Gå til innhold

mer kvinner med makt = fler homofile og homofisering av samf

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Eneste vi kan gjøre er å sette oss tilbake å nyte synet av de tillfellene av mannerasen som har og vett til å ihvertfall late som de liker oss kvinner!!

Det er de som får seg et ligg, og det er de som får ført sine gener videre.

Hadde alle menn vært som bell hadde ihvertfall ikke jeg tenkt to ganger på å satse på kvinnen som elsker og som venn...

Da hadde jeg fått orgasme i senga + tilfredstillt "visse menn" sine ønsker om å holde kvinnerasen nede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra dagens VG

så fikk vi høre det igjen

APs ledende kvinner bruker hersketeknikker, maktmissbruk og manipulering for at de selv skal bli valgt til leder.

De kjører selvsagt likestillingsparolen forann seg.

Men heldigvis så stuper AP på meningsmålingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå skal du høre her kvinne!

Dere har de siste tiåra fått uheldig mye innflytelse i en del institusjoner og følgen har vært at normer har blitt brutt ned.

Forvirring anngående kjønnsrollemønsteret;

dere har bidratt til partnerskapsloven og homofiles rett til å adoptere;

dere er i ferd med å ødelegge forsvaret med deres inntreden;

Dere har pervertert de religiøse institusjonene;

Dere har pervertet familie-institusjonen;

Dere ødelegger og pervertere i det heletatt det meste dere for øve innflytelse på.

Kvinner er ikke egnet til å ta viktige beslutninger og bidrer stort sett til å komplisere situasjoner som det trengs beslutningsstyrke bak.

Dere bidrer til å gjøre den vestlige sivilisasjon svak og handlingslammet.

PSST! svært få av dere har noe særlig argumentasjon å komme med og tyr til latterlige usakligheter her.

MÅ BARE SI AT HER LUKTER DET STYGT SOM JESPER ER PÅ HUGGET IGJEN! JEG BEGYNNER Å TRO AT HAN HAR BLITT KASTET UT AV ET HVET KVINNESAMFUNN HAN HAR HATT SÅ MYE SOM EN STORETÅ INNOM: DET ER IKKE SÅ GREIT Å VÆRE UVITEN OG Å FØLE SEG TRUET AV DET HAN KALLER DET SVAKERE KJØNN. OM HAN VIRKELIG SYNS KVINNER ER SÅ FORFERDELIGE OG ALT DET HER; HVORFOR GIDDER HAN DA Å BRUKE SÅ MYE AV SIN TID PÅ Å LAGE TRÅDER??? DET VIRKER OGSÅ SOM HAN HAR LIGGET I HARDTRENING Å LEST OG KLART Å FINNE FRAM TIL NOE HAN KALLER GODE ARGUMENTER: SNAKK OM Å VÆRE TRANGSYNT! :ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Fra dagens VG

så fikk vi høre det igjen

APs ledende kvinner bruker hersketeknikker, maktmissbruk og manipulering for at de selv skal bli valgt til leder.

De kjører selvsagt likestillingsparolen forann seg.

Men heldigvis så stuper AP på meningsmålingene

Sett inn et inlegg igjen om det blir født en liten kronprinsesse i løpet av et par år du...kanskje på tide å begynne å utvandre i disse usikkre tider hvor kvinner begynner å TA OVER HELE VÆRDEN! FOR IKKE Å SNAKKE OM DIN VÆRDEN! takkar lille du, ble du redd nå da...Du får løpe å sette deg på pappas fang, for han er vel ikke halvparten så skummel som mamma??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at kvinnene tydeligvis klatrer i toppene, er det litt synd for deg at du er så redd dem...

Jeg leste forresten i går at ap er på god vei oppover igjen... man skal aldri si aldri, snart sitter nok en gang en kvinnelig manipulator på statsministertronen.

Gled eder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jappy*******

en gang i vår bioteknologiske fremtid:

En far og hans lille sønn på 7 år går en søndagstur og kommer til en monument, hvorpå gutten spør: "hva er dette far?"

Faren: "dette er et gammelt monument som symboliserer vår kamp mot å la kvinner overta verdensherredømme"

Gutten: "far, hva er kvinner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden - jeg visste virkelig ikke at vi hadde så mye makt at vi uten flertall i diverse styrer og stell har fått vedtatt både partnerskapslov og andre "vederstyggligheter".

Jeg blir virkelig imponert over oss kvinner.

Og da blir det mer forståelig for meg at en mann må bli frustrert. Helt siden huleboertiden har han trodd at han var det sterke og utvalgte kjønn som skulle bringe slekter videre, bruke klubba på de som ikke var enig, kaste stein på dem som kom for nær og angstbitersk frese til både reelle og inbildte fiender, mens han trodde han forsvarte det svake kjønn.

For så å oppdage at det svake kjønn ikke er så svakt likevel - for det er det som bestemmer her i verden - uten flertall......

Og da ser jeg selvsagt også sammenhengen mellom dette og menns ønske om å få samme type makt - å få flertallet til å bøye seg for mindretallet, som kvinner får til. Det er sterk makt, gitt! Og måten å oppnå det på, for en mann må jo være å bli homofil, ikke sant.....

(får litt problemer med å forstå lesber ut fra denne argumentasjonen)

Men jeg er dypt taknemlig for å ha blitt gjort oppmerksom på den makten jeg har som kvinne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...