Gå til innhold

Hva irriterer deg med folk på kvinneguiden?0

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Overrasket
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Flere under nick

Finnes langt flere som er frekke under nick!

Anonymbruker er ikke 1 bruker.

Anonymkode: 14036...983

Poenget er ikke antallet frekke brukere med og og uten brukernavn. Poenget er at de som må huke av AB-knappen før det lirer av seg den passiv-aggressive tullpraten sin er svake mennesker som trenger å beskytte seg før de tøffer seg. Folk som er frekke, men som lar brukernavnet stå, har jeg faktisk ikke noe i mot. Det er en utrolig brist i personligheten å måtte skjule seg bak AB-funksjonen for å hetse enkeltbrukere, og noe som burder vært spesifikt nevnt i reglene.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Overrasket skrev:

Poenget er ikke antallet frekke brukere med og og uten brukernavn. Poenget er at de som må huke av AB-knappen før det lirer av seg den passiv-aggressive tullpraten sin er svake mennesker som trenger å beskytte seg før de tøffer seg. Folk som er frekke, men som lar brukernavnet stå, har jeg faktisk ikke noe i mot. Det er en utrolig brist i personligheten å måtte skjule seg bak AB-funksjonen for å hetse enkeltbrukere, og noe som burder vært spesifikt nevnt i reglene.

Trenger ikke å være hets fordi du føler det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger ikke å være hets fordi du føler det er

Det er faktisk ikke det tråden omhandler. Tråden spør hva som irriterer oss på KG, og frekke ab-brukere irriterer meg. Det er mitt svar som jeg synes, og hva du mener om det er helt irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksualmoralen! Helt klart det som irriterer meg mest. Blir både irritert og fascinert!

Anonymkode: 8d812...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Overrasket skrev:

Hva er egentlig forskjellen på å skrive med sitt anonyme brukernavn og å skrive med anonymfunksjonen? Jeg ser ikke relevante forskjeller mellom et frekt innlegg fra Overrasket og et frekt innlegg fra anonymbruker, all den tid jeg ikke vet hvem Overrasket er. Men opplys meg gjerne! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
8 minutter siden, AnonymBruker said:

SlHva er egentlig forskjellen på å skrive med sitt anonyme brukernavn og å skrive med anonymfunksjonen? Jeg ser ikke relevante forskjeller mellom et frekt innlegg fra Overrasket og et frekt innlegg fra anonymbruker, all den tid jeg ikke vet hvem Overrasket er. Men opplys meg gjerne! 🙂

Denne tråden heter ikke "forstår du Overraskets meninger?", jeg har svar på trådtittelen med mitt syn, og det forblir uendret. Dog, hvis det ikke er forskjell med og uten AB-funksjonen, hvorfor bruke den for å være frekk? Svaret gir seg selv, man bruker den fordi det er en forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Overrasket skrev:

Denne tråden heter ikke "forstår du Overraskets meninger?", jeg har svar på trådtittelen med mitt syn, og det forblir uendret. Dog, hvis det ikke er forskjell med og uten AB-funksjonen, hvorfor bruke den for å være frekk? Svaret gir seg selv, man bruker den fordi det er en forskjell.

Oi da, var bare ment som et uskyldig spørsmål. Beklager bryet 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Overrasket skrev:

Ingen som er frekk mot deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranoide brukere som tror at folk er etter dem og at dem er vernet 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flere under nick

Finnes langt flere som er frekke under nick!

Du kan forsette å tro det. Men sannheten er noe helt annet. De aller fleste som er ufyselige på dette forumet skriver under anonymbruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eugene Onegin skrev:

Du kan forsette å tro det. Men sannheten er noe helt annet. De aller fleste som er ufyselige på dette forumet skriver under anonymbruker. 

Enda flere under nick...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.11.2018 den 9.27, AnonymBruker skrev:

Jeg kan så enkelte begynne den selv

- trolletråder og folk som skal trolle

- folk som misbruker anonymbruker-funskjonen for å slenge dritt

- de som alltid er så arrogante og store i kjeften, spesielt i tråder hvor trådstarter spør om råd og hjelp. Er det så vanskelig å være snill?

- likehunters, de som alltid kommenterer noe som de vet vil dra masse likes

- de som skal spore av i debatter eller gå på personangrep

- at moderatorer ikke alltid griper inn i alle tråder hvor det er begått et/mange regelbrudd f.eks

Hva irriterer du deg over her inne?

Anonymkode: ab977...d16

De som kommer inn i tråder for å rette på skrivefeil.

De som svarer med samme problem som ts, bare motsatt. Eksempel: ts skriver hn ikke liker for som kjører rød bil. Selv kjører hn svart. Så kommer noen som skriver "jeg liker ikke folk som kjører svart bil". Dette var enkelt illustrasjon bare. 

De er ALLTID de første svarer og!

sauer som tror på ting bare fordi det er en stereotyp.

Sauer som setter diagnoser på ting og tror at den har skylden i ALT. En depreimert asperger er det pga asperger. En nevrotypiker er bare deprimert for en periode.,, folk er så tafatte :( 

kvinner som alltid skal overbevise ts om at en mann ikke er i teressert. De skal ALLTID vri det dit at mennene ikke er interessert. Fordi de selv har vært såret så mye så tror de at de sitter med en kje pe erfaring virker det som. 

Anonymkode: 7ecc5...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
5 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen som er frekk mot deg

Det er en avsporing av denne tråden, og vil du snakke om det må du nesten opprette en egen tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Overrasket skrev:

Det er en avsporing av denne tråden, og vil du snakke om det må du nesten opprette en egen tråd. 

Ikke meg du sitere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At noen finner det viktig å lage en ny tråd når det allerede finnes en lang og aktiv tråd om det samme. Hvorfor???

Anonymkode: d5dfe...c5b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At noen finner det viktig å lage en ny tråd når det allerede finnes en lang og aktiv tråd om det samme. Hvorfor???

Fordi tråden har en dårlig trådtittel som gjør den vanskelig å oppdage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi tråden har en dårlig trådtittel som gjør den vanskelig å oppdage

Denne trådtittel er bedre liksom?   :eeeh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne trådtittel er bedre liksom?   :eeeh:

Hvis du ser bort i fra 0-en på slutten så ja. Den forteller hva forteller handler om 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...