Gå til innhold

Narsissistiske samtaler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, her kan vi leke at vi er narssisister, og - vent litt - jeg må bare beundre speilbildet mitt- åh jeg ER så vakker :engel: -hvor var jeg nå igjen - jeg skal bare ta en selfe. Dere kan vel bare fortsette tråden mens jeg tar meg ut? :sexy:

Anonymkode: 9b2cb...ff0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner ikke løsvippene mine. Jeg MÅ finne de. Jeg kan ikke vise meg utendørs uten løsvippene. Og ikke kan jeg kose meg med å sende sellfies  heller før jeg har funnet vippene mine :grine:

Anonymkode: 9b2cb...ff0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Deilig å vite at jeg er Kvinneguidens peneste. :sexy:

 Anonymkode: 9b012...5a9

Du er bare en liten spirrevipp! :erter:    

Jeg er den aller KJEKKESTE her omkring... 

Anonymkode: 8da56...71b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er bare en liten spirrevipp! :erter:    

Jeg er den aller KJEKKESTE her omkring... 

Anonymkode: 8da56...71b

Alle jenter sier at JEG er den kjekkeste. Og alle guttene - streite og homofile. Da jeg danset i bar overkropp på vorspielet i stad så kom en av jentene bort til meg og begynte å beføle magemusklene mine, og ansiktet hennes lyste opp. Hun digget det. Jentene krangler og slossom meg og jeg synes det er skikkelig gøy - jeg kan velge og vrake som jeg vil. Det er fordi jeg er å så deilig 😋 

Har faktisk tatovert mitt eget navn nedover armen min med Store bokstaver, slik at alle vet hvem jeg er. Den kjekkeste. Mr Kjekkeste-i-hele-byen. 

 

Anonymkode: 8c259...76a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Alle jenter sier at JEG er den kjekkeste. Og alle guttene - streite og homofile. Da jeg danset i bar overkropp på vorspielet i stad så kom en av jentene bort til meg og begynte å beføle magemusklene mine, og ansiktet hennes lyste opp. Hun digget det. Jentene krangler og slossom meg og jeg synes det er skikkelig gøy - jeg kan velge og vrake som jeg vil. Det er fordi jeg er å så deilig 😋 

Har faktisk tatovert mitt eget navn nedover armen min med Store bokstaver, slik at alle vet hvem jeg er. Den kjekkeste. Mr Kjekkeste-i-hele-byen. 

 

Anonymkode: 8c259...76a

Du er uten tvil kjekk, men halvparten av alle innleggene på Kvinneguiden er misunnelige bruker som diskuterer meg på Rampelyset. :sexy:

Anonymkode: 9b012...5a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

On 11/9/2018 at 4:20 AM, AnonymBruker said:

Ja, her kan vi leke at vi er narssisister, og - vent litt - jeg må bare beundre speilbildet mitt- åh jeg ER så vakker :engel: -hvor var jeg nå igjen - jeg skal bare ta en selfe. Dere kan vel bare fortsette tråden mens jeg tar meg ut? :sexy:

Anonymkode: 9b2cb...ff0

Ikke for å være festbrems,  men; "Paradoxically for a condition that often manifests as apparent egotism, all NPD sufferers have virtually non-existent self-esteem. This may arise from ongoing emotional neglect on the part of parents or caregivers, or from sustained psychological or sexual abuse. "

https://www.newstatesman.com/politics/health/2017/02/i-am-special-and-i-am-worthless-inside-mind-narcissist

Anonymkode: f24e7...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for tulleinnlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Edit: Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på Pm eller på Ris og ros.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg trodde du svarte som en narscistist.

Jeg har ikke sett tråden og heller ikke skrevet noe før min tulle innlegg.

Anonymkode: 5c1ba...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje gått over streken og utvist dårlig dømmekraft, men jeg har tilgitt meg selv og da får alle andre gjøre det samme også!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan blogge om akkurat det jeg vil, og hvis du har problemer med det så anmelder og blokkerer jeg deg. 

Anonymkode: de3a1...3bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Speil speil på veggen der, hvem er vakrest i landet (KG) her....

Jo det er du det, Catalina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at jeg er den mest intelligente, kunnskapsrike og ydmykeste personen her på planeten som kan smykke meg med en prestisje tung utdannede og doktorgrad på de beste universiteter, noe som skyldes min utrolig flotte brilliante hjerne med IQ på over 180 , og med mine medfødte gode talegaver så er jeg et levende leksikon å regne,full av viten, og universell og gudommelig klokskap, ja jeg rangerer høyt over de fleste mennesker jeg møter på min vei, eller som holder til her på Kg..Jeg kan ikke annet enn å beundre mine utrolige evner, min intelligens, mine kunstneriske gaver og meg selv hvor spesiell og sjelden jeg er, ja jeg er nærmest som en Gud å regne så unik og kongelig er jeg..Som det store geniet jeg er så fortjener jeg kun det beste her i livet, både av penger og status !  Så kanskje blir jeg Norges neste statsminister eller FNs nye generalsekretær,eller professeor ved Harvard Universitetet slik som jeg fortjener. Kun det beste er godt nok for meg !

