen av er velsignet med overjordisk skjønnhet som min. .....eller var det bare i drømmen min.......... :brunette: :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 3. april 2005 #25 Del Skrevet 3. april 2005 Hvis jeg bare hadde hatt råd, så hadde jeg kjøpt hairextensions, spraytanning, kjøpt meg kunstige negler, bleket tennene, og kjøpt en helt ny garderobe, men hvor ekte hadde alt vært da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 5. april 2005 #26 Del Skrevet 5. april 2005 Hvis jeg bare hadde hatt råd' date=' så hadde jeg kjøpt hairextensions, spraytanning, kjøpt meg kunstige negler, bleket tennene, og kjøpt en helt ny garderobe, men hvor ekte hadde alt vært da...?[/quote'] Jeg har hair extensions, kunstige negler, bruker solkrem og tannkrem som bleker tennene... Kjøper klær når jeg har råd. Hva ellers skal man gjøre? Gå naken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #27 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg gjør selvsagt alt jeg kan for å bli den flotteste dama! Og så heier jeg på å kjøpe sommertøy nå, for i juni er det helt utplukket. Og hvem ler høyest da, mon tro? Har allerede kjøpt bikini og sandaler, jeg. Også den flinkeste, hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2005 #28 Del Skrevet 5. april 2005 Har ikke tenkt så langt enda.. Eneste jeg tenker om sommeren er å få råd til å reise på ferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 18. april 2005 #29 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg tenker aldri på å være den fineste jenta jeg, det er ubetydelig. Så lenge jeg kan titte på de fineste jentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 19. april 2005 #30 Del Skrevet 19. april 2005 Slett ikke, jeg tenker ikke så mye på utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 21. april 2005 #31 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg tenker på at jeg vil ta meg godt ut ja. Sommeren er på vei og det er gøy å shoppe nye klær og begynne med fotbad og lakking av tånegler. Så jeg vil som en annen her sa; bli så fin jeg kan bli. Det er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå