Gå til innhold

Hvordan er mennesker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig fyr
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Familie og psykolog osv, det orker jeg ikke. Sluttet å dra til psykologen nå.

Hvorfor? Har isolert meg så mye som mulig hele livet og etter jeg ble ferdig med vgs klarer jeg bare ikke tanken på å dra noen steder igjen. Nå kunne jeg endelig isolere meg 100% 

Anonymkode: 58ded...b40

Ok min venn, jeg hater å måtte si det men du høres litt syk ut. Det er sikkert greit å isolere seg nå som du er 19, men hva gjør du når du er 40 da? Skal du sitte der alene som en taper mens alle andre i livet ditt har jobb og familie? Du må huske på at du skal ha en inntekt når du blir eldre, og den livsstilen du nå sverger til krever en god del penger. Du kommer aldri til å kunne leve isolert med mindre du har penger til det, og det krever god utdannelse og en god jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Vanlig fyr skrev:

Ok min venn, jeg hater å måtte si det men du høres litt syk ut. Det er sikkert greit å isolere seg nå som du er 19, men hva gjør du når du er 40 da? Skal du sitte der alene som en taper mens alle andre i livet ditt har jobb og familie? Du må huske på at du skal ha en inntekt når du blir eldre, og den livsstilen du nå sverger til krever en god del penger. Du kommer aldri til å kunne leve isolert med mindre du har penger til det, og det krever god utdannelse og en god jobb. 

Jeg tenker mye på det. Jeg er ikke en taper hvis ingen ser meg? Tenker på å bo i skogen og jakte selv kanskje... Lagre kjøtt til vinteren osv. Dyrke litt ting. Går ikke det bra, da? 

Anonymkode: 58ded...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...