Gå til innhold

Hvilken musikkstil liker du best?

Effie

Hvilken musikkstil liker du best?  

1 stemme

1. 1. Hvilken musikkstil liker du best?

• Annet
      4
    • Folkemusikk og visesang
      0
    • Rap og hip hop
      2
    • Jazz
      5
    • Country
      3
    • Techno, house og ambient
      3
    • Gospel
      1
    • Rock og pop
      19
    • Klassisk
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker mange stiler. Rock, pop, hip hop, klassisk, country, trance, dance. Er ikke så veldig begeistra for jazz og blues, men det går da an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags musikk jeg hører på kommer helt an på hvilket humør jeg er i. Blir mest soul/R&B, men også litt techno/house. Liker best musikk som er litt spesiell, ikke så mye av det som ligger på vg-lista o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører mest på moderne jazz... eller musikk på grensa jazz/rock, jazz/folkemusikk, jazz/klassisk... alt kreativt med gode musikere. Og jeg simpelthen elsker Keith Jarret, Jan Garbarek og Ketil Bjørnstad. Og Jan Eggum da, så klart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Eggum er min favoritt blant norske artister, forguder musikken!

Ellers liker jeg litt forskjellig. Alle slags typer rock og rap, er det jeg hører mest på.

Trance og techno funker også bra når det kommer til trenings- og party- musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, Nikita, Eggum er genial!!! Min store helt, altså! Godt å høre at noen deler det synet, for mange ser ikke genialiteten bak musikken hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael Jackson er min absolutte favoritt! Ingen over, ingen ved siden.

Den siste plata er så kul, jeg blir aldri lei den. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Dere :D

Jeg liker country fra 60 tallet,Jim Reeves,Chet Atkins og mange flere artister.Ellers liker jeg vise sang Finn Kalvik og Stein Ove Berg,

Øystein Sunde er jo i en klasse for seg selv. :D

Jeg liker en indisk sanger som heter Jagjit Singh han har en varm fin stemme Indias svar på Jim Reeves.Mye av den indiske film musikken fra Bollywood er også bra .

hilsen

Indianlady :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stein Ove Berg er forresten kjempeflink.

Ville bare legge til Halvdan Sivertsen som en fantstisk sanger her, som jeg liker å høre på. Forøvrig hører jeg på Metallica, Alanis Morissette, de Lillos og mange fler. Allsidig smak m.a.o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker en del forksjellig. Men Michael Jackson ligger deisdert på topp!!

utenom han liker jeg bla. Wyclef Jean og Alanis Morisette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Liker jazz jeg! Men savner metal på avstemningslisten... Liker nemlig en del black metal og heavy... Favorittene er mange, men Smashing Pumpkins er da genialt, grunge på sitt beste det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammel rock fra 70, 80 og 90-tallet er det råeste som finnes!!!! Jeg elsker musikk av Alice Cooper, Aerosmith, Kiss, Black Sabbath, Juda Priest, Metallica, G'N'R, Smashing pumpkins osv. Liker også litt nyere rock som Rammstein og ikke minst Manowar :wink::kul: Digger noe rap/soul også. Eminem er bra. Hører mye på U2 også.... Liker egentlig det meste av musikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker alt mulig! Har ikke en spesiell stil jeg liker bedre enn andre. Alt til hver sin tid.

Abba, Earth Wind and Fire, Tower of power, D'Sound, Jan Eggum, Bjørk, filmmusikk (spes. John Williams), Gammel go jazz (spes. Ella Fitzgerrald, Billie Holliday), Frank Sinatra!, klassisk, musikaler! :briller:

Liker IKKE:

Danseband :-?

Blues :roll:

Country :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker rock :) Men kan godt høre på Soul (Som Marvin Gaye) og jazz. Liker litt blanding. (Som Eva Cassidy)

Jaja.. jeg liker parenteses også, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå, liker så masse av musikk!

-Liker gjerne pop / rock, men detter også et stoort variert område.Kommer veldig an på hvem. Mariah Carey, Anastacia, All Saints, nyere Madonna-låter osv. Likte AC/DC før, synes de er festlige ennå. EEEElsker The Who! En av de beste gruppene noen gang med fantastisk musikk : )

- Liker en del R`n`B, men noe blir for kjedelig og likner mye på hverandre.

- Noe dancemusikk,- The Grid har mange bra låter, likte The Shamen før + men de har ikke kommet med no nytt på en stund.

- Motown-låter fra 60-tallet, The Supremes, Marvin Gaye, osv.

- Enkelte 70-talls discolåter + Diana Ross osv. (tro det eller ei)

- Ska, rocksteady, tidlig reggae, (ikke så mye Bob Marley, men andre mer ukjente artister som f.eks Lee Perry, Susan Cadogan), The Specials, Madness, endel 80-talls musikk (neida, IKKE Kim Wilde, Michael Jackson, The final countdown osv.)

- Digger "uk punk"-musikk fra tidlig 80-tall, The Clash, litt Sex pistols og liknende band

- 60-talls jenteband

- Rockabilly.

- Liker irsk folkemusikk (har gått riverdance-kurs)

- Liker Morten Abel, Barbarellas, Postgirobygget for å nevne norske band.

- Noe norsk folkemusikk fra Telemark er det mye blest om fortida. Tenkte å prøve den sjangeren.

- Diverse egentlig. Digger mye musikk og spiller til humøret.

Er ikke så begeistret for DDE, Heidi Hauge og countrymusikk + danseband osv. Heller ikke trekkspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...