Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. november 2018 #1 Del Skrevet 7. november 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. november 2018 #2 Del Skrevet 7. november 2018 Går rolig ut og ringer dyrebeskyttelsen eller zoologisk hage eller noe i den dur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 7. november 2018 #3 Del Skrevet 7. november 2018 Klyper meg i armen for å sjekke om dette er enda en av de snåle drømmene mine😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. november 2018 #4 Del Skrevet 7. november 2018 " Lager midda'n a'n! " - S.T. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. november 2018 #5 Del Skrevet 7. november 2018 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: " Lager midda'n a'n! " - S.T. Husk å fryse ned restene! xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. november 2018 #6 Del Skrevet 7. november 2018 1 minutt siden, FrankDrebin skrev: Husk å fryse ned restene! xD " Hvilke rester? Hæ? " - S.T. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. november 2018 #7 Del Skrevet 7. november 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: " Hvilke rester? Hæ? " - S.T. Litt mye mat til én middag, men kanskje slanger smaker bedre dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 7. november 2018 #8 Del Skrevet 7. november 2018 Lister meg ut, og setter fyr på huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. november 2018 #9 Del Skrevet 7. november 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. november 2018 #10 Del Skrevet 7. november 2018 Eventuelt dette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. november 2018 #11 Del Skrevet 7. november 2018 1 time siden, FrankDrebin skrev: Litt mye mat til én middag, men kanskje slanger smaker bedre dagen etter. Du kjenner ikke S.T. skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. november 2018 #12 Del Skrevet 7. november 2018 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Du kjenner ikke S.T. skjønner jeg... Nei, den gikk meg nok hus forbi. xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 7. november 2018 #13 Del Skrevet 7. november 2018 jeg hadde dødd... 😂 Eventuelt sprunget ut på veranda, ringt pappa i panikk og bedt om hjelp (han bor bare 110 mil unna), deretter hadde jeg vel ringt nødnummer til politiet, og begynt se etter nytt sted å bo 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 7. november 2018 #14 Del Skrevet 7. november 2018 Ser ut som den leter etter mat. Inviterer på middag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 7. november 2018 #15 Del Skrevet 7. november 2018 Jeg hadde fått et bra bilde å legge ut på My story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå