Gå til innhold

FrK.Sanna’s lille hemelige spireskatt nr 5❤️


frk.Sanna

Anbefalte innlegg

Glemmer dagboka mi☺️

 

Jeg synes tiden flyr om dagen. Jeg er inne i uke 22 og selv om jeg ikke er i jobb om dagen flyr tiden. Vi har flere gøye ferieplaner fremover og vips er det jo sommer og termin nærmer seg. Jeg er insane trøtt om dagen og det er den eneste plagen jeg har nå🙏🏻 Jeg merker jo at der er blitt tøngre nå som magen vokser og merker det litt i korsrygg/bekken, men det er sånn som hører med. Jeg trener styrke/kondisjon + yogs et par ganger i uka og det er så godt. Mannen er offshore igjen og minsten er endelig frisk. Han har vært syk så og si helt siden starten av jan og barnehagestart😑 Vi gleder oss til å møte lilleslsøster, men jeg kjenner jeg trenger de mnd som er igjen😅💝

Endret av frk.Sanna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med en oppdatering :)  

Endret av Patriotpaula
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er ikke flink til å skrive i dagboken min☺️ Dagene fyker med en 1.5 åring og alt det andre som jeg har ansvar for og jeg er ikke i jobb en gang☺️ Mannen er borte på jobb og nå har jeg og minsten tatt påskeferie. De store barna er på påskeferie med sin far.  Jeg er i dag i uke 26+5 og merker at det begynner å bli tungt med en ganske så stor mage allerede. Jeg begynnte å kjenne det i symfen foran for et par uker siden og merker det godt om jeg har styrt litt for mye her hjemme. Husarbeid er egentlig siste sort for rygg/bekken pg det går ofte litt i full fart her. Hjelper nok ikke på at jeg løfter en del på minsten på 14 kg☺️😅 Jeg er nødt til å begynne å tenke hvordan jeg beveger meg nå. Ellers trener jeg helkropp styrke min 3 g i uka. Håper å fortsette med så lenge jeg klarer🙏🏻 Jeg er lile tung i kroppen nå som da jeg var høygravid sist😬🐬 

I går var jeg på 3D ul og det var fantasisk å se lillesøster😍 Nesen feks blir diger på 3D, men vi synes bildene ble nydelige🥰 Det tok lang tid før hun i hele tatt ville vise seg frem😅  Tenk at det bare er ca 3 mnd igjen til vi får møte henne🤩 

6FC2ADA1-4C95-4D97-982C-4ECE5AC293BB.jpeg

A7BC8FC5-0FC8-4D06-9124-A20590D8D656.jpeg

E37D557B-BF29-472B-855D-0B614AB35835.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...