Gå til innhold

Law of attraction


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan fungere the law of attraction i praksis? Fungerer det?

Er det noen som praktisere dette? Eller har prøvd? 

Anonymkode: 1aac8...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer ikke.

Anonymkode: d6097...5f1

Det sitter du med fasiten på?

HVis du ikke tror på den, fungerer den jo selvsagt ikke for deg.

Ts: jeg tror det handler om at den energien man sender ut, får man tilbake. Jeg tror på den. 

Anonymkode: 8220f...4a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer ikke.

Anonymkode: d6097...5f1

Hva er det som gjør at noen mener hardt at de praktisere dette, og faktisk oppnår ting? 

Har prøvd å lese meg opp, og forstå  dette, men har ikke skjønt det. 

Anonymkode: 1aac8...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det sitter du med fasiten på?

HVis du ikke tror på den, fungerer den jo selvsagt ikke for deg.

Ts: jeg tror det handler om at den energien man sender ut, får man tilbake. Jeg tror på den. 

Anonymkode: 8220f...4a2

Takk for svar! Okei, på hvilken måte da? :) Synes dette er litt vanskelig å forstå :) H

Har du et eksempel? :) 

Anonymkode: 1aac8...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler egentlig bare om å handle og være tro mot sine verdier, hva nå enn de er.

Og så lenge man er gjennomført, og handler og opptrer, konsekvent, i forhold til det man tror på, så vil det etterhver bli ens realitet.

Anonymkode: bad00...344

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Okei, på hvilken måte da? :) Synes dette er litt vanskelig å forstå :) H

Har du et eksempel? :) 

Anonymkode: 1aac8...80d

Det handler om energi. Alt er energi. Hvis du sender ut f.eks dårlige vibber til noen, kan man på en måte få det igjen, og omvendt hvis man f.eks sender ut gode vibber til noen. Men det må være ektefølt. Ikke gjøre det bare fordi du vil ha noe hvs d skjønne. Det handler om hva du føler i øyeblikket og hva du sender ut. Hvilken "state of mind" man er i.

Litt som karma på en måte, men hvis du tenker på noe du ønsker skal skje, ha fokus på det, samtidig som du jobber mot det :)

Anonymkode: 8220f...4a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler også om at man får igjen det man sender ut. Flott eksempel i tråden her, innlegg #2 slenger ut en negativ kommentar og som svar får hen en negativ kommentar fra #3. 

Morsomt at #2 ikke tror på det men samtidig er med på å bevise teorien. 😆

Anonymkode: fcc11...a07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler egentlig bare om å handle og være tro mot sine verdier, hva nå enn de er.

Og så lenge man er gjennomført, og handler og opptrer, konsekvent, i forhold til det man tror på, så vil det etterhver bli ens realitet.

Anonymkode: bad00...344

Så hvis jeg gjør dette, og setter ut en energi i universet om at jeg vil f.eks. vil reise til Japan neste år så vil dette skjer?

Anonymkode: 1aac8...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sitter du med fasiten på?

HVis du ikke tror på den, fungerer den jo selvsagt ikke for deg.

Ts: jeg tror det handler om at den energien man sender ut, får man tilbake. Jeg tror på den. 

Anonymkode: 8220f...4a2

Ja, det gjør jeg og mange andre også faktisk. Les f.eks. denne artikkelen: https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-blame-game/201609/the-truth-about-the-law-attraction 

Anonymkode: d6097...5f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om energi. Alt er energi. Hvis du sender ut f.eks dårlige vibber til noen, kan man på en måte få det igjen, og omvendt hvis man f.eks sender ut gode vibber til noen. Men det må være ektefølt. Ikke gjøre det bare fordi du vil ha noe hvs d skjønne. Det handler om hva du føler i øyeblikket og hva du sender ut. Hvilken "state of mind" man er i.

Litt som karma på en måte, men hvis du tenker på noe du ønsker skal skje, ha fokus på det, samtidig som du jobber mot det :)

Anonymkode: 8220f...4a2

Takk for svar :) Kanskje dumt spm, men: Hvis man jobber mot det selv, vil ikke da oppnå dette pga hardt arbeid? 

Anonymkode: 1aac8...80d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler også om at man får igjen det man sender ut. Flott eksempel i tråden her, innlegg #2 slenger ut en negativ kommentar og som svar får hen en negativ kommentar fra #3. 

Morsomt at #2 ikke tror på det men samtidig er med på å bevise teorien. 😆

Anonymkode: fcc11...a07

Min kommentar var ikke negativ :) Negativ til teorien ja, men ikke negativ i seg selv.

Anonymkode: d6097...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler også om at man får igjen det man sender ut. Flott eksempel i tråden her, innlegg #2 slenger ut en negativ kommentar og som svar får hen en negativ kommentar fra #3. 

Morsomt at #2 ikke tror på det men samtidig er med på å bevise teorien. 😆

Anonymkode: fcc11...a07

Bra poeng! ;)

Anonymkode: 8220f...4a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"You are already everything you ever wanted to become", er en annen fin en jeg liker å tenke på, for det er sant.

 

Anonymkode: bad00...344

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) Kanskje dumt spm, men: Hvis man jobber mot det selv, vil ikke da oppnå dette pga hardt arbeid? 

Anonymkode: 1aac8...80d

Jo, på en måte kan man jo også det, men noen ting er mer naturlig for en, hvis du skjønner, enn andre ting. Så hvis man absolutt vil noe som er vanskelig å gjennomføre, f.eks hvis man ikke har de evnene ( f.eks hvis man vil bli musiker , men ikke er musikalsk ), kan det jo være et problem. Tror the law of attraction også handle om hva man er "skapt til å gjøre" på en måte, evner man burde utvikle. Det er en mening bak ting, hvorfor man er skapt slik man er skapt osv. Men selvsagt kommer man langt med sterk vilje og hardt arbeid.

Anonymkode: 8220f...4a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"You are already everything you ever wanted to become", er en annen fin en jeg liker å tenke på, for det er sant.

 

Anonymkode: bad00...344

Så det handler mer om hvordan man er som person? Og karma?

Av det jeg lest så trodde jeg at det handlet mer om å få ting, få trukket ting mot seg (dårlig formulert) - attraction.

Synes dette var litt vanskelig å forstå. 

Anonymkode: 1aac8...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør jeg og mange andre også faktisk. Les f.eks. denne artikkelen: https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-blame-game/201609/the-truth-about-the-law-attraction 

Anonymkode: d6097...5f1

Denne atikkelen går ut på at man tror man kan bevise alt. Det kan man dessverre ikke...Noe vitenskapsfolk ennå ikke har skjønt...Vitenskapen står for mye bra, men de finnes mye mellom himmel og jord man ikke kan bevise.

Anonymkode: 8220f...4a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å være deg selv, og være tro mot deg selv, og dine egne verdier, så vil du tiltrekke det det samme.

Ikke egentlig så vanskelig.. :)

Anonymkode: bad00...344

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, på en måte kan man jo også det, men noen ting er mer naturlig for en, hvis du skjønner, enn andre ting. Så hvis man absolutt vil noe som er vanskelig å gjennomføre, f.eks hvis man ikke har de evnene ( f.eks hvis man vil bli musiker , men ikke er musikalsk ), kan det jo være et problem. Tror the law of attraction også handle om hva man er "skapt til å gjøre" på en måte, evner man burde utvikle. Det er en mening bak ting, hvorfor man er skapt slik man er skapt osv. Men selvsagt kommer man langt med sterk vilje og hardt arbeid.

Anonymkode: 8220f...4a2

Ahh, okei :) Synes dette er vanskelig å forstå kjernen av. Så en youtuber som snakket om the law of attraction, og hun la dette fram som at det nesten er en livsstil. Stemmer det?:) Sikkert dumt spørsmål. Hun sa noe om at hun "fortalte" (hva skal man si her?) universt at hun ville reise..og dette fikk hun til uten penger eller noe. Så dette er det da feil framstilling? :) 

Anonymkode: 1aac8...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...