Anonymkode: 5e6d5...77e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.11.2018 den 1.04, AnonymBruker skrev:

Alle jenter sier at JEG er den kjekkeste. Og alle guttene - streite og homofile. Da jeg danset i bar overkropp på vorspielet i stad så kom en av jentene bort til meg og begynte å beføle magemusklene mine, og ansiktet hennes lyste opp. Hun digget det. Jentene krangler og slossom meg og jeg synes det er skikkelig gøy - jeg kan velge og vrake som jeg vil. Det er fordi jeg er å så deilig 😋 

Har faktisk tatovert mitt eget navn nedover armen min med Store bokstaver, slik at alle vet hvem jeg er. Den kjekkeste. Mr Kjekkeste-i-hele-byen. 

 

Anonymkode: 8c259...76a

Jeg leste dette med Daniel fra Ex On The Beach sin stemme😂

Anonymkode: 7e5c3...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Kvinneguiden er stappfull av narsissister og psykopater...           

 Og alle andre er hobby-psykologer som setter diagnose på alle og enhver. :nissegutt:

Anonymkode: 8da56...71b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Jeg har garantert den aller største og fineste kuken på hele Kvinneguiden...          

 :mynona:       

Anonymkode: 8da56...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som ikke går min vei her i livet er alle andre sin feil. Kompisen min er en tosk som ikke låner meg penger etter at jeg brukte de opp på å ta med en annen dame enn kjæresten på date. Han har jo alltid lånt meg penger før, og han er ikke så nøye på om jeg betaler tilbake, han har jo så mye penger fra før. Ungene er kravstore som mener jeg skal bruke penger på de når de er hos meg, istedenfor bøttevis med vin som jeg heller i meg hver dag, og sminken som koster bare 800 kr i måneden. Må jo sminke meg selv om jeg er mann, alle damene i alle aldre liker jo meg, og jeg tror at hvis jeg blir venner med kjæresten min sin bestevenninne på Facebook fordi jeg tror hun liker meg, så får jeg disponere bilen hennes også. Ellers er kjæresten fin å ta frem når behovet melder seg eller når jeg ikke har noen andre å låne penger av. Hun bør jo bare være glad for at hun har en så fantastisk flott mann som meg, ikke min feil at jeg ikke jobber. Nav er noe dritt, og de gjør bare feil, legen min også. De er så dumme, men jeg er så smart. Hørte ikke hva du sa, det dreide seg ikke om meg, så over til meg igjen... 

Anonymkode: 6ab10...b08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg kan ikke hjelpe deg i bursdagsselskapet til sønnen din, selv om jeg lovte det og du har hjulpet til I bursdagsselskapet til mitt barn, med å gjøre alle forberedelsene og bale for det gadd jeg ikke, og hjulpet meg i timevis med papirer og hjulpet til med ærender og å være tolk og hjulpet til med penger selv om du er alenemor uten jobb, og jeg er gift og har både hus bil og båt. Jeg tar gjerne en kopp kaffe og prater konstant om meg selv i to timer i bursdagsselskapet til sønnen din mens du har hendene fulle for jeg har jo migrene så jeg kan ikke hjelpe til. Men husk at du skal hjelpe til i mitt barna konfirmasjon hele dagen, og du må hjelpe meg med forberedelsene for jeg har aldri holdt konfirmasjon før, og nei du får ikke være gjest, selv om vi er venner. Du skal jo hjelpe til, selv om du har ryggskade, og dette gidder jeg ikke å si takk for engang, akkurat som alle de andre gangene du har hjulpet meg. Skulle jo bare mangle at du ikke brukte fridagene dine på å sitte i timevis i telefonen for meg som ikke gidder å koste på et norskkurs, trenger jo ikke det når jeg kan bruke vennene mine til det. Jeg forstår heller ikke et kvekk om vi snakker om andre enn meg, jeg er jo viktigst her så jeg forstår ikke norsk om vi snakker om andre enn meg og mine ting. Forresten, kan du fylle ut denne bunken med papirer for meg og ringe nav? Jeg forstår ikke noe og gidder ikke å gjøre det selv. Og så kan du bake en kake for meg for det kan jeg heller ikke, og ha barnet mitt på overnatting hos dere så jeg får litt barnefri, samt kan du sørge for at barnet mitt gjør leksene sine, jeg orker ikke å sitte med han så Han kan jo komme til dere to ganger i uken, og når vi er på Leo's lekeland så glemmer jeg alltid av lommeboka så du må betale for alle sammen, det er jo bare rettferdig syns jeg siden jeg kjørte.

Anonymkode: 6ab10...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...