AnonymBruker Skrevet 10. juni #7121 Del Skrevet 10. juni Ariana807 skrev (1 time siden): Oppdatering. Det begynner å nærme seg 2 måneder (8 uker nå onsdag 12) siden jeg begynte denne reisen, og jeg er gått ned ca 0.7kg i uka. Start 17 april: 93.5kg Søndag 9 juni 87.8kg Ned: 5.7kg Jeg er jo fornøyd, selv om en del av meg skulle ønske at det gikk litt fortere 😅 jeg gleder meg nok en del til å bli ferdig med hele «kalori underskudd» greiene, og kunne endelig begynne på å finne ut av hvordan en ny hverdag seg ut der jeg kan spise noe mer enn nå. Jeg vet at hverdagen blir annerledes enn det jeg har hatt i mange år. Jeg har ingen planer om å falle tilbake på dårlige vaner. Men gleder meg til å kunne spise litt mer. Å kunne kjøpe en påsmurt bagett i kantina på en fredag fremfor 2 knekkebrød. Bare de små gledene i livet 😅 Men for å ta en annen slags oppdatering enn grafene jeg har brukt de siste gangene. Jeg har også målt meg, planen var hvert 5kg så skulle jeg ta en ny måling. Men nå i helga følte jeg når jeg lå på sofaen at magen kanskje virket hakket mindre. Ble veldig usikker, men tenkte; la meg finne frem målebåndet: 9 juni 2024. Vekt: 87.8kg. Fett 43.5% Hals: 37 cm 1 cm endring siden start Midje: 104 cm 3 cm endring siden start Hofte: 110 cm 3 cm endring siden start Bryst «på»: 109 cm 1 cm endring siden start Bryst under: 95 cm 1 cm endring siden start Arm Høyre: 33 cm Ingen endring Arm Venstre: 32 cm 1 cm endring Lår Høyre: 61 cm 3 cm endring siden start Lår Venstre: 64,5 cm 2,5 cm endring siden start Legg Høyre: 44 cm Ingen endring Legg Venstre: 46 cm Ingen endring Dette er jo kjempe! Jeg har krympet litt over alt 😄 Leggene mine har alltid vært store, og jeg vet ikke om jeg har noe særlig forventninger til at de skal krympe. Litt det samme for armene, er ikke der fettet har lagt seg, og forventer ikke stort der heller. Men mage/rygg er der mye av vekta ligger, og jeg håper veldig på å se det forsvinne! Dette er jo kjempebra!! Kan kjenne meg igjen i at man gjerne ønsker at det skal gå fotokort! Har faktisk ganske lik progresjon over ca samme tid som deg, og det er så gøy å se at det er endring. Samtidig så skjer endringen så gradvis at man nesten ikke merker det og nesten kan glemme å gi seg selv kred for at det faktisk skjer en endring! En klapp på skuldra for å vere konsekvent i 8 uker! 4 uker igjen så har du bikka de "magiske" 12 som sies at det tar før man får til en livsstilsendring. Jeg trøster meg med at selv om det går "sakte" så tyder det på at jeg gjør noe riktig, og ikke minst varig med mye større sannsynlighet for min del iallefall Hvordan spiser du/hvor mange kcal eller kcal underskudd har du, og trener du i tillegg?:) Anonymkode: 07e24...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #7122 Del Skrevet 10. juni 4 hours ago, Ariana807 said: Oppdatering. Det begynner å nærme seg 2 måneder (8 uker nå onsdag 12) siden jeg begynte denne reisen, og jeg er gått ned ca 0.7kg i uka. Start 17 april: 93.5kg Søndag 9 juni 87.8kg Ned: 5.7kg Jeg er jo fornøyd, selv om en del av meg skulle ønske at det gikk litt fortere 😅 jeg gleder meg nok en del til å bli ferdig med hele «kalori underskudd» greiene, og kunne endelig begynne på å finne ut av hvordan en ny hverdag seg ut der jeg kan spise noe mer enn nå. Jeg vet at hverdagen blir annerledes enn det jeg har hatt i mange år. Jeg har ingen planer om å falle tilbake på dårlige vaner. Men gleder meg til å kunne spise litt mer. Å kunne kjøpe en påsmurt bagett i kantina på en fredag fremfor 2 knekkebrød. Bare de små gledene i livet 😅 Men for å ta en annen slags oppdatering enn grafene jeg har brukt de siste gangene. Jeg har også målt meg, planen var hvert 5kg så skulle jeg ta en ny måling. Men nå i helga følte jeg når jeg lå på sofaen at magen kanskje virket hakket mindre. Ble veldig usikker, men tenkte; la meg finne frem målebåndet: 9 juni 2024. Vekt: 87.8kg. Fett 43.5% Hals: 37 cm 1 cm endring siden start Midje: 104 cm 3 cm endring siden start Hofte: 110 cm 3 cm endring siden start Bryst «på»: 109 cm 1 cm endring siden start Bryst under: 95 cm 1 cm endring siden start Arm Høyre: 33 cm Ingen endring Arm Venstre: 32 cm 1 cm endring Lår Høyre: 61 cm 3 cm endring siden start Lår Venstre: 64,5 cm 2,5 cm endring siden start Legg Høyre: 44 cm Ingen endring Legg Venstre: 46 cm Ingen endring Dette er jo kjempe! Jeg har krympet litt over alt 😄 Leggene mine har alltid vært store, og jeg vet ikke om jeg har noe særlig forventninger til at de skal krympe. Litt det samme for armene, er ikke der fettet har lagt seg, og forventer ikke stort der heller. Men mage/rygg er der mye av vekta ligger, og jeg håper veldig på å se det forsvinne! Sykt bra jobbet! Bare fortsett med det du har gjort :-). Veldig bra framgang. Anonymkode: c1945...ac6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 10. juni #7123 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette er jo kjempebra!! Kan kjenne meg igjen i at man gjerne ønsker at det skal gå fotokort! Har faktisk ganske lik progresjon over ca samme tid som deg, og det er så gøy å se at det er endring. Samtidig så skjer endringen så gradvis at man nesten ikke merker det og nesten kan glemme å gi seg selv kred for at det faktisk skjer en endring! En klapp på skuldra for å vere konsekvent i 8 uker! 4 uker igjen så har du bikka de "magiske" 12 som sies at det tar før man får til en livsstilsendring. Jeg trøster meg med at selv om det går "sakte" så tyder det på at jeg gjør noe riktig, og ikke minst varig med mye større sannsynlighet for min del iallefall Hvordan spiser du/hvor mange kcal eller kcal underskudd har du, og trener du i tillegg?:) Anonymkode: 07e24...d59 Jeg har brukt slik TDEE kalkulator som tar hensyn til alder, kjønn, vekt, høyde i tillegg til aktivitetsnivå. Jeg er dessverre langt fra så aktiv som jeg burde være. Jeg har endometriose, sliter med daglig smerte, og trening det kan rett og slett kreve litt for mye energi av meg. I tillegg til at om jeg gjør for mye, så kan jeg få ekstra smerte i tillegg. TDEE kalkulator gitt at jeg er veldig lite aktiv sier at jeg burde holde meg på 1450kcal for å ligge 500 i underskudd. Som er der jeg har lagt meg sån ca. Vet jeg har hatt dager jeg er over, og andre dager jeg er under. Jeg har økt aktivitetsnivået litt. Stort sett ved å bevege meg mer. Gå til butikken isteden for å ta bilen, prøve å få et par tusen ekstra skritt til dagen enn det som jeg ellers pleier å ligge på. Jeg driver strengt tatt med en form for 16:8. Ikke fordi jeg tror at det er noe magisk med det, men har opplevd større sultfølelse ved å spise frokost enn om jeg lar være. Akkurat som om dagens første måltid får magen til å våkne. Jeg sparer kalorier, men også det å gå rundt sulten om jeg venter til lunsj før jeg spiser, dette er rundt 11:00. Spiser som oftest aldri etter 18:00 i hverdagen. Når det er helg så blir det ikke helt det samme. Jeg spiser i 11-12 tiden, pleier stå opp, ta meg en gåtur, ut å handle for så å ha frokost. Og for å kutte ut på små-snacksing så prøver jeg å la være å spise noe etter 19 tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7124 Del Skrevet 16. juni Har gått ned nesten 9 kg nå, og klærne har blitt store men føler fortsatt når jeg ser på meg selv at jeg ser akkurat like tjukk ut som tidligere. Når begynner man faktisk å føle selv at man ser tynnere ut tro.? Det lurer jeg på. Har fortsatt igjen 13kg som jeg skal ned Anonymkode: f69bb...0d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7125 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Har gått ned nesten 9 kg nå, og klærne har blitt store men føler fortsatt når jeg ser på meg selv at jeg ser akkurat like tjukk ut som tidligere. Når begynner man faktisk å føle selv at man ser tynnere ut tro.? Det lurer jeg på. Har fortsatt igjen 13kg som jeg skal ned Anonymkode: f69bb...0d0 Jeg kjenner på det samme. Andre kan se det på meg, men jeg klarer det ikke. Jeg merker det på klærne, men i mine øyne ser jeg helt lik ut som for X antall