frk.Sanna Skrevet 11. november 2018 Forfatter #41 Del Skrevet 11. november 2018 16 timer siden, TeamWP skrev: 😂hadde en følelse av det ja,oog det skjønner jeg godt🤭hadde ikke klart å holde meg selv...det er jo rimelig svære nyheter😂❤ så bra han ble så glad!🤗🌹 ha en fin helg videre med dine😊 Ikke sant. Hadde holdt meg lenge nok🙈😜😅 Tusen takk og i like så❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 12. november 2018 Forfatter #42 Del Skrevet 12. november 2018 Da har jeg bestilt time for TUL neste torsdag. Jeg vil være 6+6 den dagen. Håper å få sett et bankende hjerte da❤️ I dag har jeg ikke vært kvalm eller hatt så mange andre syntomer enn ømme brystvorter + trøtthet. Er så spent på hvordan det blir med kvalmen denne gangen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 14. november 2018 Forfatter #43 Del Skrevet 14. november 2018 Litt mer småuggen + stikningene (og tyngde følelsen i livmorområde) er tilbake hos meg. Jeg føler meg skikkelig fyllesyk. For min del handler det å komme gjennom dagene de første 10-12 ukene😜 Takk å lov for at mannen er hjemme i 3 uker til!🙏🏻 Jeg har fått sendt inn kontrakten på ny jobb i dag og følelsen er litt blandet. Jeg kjenner på dårlig samvittighet for at jeg ikke kan jobb hos de lengre enn frem til uke 28, men satser på de tar det greit. De ansetter en god del flere nye ansatte nå også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 17. november 2018 Forfatter #44 Del Skrevet 17. november 2018 Æsj jeg skulle nok ikke tempet etter jeg fikk positiv test, for nå er jeg redd jeg kommer til å miste igjen😔 Jeg har følt meg syk med verk i kroppen den siste uka og det kan jo være årsaken til den tempen somnhar vært høyere, men jeg frykter at jeg kommer til å miste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 19. november 2018 Forfatter #45 Del Skrevet 19. november 2018 I dag har jeg vært hos legen pga mistanke om UIV. Jeg har vært plaget med det i flere år! Hadde litt utslag på urinprøven, så den ble sendt til dyrkning. Legen sendte også henvisning til duotest/Ul etc i Bergen og første svangerskapkontroll i starten av jan. Blir vel omtrent på likt jeg får time i Bergen siden testene skal gjøres i uke 10-12.. Jeg spørte ang NIPT testen, men legene min visste lite om den. Spennende dette her altså og jeg som skal starte i ny jobb etter jul også🙈😜😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 22. november 2018 Forfatter #46 Del Skrevet 22. november 2018 I dag fikk jeg se en bitteliten klump der hjertet slo kjempefint❤️ Jordmoren mente jeg var ca 6 uker i forhold te målene. Hjerterytem var helt perfekt! Jeg er 6+6, så er spent på neste UL for å se om det har jevnet seg ut!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeamWP Skrevet 22. november 2018 #47 Del Skrevet 22. november 2018 Så herlig❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 22. november 2018 Forfatter #48 Del Skrevet 22. november 2018 36 minutter siden, TeamWP skrev: Så herlig❤ Takk❤️. Fantastisk å se hjerte slå, men kjenner jeg ble litt bekymret siden den lille klumpen bare var 3 mm🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 22. november 2018 #49 Del Skrevet 22. november 2018 6 timer siden, frk.Sanna skrev: I dag fikk jeg se en bitteliten klump der hjertet slo kjempefint❤️ Jordmoren mente jeg var ca 6 uker i forhold te målene. Hjerterytem var helt perfekt! Jeg er 6+6, så er spent på neste UL for å se om det har jevnet seg ut!! Gratulerer frk.Sanna!!! Når har du neste UL? Jeg har jo fulgt deg en stund det du Vi var jo vært litt innom samme termingruppene på andre steder tidligere selv om det alltid har vært enten den ene eller den andre som falt fra. Nå satser vi på at du kommer vel forbi disse 12ukene og at spiren din er frisk Jeg er 12+0 i dag men våger ikke stole på noe før TUL om 1,5uker. Det er så spennende å fylle svangerskapsdagboken din her inne Husker du forresten den der journalen jeg alltid har pratet om? Jeg anbefaler fortsatt den Se link: https://www.ark.no/boker/A-Christine-Harris-Graviditetsjournalen-9788248208877 Ditt femte barn ja i pulje 2. Ikke værst! Gratulerer! Jeg håper kvalmen blir håndterbar og at den ikke varer i det lange og det brede. Store hilsener fra kvinne35+ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 22. november 2018 #50 Del Skrevet 22. november 2018 2 minutter siden, frk.Sanna skrev: Takk❤️. Fantastisk å se hjerte slå, men kjenner jeg ble litt bekymret siden den lille klumpen bare var 3 mm🙄 Det er sikkert bare EL som inntraff litt senere enn forventet. Det går nok bra!