Gjest gjestekimmi Skrevet 24. mars 2005 #1 Del Skrevet 24. mars 2005 hei, trenger litt tips.... skal reise langt og har ønske om å ha med ca 8 smågaver (i tillegg til større, mer "seriøse" gaver)som vi kan gi til eks. den som steller rommet vi bor på, andre ved hotellet vi setter ekstra pris på, nye venner - etc. har selv opplevd at andre har hatt med dette og gitt bort til meg, og det er en veldig hyggelig gest! men så til "problemet"; hva??? :-? jeg har tenkt på såpe eller lys - men så vet jeg ikke om noen som lager dette (det må jo være herfra, det er jo hele meningen (bor i østfold). er det noe annet jeg burde ha tenkt på? noen som har tips til slike smågaver (som ikke vi tenker å legge noe særlig kapital i)?? svært takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 25. mars 2005 #2 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvis du går innom en souvenir- eller handcraft-butikk, har de sikkert mye småting med norsk preg, fra kopper med troll på, til nøkkelringer og håndstøpte lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #3 Del Skrevet 25. mars 2005 norske gaver som bestandig har falt i smak er godis.. stor plate med freia melkesjokolade eller firkløver. Eventuelt en pakke med smørbukk karameller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. mars 2005 #4 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har gitt bort norske julekort og andre postkort med Holmenkollen etc, og brukte norske frimerker. Og småmynter, det er jo alltid stas.. Potetskreller er eksotisk for de i Asia feks, de har aldri sett noe slikt. Små fyrstikkesker med norske motiver selges i souvernirbutikker, små troll og bunadsfolk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestekimmi Skrevet 25. mars 2005 #5 Del Skrevet 25. mars 2005 takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #6 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har gitt bort norske julekort og andre postkort med Holmenkollen etc, og brukte norske frimerker. Og småmynter, det er jo alltid stas.. Potetskreller er eksotisk for de i Asia feks, de har aldri sett noe slikt. Små fyrstikkesker med norske motiver selges i souvernirbutikker, små troll og bunadsfolk også. har nettopp vert på langtur i Asia og de har faktisk potetskrellere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #7 Del Skrevet 25. mars 2005 Bokhandleren selger fine hefter om Norge. De er på ulike språk. Der er bilder fra hele Norge. vi ga bort bok fra byen vår. Kjøpte den på salg så den ble billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. mars 2005 #8 Del Skrevet 26. mars 2005 har nettopp vert på langtur i Asia og de har faktisk potetskrellere der. De har det sikkert noen steder, men det er jo ikke vanlig der. De kineserne jeg vet av har blitt fra seg av fryd over å få en potetskreller for noe slikt hadde de aldri sett eller hørt om før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå