Gå til innhold

Narsissistiske samtaler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er slitsomt at alle tror jeg er en ung modell. Blir ikke tatt seriøst på jobb selv om jeg er supersmart. :sexy:

Anonymkode: 9b012...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt som ikke går min vei her i livet er alle andre sin feil. Kompisen min er en tosk som ikke låner meg penger etter at jeg brukte de opp på å ta med en annen dame enn kjæresten på date. Han har jo alltid lånt meg penger før, og han er ikke så nøye på om jeg betaler tilbake, han har jo så mye penger fra før. Ungene er kravstore som mener jeg skal bruke penger på de når de er hos meg, istedenfor bøttevis med vin som jeg heller i meg hver dag, og sminken som koster bare 800 kr i måneden. Må jo sminke meg selv om jeg er mann, alle damene i alle aldre liker jo meg, og jeg tror at hvis jeg blir venner med kjæresten min sin bestevenninne på Facebook fordi jeg tror hun liker meg, så får jeg disponere bilen hennes også. Ellers er kjæresten fin å ta frem når behovet melder seg eller når jeg ikke har noen andre å låne penger av. Hun bør jo bare være glad for at hun har en så fantastisk flott mann som meg, ikke min feil at jeg ikke jobber. Nav er noe dritt, og de gjør bare feil, legen min også. De er så dumme, men jeg er så smart. Hørte ikke hva du sa, det dreide seg ikke om meg, så over til meg igjen... 

Anonymkode: 6ab10...b08

Sa du noe, du sykelig sjalu kjæreste? Nå fikk jeg migrene av at du tok opp at jeg flørter og har meg med andre damer... Gråter du? Det gidder jeg ikke å høre på, gråter du så legger jeg på, får migrene av at du prøver å gi med dårlig samvittighet for at jeg gjør noe alle sammen gjør. Forbanna drittkjerring. 

Anonymkode: 6ab10...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...