Gå til innhold

Avsporingstråden utfordring


Drakan

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Drakan skrev:

Liker deg også :) 

Jeg digger digger digger digger deg for du er så søt og snill og grei! Husker noen sesam stasjon? Det var tider det! 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Klink skrev:

Jeg digger digger digger digger deg fpr du er så søt og snill og grei! Hudker noen sesam stasjon? Det var tider det! 

🙈
Jeg beklager, jeg kan ikke like deg på den måten. Men jeg gir deg enda en blomst :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke like lenger :( knappen er umulig å nå. Mest fordi jeg ikke klikker... hvordan skal dette gå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Drakan skrev:

🙈
Jeg beklager, jeg kan ikke like deg på den måten. Men jeg gir deg enda en blomst :blomst:

Jeg elsker deg! Har fulgt med deg på forumet og jeg bare forguder måten du skriver pitza på! Sånn pittttttzza!!!! Ahhhh eargasm! 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klink skrev:

Jeg elsker deg! Har fulgt med deg på forumet og jeg bare forguder måten du skriver pitza på! Sånn pittttttzza!!!! Ahhhh eargasm! 

pitza er best når du lager den hjemme.

Rør ut gjær i lunkent vann og tilsett olje, salt og mel.
Elt deigen godt sammen, og la den heve til dobbel størrelse. Da blir den fluffy og myk. :) 
Brun kjøttdeig i olje eller smør, nesten så den svir, i to omganger. 
Tilsett løk (hakket), hvitløk (hele båter), tomatpure, hermetiske tomater, vann, salt og pepper. La sausen småkoke i 10 minutter, til den er tykk og sleng oppi litt basilikum. 
Kjevle ut deigen i form av et hjerte, ha på bakepapir og hell kjøttsaus utover deigen.
Riv opp ost i en halvtime og dryss over ønsket mengde. Pass på at det ikke render over, og ha på paprika :) 
Stek i ovn 225C i 20 minutter, helst midt i :) 

  1.  
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Drakan skrev:

pitza er best når du lager den hjemme.

Rør ut gjær i lunkent vann og tilsett olje, salt og mel.
Elt deigen godt sammen, og la den heve til dobbel størrelse. Da blir den fluffy og myk. :) 
Brun kjøttdeig i olje eller smør, nesten så den svir, i to omganger. 
Tilsett løk (hakket), hvitløk (hele båter), tomatpure, hermetiske tomater, vann, salt og pepper. La sausen småkoke i 10 minutter, til den er tykk og sleng oppi litt basilikum. 
Kjevle ut deigen i form av et hjerte, ha på bakepapir og hell kjøttsaus utover deigen.
Riv opp ost i en halvtime og dryss over ønsket mengde. Pass på at det ikke render over, og ha på paprika :) 
Stek i ovn 225C i 20 minutter, helst midt i :) 

  1.  

Hjemmelaget er best. Og ikke bortelaget. Liker ikke Molde. Heeeia Vålerenga! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Klink skrev:

Hjemmelaget er best. Og ikke bortelaget. Liker ikke Molde. Heeeia Vålerenga! 

Tromsø, Tromsø, laget som står på 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tipptoppi skrev:

Jeg har godtesnop! ❤️

Har desverre spist opp sjokoladesnopet 😓

jeg ble så sjokkert at jeg likte det 😮 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Drakan skrev:

Tromsø, Tromsø, laget som står på 😎

Jeg elsker deg. Jeg kunne fulgt med deg helt opp til Tromsø om du vil! Jeg kan stalke deg som stalkeren som tror han stalker tvillingsøstra til Phoebe i friends. Og så er det jo Phoebe da.

Liker du syltetøy? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Klink skrev:

Jeg elsker deg. Jeg kunne fulgt med deg helt opp til Tromsø om du vil! Jeg kan stalke deg som stalkeren som tror han stalker tvillingsøstra til Phoebe i friends. Og så er det jo Phoebe da.

Liker du syltetøy? 

Syltetøyet i trusa er best 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Drakan skrev:

jeg ble så sjokkert at jeg likte det 😮 

Kan vi ha godtesnop og syltetøy i bryllupet vårt? 

Ingen Ronja da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Drakan skrev:

Syltetøyet i trusa er best 😎

Truser kjøper jeg på ebay! Det er mye man kan kjøpe på ebay: potetskreller, løkskreller, skrelleskreller og gulrotskrelleskrall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klink skrev:

Kan vi ha godtesnop og syltetøy i bryllupet vårt? 

Ingen Ronja da! 

Sitat

"...Derfor er det sikrest ikke å bli redd i Mattisskogen." "Det skal jeg huske på," sa Ronja. Da sukket Mattis og holdt godt rundt henne. "Men du husker det jeg har sagt du skal passe deg for også?" Jo visst husket hun det. Og i dagene som kom gjorde ikke Ronja annet enn å passe seg for det som var farlig og øve seg på ikke å være redd. Falle i elva skulle hun passe seg for, hadde Mattis sagt, derfor hoppet hun med liv og lyst på de glatte steinene ved elvebredden, der den fosset av gårde som aller verst. Hun kunne jo ikke gå borte i skogen og passe seg for å falle i elva. Skulle det være noe nytte i det, måtte hun jo gjøre det ved strykene og ikke noe annet sted. 

Nei Ronja må man ha, hvem ellers skal røve godtesnopet og syltetøyet? 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Klink skrev:

Truser kjøper jeg på ebay! Det er mye man kan kjøpe på ebay: potetskreller, løkskreller, skrelleskreller og gulrotskrelleskrall! 

jeg kjøpte en bok på ebay 👩‍💻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Drakan skrev:

Nei Ronja må man ha, hvem ellers skal røve godtesnopet og syltetøyet? 🤪

Vi lister oss så stilt på tå når vi skal ut og røve. Vi røver bare det vi må og det som vi behøver! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...