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 22. november 2018 Forfatter #51 Del Skrevet 22. november 2018 Akkurat nå, kvinne35+ skrev: Gratulerer frk.Sanna!!! Når har du neste UL? Jeg har jo fulgt deg en stund det du Vi var jo vært litt innom samme termingruppene på andre steder tidligere selv om det alltid har vært enten den ene eller den andre som falt fra. Nå satser vi på at du kommer vel forbi disse 12ukene og at spiren din er frisk Jeg er 12+0 i dag men våger ikke stole på noe før TUL om 1,5uker. Det er så spennende å fylle svangerskapsdagboken din her inne Husker du forresten den der journalen jeg alltid har pratet om? Jeg anbefaler fortsatt den Se link: k/www.ark.no/boker/A-Christine-Harris-Graviditetsjournalen-9788248208877 Ditt femte barn ja i pulje 2. Ikke værst! Gratulerer! Jeg håper kvalmen blir håndterbar og at den ikke varer i det lange og det brede. Store hilsener fra kvinne35+ Tusen rakk kjære deg😍🙏🏻 Har du vært på en TUL? Har du erfaring med at embyroet er litt mindre enn forventet? Det går nok veldig fint med deg på UL. Tenk du er snart 12 uker på vei❤️ Er du bedre med tanke på kvalmen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 22. november 2018 Forfatter #52 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) 4 minutter siden, kvinne35+ skrev: Det er sikkert bare EL som inntraff litt senere enn forventet. Det går nok bra!! Jeg har tempet, men det kan være feil på 2-3 dager maks siden det ikke er så lett å se nøyaktig når temphoppet skjedde! Jordmoren virket veldig rolig og sa alt så perfekt ut! Jeg skulle aldri googlet dette her:/ Endret 22. november 2018 av frk.Sanna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 22. november 2018 Forfatter #53 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) 4 minutter siden, kvinne35+ skrev: Det er sikkert bare EL som inntraff litt senere enn forventet. Det går nok bra!! Jeg skal på UL i jan, men spørst om jeg klarer vente så lenge😜☺️ Endret 22. november 2018 av frk.Sanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. november 2018 #54 Del Skrevet 22. november 2018 Verdens beste følelse! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 22. november 2018 #55 Del Skrevet 22. november 2018 (endret) 2 timer siden, frk.Sanna skrev: Tusen rakk kjære deg😍🙏🏻 Har du vært på en TUL? Har du erfaring med at embyroet er litt mindre enn forventet? Det går nok veldig fint med deg på UL. Tenk du er snart 12 uker på vei❤️ Er du bedre med tanke på kvalmen nå? Jeg har laget dagbok nå jeg også den heter "Mine små nurk og svangerskapet <3 <3 <3" Jeg har ikke vært på TUL, var til gyn angående vaginale endringer så hun viste meg spiren samtidig men det er 3uker siden. Kvalmen er der enda men den kjennes litt bedre. Jeg er alltid lenger enn mensentermin tilsier så jeg har ikke erfaring med mindre embryo enn ukeantall dessverre. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg frk.Sanna. Kom gjerne og titt i dagboken om du vil Du har det vel travelt opptatt hjemme du også med din ene lille og tre store? Hehe her bare flyr dagene. Masse lykkeønskninger. Seng gjerne PM om du vil Endret 22. november 2018 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 23. november 2018 Forfatter #56 Del Skrevet 23. november 2018 (endret) 18 timer siden, kvinne35+ skrev: Jeg har laget dagbok nå jeg også den heter "Mine små nurk og svangerskapet ❤️ ❤️ <3" Jeg har ikke vært på TUL, var til gyn angående vaginale endringer så hun viste meg spiren samtidig men det er 3uker siden. Kvalmen er der enda men den kjennes litt bedre. Jeg er alltid lenger enn mensentermin tilsier så jeg har ikke erfaring med mindre embryo enn ukeantall dessverre. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg frk.Sanna. Kom gjerne og titt i dagboken om du vil Du har det vel travelt opptatt hjemme du også med din ene lille og tre store? Hehe her bare flyr dagene. Masse lykkeønskninger. Seng gjerne PM om du vil Så koselig med dagbok. Jeg skal finne deg❤️ Jeg har jo store barn fra før , så det går greit altså. Merker seff at det er tyngre denne gangen med en aktiv 1 åring, men er bortskjemt med han som sover til min kl 9 om morningen😬 Blir nok travelt med 2 tette, men alt går å rart hva man klarer når man må. Jeg er jo en del alene med de siden samboer har reisejobb og er borte i 14 dager om gangen... Hvor gammel er din eldste blitt? Men da fikk du sett spiren på tul?? Endret 23. november 2018 av frk.Sanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 26. november 2018 Forfatter #57 Del Skrevet 26. november 2018 Jeg har vært i Bergen på husmorferie/jentehelg i helga og endte opp med å ta en til tidlig ultralyd i går igjen. En vennine av meg anbefalte et sted som har søndagsåpent. Jeg fikk ikke helt roen etter torsdagens TUL. Uansett alt så bra ut i går også og bønna hadde vokst med nesten 3 mm på 3 dager, så jeg er nok bare litt kortere på vei enn min egen beregning...❤️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 27. november 2018 Forfatter #58 Del Skrevet 27. november 2018 Da er kvalmen komt for fullt🤢😜☺️ Det handler om å overleve dagene med en aktiv 1 åring. Jeg slapper hellt av mens han sover. Det får bare flyte litt her hjemme i en periode! Heldigvis går kvalmen litt i perioder enn så lenge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 27. november 2018 #59 Del Skrevet 27. november 2018 5 minutter siden, frk.Sanna skrev: Da er kvalmen komt for fullt🤢😜☺️ Det handler om å overleve dagene med en aktiv 1 åring. Jeg slapper hellt av mens han sover. Det får bare flyte litt her hjemme i en periode! Heldigvis går kvalmen litt i perioder enn så lenge! Ja den der er tøff. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 27. november 2018 Forfatter #60 Del Skrevet 27. november 2018 7 minutter siden, kvinne35+ skrev: Ja den der er tøff. Lykke til! Ja man blir jo helt satt ut av den der kvalmen! Tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå