AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1 Del Skrevet 8. november 2018 Jeg kan så enkelte begynne den selv - trolletråder og folk som skal trolle - folk som misbruker anonymbruker-funskjonen for å slenge dritt - de som alltid er så arrogante og store i kjeften, spesielt i tråder hvor trådstarter spør om råd og hjelp. Er det så vanskelig å være snill? - likehunters, de som alltid kommenterer noe som de vet vil dra masse likes - de som skal spore av i debatter eller gå på personangrep - at moderatorer ikke alltid griper inn i alle tråder hvor det er begått et/mange regelbrudd f.eks Hva irriterer du deg over her inne? Anonymkode: ab977...d16 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #2 Del Skrevet 8. november 2018 Hmorfor bruke tid på og irritere seg egentlig? Anonymkode: a36ef...463 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #3 Del Skrevet 8. november 2018 Da/når-feil Anonymkode: 68dbd...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #4 Del Skrevet 8. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hmorfor bruke tid på og irritere seg egentlig? Anonymkode: a36ef...463 Kommentarer som dette. Anonymkode: 2d36c...d52 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #5 Del Skrevet 8. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hmorfor bruke tid på og irritere seg egentlig? Anonymkode: a36ef...463 Vi alle irriterer oss over noe en tid til annen. Bare å innse det, selv om jeg er enig at å bruke mye tid på det er dumt 😉 Anonymkode: ab977...d16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #6 Del Skrevet 8. november 2018 troll Anonymkode: 38329...601 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #7 Del Skrevet 8. november 2018 Alle som spør er dette innafor, hva med å tenke selv ? Anonymkode: 9a60c...04b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 8. november 2018 #8 Del Skrevet 8. november 2018 Irriterer meg at skrivefeil skal være en så big deal. Så lenge du skjønner hva som står så er det fullstendig likegyldig om det er kommafeil eller å/og. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 8. november 2018 #9 Del Skrevet 8. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle som spør er dette innafor, hva med å tenke selv ? Anonymkode: 9a60c...04b Hva har man et forum til? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #10 Del Skrevet 8. november 2018 Ujevn moderering. Merkes at moderatorene er frivillige med manglende kunskaper i dette og hint. Anonymkode: 9f5ce...4d7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #11 Del Skrevet 8. november 2018 Det finnes en tråd fra før om dette. Anonymkode: d5dfe...c5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #12 Del Skrevet 8. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det finnes en tråd fra før om dette. Anonymkode: d5dfe...c5b So what? Anonymkode: ab977...d16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zaco Skrevet 8. november 2018 #13 Del Skrevet 8. november 2018 Verste er når to brukere, gjerne anonyme, straks starter en heftig krangel uten hensyn til hva ts spør om. Eller når to brukere kupper en tråd med en dialog som fyller hele siden. Så det må bli avsporinger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #14 Del Skrevet 8. november 2018 Er vel heller litt trist over at snittalderen har blitt veldig lav og derfor blir det et annet og hardere/uhøflig klima å oppholde seg i her. De det gjelder eier ingen grenser og har lite begrep om hvordan oppføre seg på nett og sikkert ikke i sin virkelighet heller. Sånn oppførsel blir det utrivelig å være i nærheten av og forumet blir fattigere. Anonymkode: d6d1a...a81 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #15 Del Skrevet 8. november 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommentarer som dette. Anonymkode: 2d36c...d52 Morfor har du i mot min kommentarr? Anonymkode: a36ef...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 8. november 2018 #16 Del Skrevet 8. november 2018 TS, jeg er bare nysgjerrig nå, men hvordan ser man at folk er like-hunters, mener du? For å bruke meg selv som et eksempel, jeg får haugevis med likes. Overraskende mange, faktisk. Det er hyggelig det, men det er ikke noe jeg tenker over eller planlegger på noen måte. Jeg bryr meg ikke så mye om antallet likes folk og innlegg har. Jeg legger vanligvis bare merke til antallet når det har blitt så mange at et innlegg har fått hjertemerking. Jeg går sjelden inn og sjekker varslene mine og lever derfor ofte i uvitenhet om hvor mange likes det og det svaret har, jeg ser bare at det har kommet 14 eller kanskje 25 nye siden sist jeg var pålogget. Tviler på at jeg er alene om det. Jeg irriterer meg på de som klager over at trådstarterne trekker seg ut av sine egne tråder etter en tid. Jeg har sett mange tråder hvor folk gjør et kjempenummer av at ts ikke lenger svarer, ofte tråder som lever sitt eget liv uavhengig av vedkommende. Noen av de beste trådene er de som bare sparkes i gang og så lov til å blomstre i fred. Jeg irriterer meg også over regelryttere. Jada, jada, det er sikkert sant at ting bør gjøres sånn eller sånn, men det skader sjelden å være litt fleksibel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 8. november 2018 #17 Del Skrevet 8. november 2018 Irriterer og irriterer, men jeg syns det er en uting at en ikke kan begrunne svarene eller meningene sine. Som for eksempel å svare "nei, det er ikke greit" uten å kunne skrive noe om hvorfor. Da betyr jo ikke svaret noe som helst. Ellers at mange så lett lar seg provosere av de som åpenbart skriver for å få den reaksjonen. Folk har enormt vanskelig for å overse her inne, og går rett i fella. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #18 Del Skrevet 8. november 2018 Bitterfitter som påstår at "kvinner ikke kan begå overgep" og som sprer mannehat. Anonymkode: 57d46...4a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 8. november 2018 #19 Del Skrevet 8. november 2018 Jeg tåler alt som blir slengt mot meg. Har bare ett irritasjonsmoment, men det er stort: Modereringen. Eller rettere, sensureringen. - Innlegg bare forsvinner uten tilbakemelding. - Ingen mulighet til å forklare seg. Skyt først, spør etterpå, men her spørres det ikke engang etterpå. Det setter store krav til moderators evne til å tolke og forstå det som er sagt. Tilbakemeldinger under "ris og ros" viser at den ofte er utilstrekkelig, som er som forventet, det er derfor det er lurt å spørre først. - Når personangrep ikke er lov, må moderator evne å skille dette fra angrep på det som blir sagt. Du er en idiot vs. det du skriver er idioti. Retten til å kritisere ytringer er fundamentet i ytringsfriheten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. november 2018 #20 Del Skrevet 8. november 2018 Brukere (spesielt de som skriver med AB) som enten gjør seg dumme med vilje eller misforstår med vilje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå