Kalmie Skrevet 4. november 2018 #1 Skrevet 4. november 2018 (endret) Noen som vet navnet på disse? Endret 4. november 2018 av Kalmie
Chantielle Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 Prøve denne kanskje? https://play.google.com/store/apps/details?id=org.plantnet&hl=nb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Leddved? Vill kaprifol får også slike røde bær. Anonymkode: 3d8d1...4f2
Kalmie Skrevet 4. november 2018 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leddved? Vill kaprifol får også slike røde bær. Anonymkode: 3d8d1...4f2 Fant de i skogen, og begynte å lure skikkelig. Takk for tips
Drakan Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 Ville ikke spist de i alle fall. Mulig de er en type bær som er giftig, husker å ha sett lignende bær som barn, og blitt fortalt at de er giftige. Ikke sikker det er samme typen, men best å være forsiktig.
Kalmie Skrevet 4. november 2018 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, Drakan skrev: Ville ikke spist de i alle fall. Mulig de er en type bær som er giftig, husker å ha sett lignende bær som barn, og blitt fortalt at de er giftige. Ikke sikker det er samme typen, men best å være forsiktig. Nei tenkte jeg skulle la være 😂 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leddved? Vill kaprifol får også slike røde bær. Anonymkode: 3d8d1...4f2 Dette liknet jo faktisk veldig. (Når jeg gikk inn i tråden så jeg for meg at det skulle komme typiske KG-svar á la "Det er rips!" eller "Tyttebær!", men ble positivt overrasket nå. ) Anonymkode: 58633...d67 1
Drakan Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 Akkurat nå, Kalmie skrev: Nei tenkte jeg skulle la være 😂 Bra det. Mange som spiser ting i skauen uten å tenke seg om. Voksne mennesker 😅 Er uheldigvis en del folk som dør av dette. 😕
Kalmie Skrevet 4. november 2018 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2018 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette liknet jo faktisk veldig. (Når jeg gikk inn i tråden så jeg for meg at det skulle komme typiske KG-svar á la "Det er rips!" eller "Tyttebær!", men ble positivt overrasket nå. ) Anonymkode: 58633...d67 Haha jeg og! Forventet ikke at folk skulle engasjere seg i det hele tatt, overskriften er jo ikke så spennende... Endret 4. november 2018 av Kalmie
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #10 Skrevet 4. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette liknet jo faktisk veldig. (Når jeg gikk inn i tråden så jeg for meg at det skulle komme typiske KG-svar á la "Det er rips!" eller "Tyttebær!", men ble positivt overrasket nå. ) Anonymkode: 58633...d67 Jeg så nettopp slike røde bær på en vill kaprifol, i dag faktisk. Så jeg lette opp bilder da jeg kom hjem og syntes det var litt morsomt at det kom spørsmål om det på KG rett etterpå. 😄 Anonymkode: 3d8d1...4f2 1
Kalmie Skrevet 4. november 2018 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så nettopp slike røde bær på en vill kaprifol, i dag faktisk. Så jeg lette opp bilder da jeg kom hjem og syntes det var litt morsomt at det kom spørsmål om det på KG rett etterpå. 😄 Anonymkode: 3d8d1...4f2 Litt av et sammentreff haha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå