Gå til innhold

Hvorfor henger dere et hjerte på døra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et sånn hjerte som er bastet sammen av greiner... 

Er det for å vise omverdenen at her inne hos oss er det mye kjærlighet? Eller er det som en velkomst? Eller fordi dere syns det er pent med et hjerte på døra? 

Bare lurer. 

Anonymkode: cc226...9ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, exictence skrev:

Synes det ser fint ut. Tenker der er det hjerterom ❤️

Hm. Det har jeg aldri tenkt. Synes det er litt show-off. 

Anonymkode: e0dc4...449

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg fikk det av nabo/svigerinne, og hun blir dødelig fornærmet hvis jeg ikke henger det opp...

Anonymkode: e16e1...540

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det fint. Tenker ikke mer over det en at det er pynt liksom :)

Fikk ett av svigermor og det at det er hjemmelaget og gitt til meg gjør at jeg liker det enda bedre en "bare" en pyntegjenstand. 

Anonymkode: 077d1...73c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordmenn er flokkdyr. Henger det et hjerte her, dukker det opp ett der også. Setter folk "LOVE" og "HOME" skilt i stua, så går vi for det. Kjøper naboen Mercedes, kan du banne på at det kommer flere nye, dyre biler i nabolaget. Begynner folk å male hus hvite og innrede de som sykehus eller advokatkontor i grått, hvitt og svart, vel...alle går for det, uansett hvor jævlig trist det ser ut.

Om det egentlig betyr noe...nei. Men alle må få lov til å kjøre sitt løp. Og økonomien må jo gå rundt, så la nå små vietnamesiske barn flette "koselige" hjerter 12 timer dagen, 7 dager i uken, for 2 kroner i timen slik at noen norske kjøpmenn kan tjene seg feite på det. 

Anonymkode: 502bd...d14

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig koselig jeg. Vi har flettet hjerte på døra (overhodet ikke fletter av barn med dårlige vilkår) og nå som julen kommer henger vi røde hjerter i de vinduene som ikke har julestjerne 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger merke til at de som ikke har hjerte på døra ikke bare nøyer seg med å si "nei" men de må liksom rakke litt ned på de som har det også. 🤣

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm. Det har jeg aldri tenkt. Synes det er litt show-off. 

Anonymkode: e0dc4...449

Har bare hjerte på ytterdøra i desember. Det er kanskje litt show-off, men fikk det i gave av et barn. Det er jo litt søtt. Ellers i året ligger det sammen med julepynten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raven Emerald skrev:

Jeg synes nå det er mer besynderlig med hjerte på dodøra.

Det synes ikke jeg, er det noe jeg blir hjertelig glad for så er det å finne doen lett når jeg er veeeeldig nøden. 💝

Anonymkode: 5df09...a65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm. Det har jeg aldri tenkt. Synes det er litt show-off. 

Anonymkode: e0dc4...449

Det har heller aldri jeg tenkt. Tenker det er pynt og litt "dillete", på grensen til harry.

Hva er greia liksom? Men show-off, hvordan da...? :)

Anonymkode: cc226...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et hjerte på ytterdøra fordi det hang igjen etter de vi kjøpte kåken av. Har ikke tenkt så mye på det egentlig, men syns det er litt koselig at det henger «noe» der og er dårlig på interiør selv, så da har bare det hjertet forblitt der :vetikke:

Anonymkode: d5b53...d30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi inngangsdøra er husets hjerte, og for at de som bor der har lyst til å ha ett hjerte på døra!!

Anonymkode: 971a6...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har et stort hjerte hengende på veggen utenfor ytterdøra, men har aldri tenkt på det som annet enn pynt....

Anonymkode: 675dc...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk det på kjøpet da vi handlet noe greier på Fretex, og da lå det og samlet støv en stund før vi likesågodt puttet det opp på utgangsdøra.

Anonymkode: a733e...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...