Gjest Kritt Skrevet 8. november 2018 #21 Skrevet 8. november 2018 Selvfølgelig er pene tenner et pluss. Men som andre er inne på kan skjeve tenner være sjarmerende også, så lenge de er rene. Skulle gjerne hatt hvitere tenner selv. Har prøvd hjemmebleking, men synes det var noe herk. Hva er sandblåsing og evt. andre alternativer?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #22 Skrevet 8. november 2018 Brune grå tenner og dårlig ånde pluss mangel på tanntrådbruk... Kyss en sånn en og du får alle bakteriene i deg... Anonymkode: cb15f...904
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #23 Skrevet 8. november 2018 Jeg er helt obsessed med tenner! Har brukt masse penger på å fikse tenner fordi jeg vil ha et fint smil. Til og med tannregulering har jeg nå. Forventer ikke at alle er like obsessed som meg, men forventer at hygienen er bra. Litt skjeve tenner trenger ikke ha noe å si det, kan være sjarmerende Men dårlig ånde og råtne brune stumper.. eller som da jeg bodde i Scotland der unge folk til og med MANGLA tenner, no thanks! Anonymkode: 906c0...e2b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå