AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #1 Skrevet 6. november 2018 Hvis du møter noen som du finner attraktiv ellers, men har stygge tenner, er det da en dealbreaker for deg? Anonymkode: 319ea...d6c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 Hva legger dere i stygge tenner da? ts Anonymkode: 319ea...d6c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #5 Skrevet 6. november 2018 Huff, ja! Gule og brune tenner, eller svært små tenner, manglende tenner og tenner som ser ut som de er kastet tilfeldig inn i munnen er ikke tiltalende. Gikk på date en gang med en mann som sikkert hadde på seg klær og sko for 30000 kr, men tenner var brune. Koster 500-600 kr å sandblåse tenner, så han kunne med fordel ha gått litt rimeligere kledd, og fått blåst det brune belegget av tenner, og vunnet mye på det. Det ble med en date. Orket ikke tanken på å kysse en slik munn. Anonymkode: b2cd0...39e 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #6 Skrevet 6. november 2018 Ikke ts, men må skyte inn. Jeg har tenner ca som det øverste bildet, bortsett fra flekkene. Misfarget, men ikke gule akkurat. Er det ok? Hilsen mann. Anonymkode: 8c6e6...cb6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #7 Skrevet 6. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke ts, men må skyte inn. Jeg har tenner ca som det øverste bildet, bortsett fra flekkene. Misfarget, men ikke gule akkurat. Er det ok? Hilsen mann. Anonymkode: 8c6e6...cb6 Ja! De nederste er bleket og ikke normalt Anonymkode: 1bb36...a02 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #8 Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du møter noen som du finner attraktiv ellers, men har stygge tenner, er det da en dealbreaker for deg? Anonymkode: 319ea...d6c Ja. Anonymkode: 1bb36...a02
Gjest Krampus Skrevet 6. november 2018 #9 Skrevet 6. november 2018 Takler ikke rotete tenner. De trenger ikke være perfekte, men det må se ut som om eieren tar godt vare på dem og har sunn munn.
Ella Ellefantella Skrevet 7. november 2018 #10 Skrevet 7. november 2018 Rotete tenner er null stress, men de skal være rene!!! Jeg putter ikke tunga mi i munnen til en fyr som aldri bruker tanntråd f eks, for det synes godt på menn over 35! Misfarget i mellomrommene, æsj! Jeg er så opptatt av en bra (dvs normal!) tannhygiene at det går foran personlighet! Har en mann ustelte tenner blir han ikke vurdert som en som kan klines med, uansett hvor kjekk og hyggelig han er ellers. Friendzonet asap! 1
Eplejuice123 Skrevet 7. november 2018 #11 Skrevet 7. november 2018 Noen av de nydeligste folka jeg kjenner, både menn og damer, har tenner som har litt dårlig plass. Det er så sjarmerende! ❤️ 1
Barefootgirl Skrevet 7. november 2018 #12 Skrevet 7. november 2018 50 minutter siden, Eplejuice123 skrev: Noen av de nydeligste folka jeg kjenner, både menn og damer, har tenner som har litt dårlig plass. Det er så sjarmerende! ❤️ Enig i det! Men de må være rene. 2
Eplejuice123 Skrevet 7. november 2018 #13 Skrevet 7. november 2018 26 minutter siden, Barefootgirl skrev: Enig i det! Men de må være rene. Ja, tannhygiene er viktig 😊 1
Drikkeflaska Skrevet 7. november 2018 #14 Skrevet 7. november 2018 Jeg setter pris på pene tenner, men tenner som ikke er så estetisk vakre er ikke noe problem så lenge de ellers er velstelte. Ustelte og uhygieniske tenner er derimot noe av det ekleste jeg vet om, og absolutt en dealbreaker. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #15 Skrevet 7. november 2018 Spørs hvor ille det er. Hvis det mangler tenner og resten er brune med svarte prikker, begynner det å bli mye. Anonymkode: 33383...922
Thyra Skrevet 8. november 2018 #16 Skrevet 8. november 2018 På 6.11.2018 den 22.59, AnonymBruker skrev: Huff, ja! Gule og brune tenner, eller svært små tenner, manglende tenner og tenner som ser ut som de er kastet tilfeldig inn i munnen er ikke tiltalende. Gikk på date en gang med en mann som sikkert hadde på seg klær og sko for 30000 kr, men tenner var brune. Koster 500-600 kr å sandblåse tenner, så han kunne med fordel ha gått litt rimeligere kledd, og fått blåst det brune belegget av tenner, og vunnet mye på det. Det ble med en date. Orket ikke tanken på å kysse en slik munn. Anonymkode: b2cd0...39e Misfarging kan sitte dypere, da hjelper ikke sandblåsing. Da må man ha krone eller skallfasetter. Men enig i at han heller burde prioritert tenner enn dyre klær. Kanskje han har tannlegeskrekk?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #17 Skrevet 8. november 2018 21 timer siden, Ella Ellefantella skrev: Rotete tenner er null stress, men de skal være rene!!! Jeg putter ikke tunga mi i munnen til en fyr som aldri bruker tanntråd f eks, for det synes godt på menn over 35! Misfarget i mellomrommene, æsj! Jeg er så opptatt av en bra (dvs normal!) tannhygiene at det går foran personlighet! Har en mann ustelte tenner blir han ikke vurdert som en som kan klines med, uansett hvor kjekk og hyggelig han er ellers. Friendzonet asap! Misfarging betyr ikke nødvendigvis dårlig hygiene. Tydelige matrester mellom tennene og langs tannkjøttet. Belegg av den typen man ser kan pusses bort med tannbørste, er noe annet. Kronisk dårlig ånde er også verre enn misfargede tenner. Men det er jo heller ikke alltid selvforskyldt. Anonymkode: 6e780...7e4
Ella Ellefantella Skrevet 8. november 2018 #18 Skrevet 8. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Misfarging betyr ikke nødvendigvis dårlig hygiene. Tydelige matrester mellom tennene og langs tannkjøttet. Belegg av den typen man ser kan pusses bort med tannbørste, er noe annet. Kronisk dårlig ånde er også verre enn misfargede tenner. Men det er jo heller ikke alltid selvforskyldt. Anonymkode: 6e780...7e4 Selvsagt! Folk med god tannhygiene kan ha en tann det er noe galt med f eks. Det er noe annet! Jeg mener de som ikke passer på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #19 Skrevet 8. november 2018 På 6.11.2018 den 23.03, AnonymBruker skrev: Ikke ts, men må skyte inn. Jeg har tenner ca som det øverste bildet, bortsett fra flekkene. Misfarget, men ikke gule akkurat. Er det ok? Hilsen mann. Anonymkode: 8c6e6...cb6 Det er svært få som har kritthvite tenner fra naturens side, og de varierer i farge, akkurat som hår og hud. Jeg har tenner med gultone fra naturens side, og kan pusse dem til emaljen forsvinner, uten at det endres. Da jeg fikk krone på noen av tennene langt fremme fikk jeg disse i en farge som matcher den naturlige, og det ser veldig fint ut, og folk blir veldig overrasket når jeg forteller at de er falske og at jeg har hatt store tannproblemer. Dette er også noe av problemet med de som skaffer seg nye tenner i utlandet og går for blendahvitt, det ser som regel ikke naturlig ut i det hele tatt. Anonymkode: bcac0...c91
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #20 Skrevet 8. november 2018 Så lenge de har normal munnhygiene er det ikke en dealbreaker for meg. Er ikke tennene jeg blir forelsket i. Stor nese, store ører, lite hår- jeg bryr meg ikke. Anonymkode: add0a...a20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå