Gå til innhold

Hva irriterer deg med folk på kvinneguiden?0

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi tråden har en dårlig trådtittel som gjør den vanskelig å oppdage

Anonymkode: 14036...983

Pluss at den er gammel og ikke like aktiv lenger som før. Så skjønner ikke hvorfor noen har et problem med at jeg lager en ny😂 Herregud! 

God helg, folkens!

TS 👍🏼

Anonymkode: ab977...d16

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som stadig vekk oppretter nye brukere, sletter dem igjen og oppretter nye brukere igjen. Så påstår de at de liksom har "enerett" til å skrive om visse ting her på forumet. 

Dersom sulliken for eksempel skriver om en eller annen historisk hendelse. Flere uker eller måneder senere skriver noen andre brukere om en helt annen historisk hendelse. Da begynner sulliken å sutre og klage over at alle andre er så slemme mot h*n, og at ingen burde skrive om NOE SOM HELST som kan være det sller minste relatert til gammel historie. 

Anonymkode: 57d46...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som stadig vekk oppretter nye brukere, sletter dem igjen og oppretter nye brukere igjen. Så påstår de at de liksom har "enerett" til å skrive om visse ting her på forumet. 

Dersom sulliken for eksempel skriver om en eller annen historisk hendelse. Flere uker eller måneder senere skriver noen andre brukere om en helt annen historisk hendelse. Da begynner sulliken å sutre og klage over at alle andre er så slemme mot h*n, og at ingen burde skrive om NOE SOM HELST som kan være det sller minste relatert til gammel historie. 

Hva for noe?

Anonymkode: 14036...983

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2018 den 9.38, AnonymBruker skrev:

Ujevn moderering. Merkes at moderatorene er frivillige med manglende kunskaper i dette og hint.

Anonymkode: 9f5ce...4d7

Tiltredes! Det er overtydelig at flere følger "lovens bokstav" og ikke dens "intensjon".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukerne som bor på forumet. 

Anonymkode: a28cb...f2f

Må være trist for deg å være her da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2018 den 9.33, Tipptoppi skrev:

Irriterer meg at skrivefeil skal være en så big deal. Så lenge du skjønner hva som står så er det fullstendig likegyldig om det er kommafeil eller å/og. 

"Heng ham ikke vent til jeg kommer". Tygg litt på denne, så forstår du kanskje at et komma kan være avgjørende for utfallet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2018 den 11.50, Horten Market skrev:

Jeg tåler alt som blir slengt mot meg. Har bare ett irritasjonsmoment, men det er stort: Modereringen. Eller rettere, sensureringen.

- Innlegg bare forsvinner uten tilbakemelding.

- Ingen mulighet til å forklare seg. Skyt først, spør etterpå, men her spørres det ikke engang etterpå. Det setter store krav til moderators evne til å tolke og forstå det som er sagt. Tilbakemeldinger under "ris og ros" viser at den ofte er utilstrekkelig, som er som forventet, det er derfor det er lurt å spørre først.

- Når personangrep ikke er lov, må moderator evne å skille dette fra angrep på det som blir sagt. Du er en idiot vs. det du skriver er idioti. Retten til å kritisere ytringer er fundamentet i ytringsfriheten.

Dette innlegget ville jeg gitt deg tusen plusser for, om det hadde vært mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mystic woman skrev:

"Heng ham ikke vent til jeg kommer". Tygg litt på denne, så forstår du kanskje at et komma kan være avgjørende for utfallet.

Igjen, nå er dette et nettforum og ikke et sted for viktige beskjeder, artikler eller nyheter. 

Så nei, jeg er ikke enig. 

Endret av Tipptoppi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som åpenbart ikke forstår hva Google er og hvordan man benytter seg av det. Og tellerne, herregud.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nappetass1 skrev:

Brukere som åpenbart ikke forstår hva Google er og hvordan man benytter seg av det. Og tellerne, herregud.

Hva er galt med telle-forumet?? 

Er vel langt mer irriterende med Rampelys-kategorien da...    

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Annonse

• 5 måneder senere...
AnonymBruker

Brukerne som tror de eier forumet og kan bestemme hva andre kan skrive tråder og innlegg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Brukerne som tror de eier forumet og kan bestemme hva andre kan skrive tråder og innlegg om. 

Hvorfor oppretter du denne tråden det finns en egen tråd for dette tema 

Anonymkode: 4f9d0...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse
AnonymBruker

Når man spør om råd også ender tråden med at de som svarer skal tillegge deg alle mulige meninger du ikke har i stedet for å svare på det man spurte om. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Er det bare meg"- tråder. Det vrir seg fra halen og helt opp.

Anonymkode: 0471a...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle mennene som skal spre kvinnehatet sitt

Anonymkode: f5e7e...74a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 11/8/2018 at 9:27 AM, AnonymBruker said:

Jeg kan så enkelte begynne den selv

- trolletråder og folk som skal trolle

- folk som misbruker anonymbruker-funskjonen for å slenge dritt

- de som alltid er så arrogante og store i kjeften, spesielt i tråder hvor trådstarter spør om råd og hjelp. Er det så vanskelig å være snill?

- likehunters, de som alltid kommenterer noe som de vet vil dra masse likes

- de som skal spore av i debatter eller gå på personangrep

- at moderatorer ikke alltid griper inn i alle tråder hvor det er begått et/mange regelbrudd f.eks

Hva irriterer du deg over her inne?

Anonymkode: ab977...d16

Du liker basically ikke Kvinneguiden? 

Jeg må si, skandaletråder, om det er troll eller ei er det folk vil ha her. Noen av de mest skandaløse trådene mine ble spist opp som "smash" 9000 lesere på kort tid 200+ svar. 

Så poster jeg noe seriøst og intelligent.. 200 lesere og 5 svar før tråden havner ut av synet på side 2... og sikkert evig glemt...

Anonymkode: 137b3...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...