Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #1 Del Skrevet 25. mars 2005 hei lurer på om noen vet om dete r varmt, norsk sommer varmt eller veeldig varmt i begynnelsen av juni i tyrkia, alanya??? vil ha skikkelig varme, ikke slik at man fryser når man går ut i vannet og må røre på seg, og ikke slik at man må kle på seg om kvelden... hjelp meg.. takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #2 Del Skrevet 25. mars 2005 ja det kan bli veldig varmt-varmen e ren ting,men med stor fuktighet kan det være plagsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #3 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg var der i fjor i slutten på Mai ,passelig temperatur lå mellom 25-30 grader,merket ikke noe til at det var fuktig i luften,men var i Kemer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 26. mars 2005 #4 Del Skrevet 26. mars 2005 Du kan jo se på denneoversikten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #5 Del Skrevet 26. mars 2005 som norsk sommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 30. mars 2005 #6 Del Skrevet 30. mars 2005 Det kommer vel an på hvor i Norge man er... Jeg har vært i Tyrkia i begynnelsen av juli, og da var det i alle fall mellom 30 og 45 grader! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 31. mars 2005 #7 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg var i tyrkia fra 10.juni, og da var det laveste vi hadde 33 grader, og høyeste 48. Så jeg syns at det var varmt nok ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #8 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg var i tyrkia fra 10.juni, og da var det laveste vi hadde 33 grader, og høyeste 48. Så jeg syns at det var varmt nok ja. Jøss, måler du temperaturen i sola? ...og 33 grader om natta(du sier jo laveste?), tror du vel egentlig ikke på sjøl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 3. april 2005 #9 Del Skrevet 3. april 2005 Trykia kan faktisk være sinnsykt varmt. Over grensen til det ubehagelige faktisk... Jeg ville ikke reist dit igjen, pga varmen som eneste grunn (flotte mennesker,fine strender osv). Men det spørs jo når du reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 3. april 2005 #10 Del Skrevet 3. april 2005 Vi var der i juni og jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #11 Del Skrevet 3. april 2005 manic, hvor i tyrkia var du? når? kan du anbefale? alanya? strendene der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. april 2005 #12 Del Skrevet 3. april 2005 Vi målte IKKE temperaturer i solen, men hadde 52 grader når vi var i juli. Juni bruker å ligge mellom 35-50 grader, og det er IKKE i solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 3. april 2005 #13 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg kan vel ikke si så mye om hvordan det er nå, jeg var der for over ti år siden og mye kan forandre seg på ti år. Vi var i Alanya Kjempekoselig by og stranda til Cleopatra ligger jo her. Syns folka der var herlige,gjestmilde og ærlige Eneste minuset er fulle skandinaviere, de er det jo vanskelig å komme unna samme hvor i syden man reiser Hører folk mase om innpåslitne tyrkiske gutter, men jeg opplevde ikke noe av det, men ble faktisk klådd langt opp under skjørtet av en full svenske midt på gata på lyse dagen :evil: Går man lei av strandlivet er det bare å leie en sjåfør og dra på dagstur inn i landet for oppleve litt mer kultur og natur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #14 Del Skrevet 3. april 2005 men denne stranden til cleopatra er den å anbefale i forhold til den andre stranden? ja man hører masse om disse tyrkiske guttene men man får joi det man legger opp til selv da. er man høfflig men overlegen så skal det vel gågreit... og disse skandinaverne som raker fulle rundt ja, de er overalt;) men når i juni var du der? det var ordentrlig varmt både luft og vann og kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #15 Del Skrevet 3. april 2005 men denne stranden til cleopatra er den å anbefale i forhold til den andre stranden? ja man hører masse om disse tyrkiske guttene men man får joi det man legger opp til selv da. er man høfflig men overlegen så skal det vel gågreit... og disse skandinaverne som raker fulle rundt ja, de er overalt;) men når i juni var du der? det var ordentrlig varmt både luft og vann og kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idac i.i. Skrevet 4. april 2005 #16 Del Skrevet 4. april 2005 Nei jeg målte ikke i solen jeg sjekket det etter å ha kommet hjem på værstatistikk sidene. Der har de tempetaruren for hver dag de siste ti årene, og den blir målt i SKYGGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå