Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser rimelig greit ut for øyeblikket :popcorn:

• Liker 1
Skrevet
On 11/10/2018 at 3:56 PM, Nevian said:

Jeg er ikke så innmari interessert i spillet som sådan - det er kommentatorene som er mest underholdende for min del. Varm te sammen med Torstein og gjengen - det er oppskriften på en topp kveld for meg :yvonne:

Enig, og ser at flere synes det samme etter at du skrev dette.

MEN, er det en slags knute på tråden mellom studiogjengen og Carlsen-leiren? Jeg synes Carlsen-leiren virker så avvisende, eller lite imøtekommende, i alle fall overfor Line og co. De er sånn passe velvillig innstilt overfor Ole i intervjusituasjoner, men heller ikke mer. Hadde forventet at Carlsen-leiren ville vært glade og takknemlige overfor NRK som faktisk har gjort dette til en folkesport, ved for eksempel å referere til studiofolkene ved navn.

Ole spurte faren til Carlsen om noe i sted, men henvisning til noe Bae hadde sagt, men faren unnlot å nevne Bae i det hele tatt. Litt merkelig. Og litt lite taktisk. Trodde de ville tjene på å være imøtekommende..

Anonymkode: a85e8...3cd

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, og ser at flere synes det samme etter at du skrev dette.

MEN, er det en slags knute på tråden mellom studiogjengen og Carlsen-leiren? Jeg synes Carlsen-leiren virker så avvisende, eller lite imøtekommende, i alle fall overfor Line og co. De er sånn passe velvillig innstilt overfor Ole i intervjusituasjoner, men heller ikke mer. Hadde forventet at Carlsen-leiren ville vært glade og takknemlige overfor NRK som faktisk har gjort dette til en folkesport, ved for eksempel å referere til studiofolkene ved navn.

Ole spurte faren til Carlsen om noe i sted, men henvisning til noe Bae hadde sagt, men faren unnlot å nevne Bae i det hele tatt. Litt merkelig. Og litt lite taktisk. Trodde de ville tjene på å være imøtekommende..

Tror Carlsen-leiren er lei av de talentløst dårlige reporterne NRK hele tiden bruker i sjakksendingene.

Skrevet
16 minutter siden, Hamhamham said:

Tror Carlsen-leiren er lei av de talentløst dårlige reporterne NRK hele tiden bruker i sjakksendingene.

Jaha.. Hvis det stemmer er det temmelig barnslig. Alle andre utøvere sliter jo med det samme («hva føler du nå?»), men de greier da å se hva som holder sponsorpengene oppe likevel..

• Liker 1
Skrevet

:sove:

Anonymkode: ec1ad...39d

Skrevet

Torstein Bae er min helt! Sendingene er ikke de samme uten ham 💝

Anonymkode: 61004...a7d

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Torstein Bae er min helt! Sendingene er ikke de samme uten ham 💝

Enig! :jepp:

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha.. Hvis det stemmer er det temmelig barnslig. Alle andre utøvere sliter jo med det samme («hva føler du nå?»), men de greier da å se hva som holder sponsorpengene oppe likevel..

Nei, det er ikke slik at alle utøvere må slite med en som har så dårlig greie på hva det handler om som det Ole Rolfsrud og Martin Giæver har. Skjønner godt at de er lei, og undrer seg over hvorfor NRK sender slike irriterende reportere.

Skrevet

Jeg synes Rolfsrud og Giæver er milde og fine i sine reporterroller.

• Liker 1
Skrevet

Helt topp med Atle Grønn i studio nå 🤗

• Liker 4
Skrevet

Savner virkelig Line i studio i dag! Blir ikke det samme med Ole, dessverre.

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, skravlus skrev:

Savner virkelig Line i studio i dag! Blir ikke det samme med Ole, dessverre.

helt enig!

Anonymkode: cd2a2...cf0

• Liker 2
Skrevet

Så jævlig mange spørsmål vikaren til Ole stilte. Det første kravet til reporter burde være å kunne tolke Magnus sitt kroppsspråk og vite når de skal gi seg.

• Liker 2
Skrevet

Hvor mye gidder dere egentlig å følge med på dette?            

Det er jo tross alt folk som stirrer ned i sjakkbrettet så lenge i strekk. 

Anonymkode: 48d3d...309

Skrevet

Enig! Line er utrolig bra, til å ha så lite greie på sjakk! :) 

• Liker 5
Skrevet

Puh! Line er tilbake. Jeg var redd vi skulle slite med Ole videre. Nå blir det kveldskos.

• Liker 1
Skrevet

Meget spennende i dag da.

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meget spennende i dag da.

Ja, virkelig! 

Anonymkode: e3aca...305

Gjest Paramount
Skrevet

Idiotisk at det ikke er sjakk på fredag og søndag. Har ikke hatt tid til å se noe i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...