kilo siden. Anonymkode: 3b91e...9ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni #7126 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Har gått ned nesten 9 kg nå, og klærne har blitt store men føler fortsatt når jeg ser på meg selv at jeg ser akkurat like tjukk ut som tidligere. Når begynner man faktisk å føle selv at man ser tynnere ut tro.? Det lurer jeg på. Har fortsatt igjen 13kg som jeg skal ned Anonymkode: f69bb...0d0 For min del kom det først når jeg sammenlignet et nytt bilde og et gammelt bilde av meg selv Anonymkode: 1271a...644 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. juni #7127 Del Skrevet 16. juni Oppdatering etter 1 uke Start 17 april: 93.5kg Søndag 16 juni: 87.0kg Ned: 6.5kg Igjen til mål; 20kg I dag tok jeg å så tilbake på hele reisen min. Jeg begynte på en måte i fjor sommer. Da jeg veide meg viste vekta 95.5kg, og jeg tenkte «dette går ikke lengre, fortsetter jeg slik passerer jeg 100kg om ikke lenge». Jeg tok grep, og jeg kom meg ned i vekt. Men så traff koronaen med hardt. Jeg ble syk i 2 uker, og slet med energinivået lenge i etterkant. Når jeg begynte å føle meg klar for å fortsette så, ja da var det jul. Og en ting er sikkert desember og juletider er absolutt ikke da man begynner med noen restriksjoner. Jeg ønsker å kunne drikke gløgg i kantina på jobb, ta meg et par julekaker som noen har med, uten å tenke på alle de ekstra kaloriene det medbringer. Så jeg bestemte meg for å ikke begynne igjen før i Januar. Januar 2024 kommer og jeg har ikke gnisten der. Jeg begynner å prøve å være noe mer aktiv, men veier meg ikke, og passer ikke akkurat på kostholdet. Tiden flyr og før jeg får tenkt meg om så er det påske, og alle TikTok videoene med «75 hard challange» inspirerte meg til å endelig finne tilbake til reisen min. Jeg gikk på vekta 17 april, og den viste 93.5kg. Ikke fult tilbake til august, men opp noe fra det laveste jeg var høsten 2023. Jeg gikk i gang, og jeg har jo kommet meg langt på reisen. Om jeg ser helt tilbake til august så har jeg totalt gått ned 8.5kg. Siden 17 april har jeg gått ned 6.5kg! Altså det er et gjennomsnitt på 0.7kg i uka siden april. Det er søren meg ikke bare ingenting altså. Jeg får dette til. Det er så sinnsykt motiverende å se de der talla. Jeg vet at det ikke anbefales å gå på vekta hver dag, men jeg liker bare å se tallene. Selv om de også går opp, så er det statistikken. Om man ser på grafen er det ofte en topp før en dump i vekta. Og fett% den er jevnt på vei nedover. Jeg fortsetter reisen min. Jeg håper jo at jeg kan fortsette å klare 0.7kg i uka, for da når jeg målet mitt når året er omme (28.5 uker). Det er motiverende det, for nå er det sommer, og så fort sommeren er over så er det jo nesten jul 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 16. juni #7128 Del Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har gått ned nesten 9 kg nå, og klærne har blitt store men føler fortsatt når jeg ser på meg selv at jeg ser akkurat like tjukk ut som tidligere. Når begynner man faktisk å føle selv at man ser tynnere ut tro.? Det lurer jeg på. Har fortsatt igjen 13kg som jeg skal ned Anonymkode: f69bb...0d0 Jeg har gått ned 30 kg over 2,5 år og jeg FØLER meg like stor, men jeg ser jo at det er en endring der, men ikke så mye! Det er veldig rart hvirdan hodet kan tulle sånn med en. Jeg tror 9kg vil ha mye å si på hva startvekten er. Feks 9 kg hvis man veier 140 kg ses ikke like godt som hvis man går ned 9kg fra 70. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. juni #7129 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 15.41): Har gått ned nesten 9 kg nå, og klærne har blitt store men føler fortsatt når jeg ser på meg selv at jeg ser akkurat like tjukk ut som tidligere. Når begynner man faktisk å føle selv at man ser tynnere ut tro.? Det lurer jeg på. Har fortsatt igjen 13kg som jeg skal ned Anonymkode: f69bb...0d0 Jeg tror det ligger mye i det mentale... Hvis man kun endrer vekt, og ikke det mentale om hvordan man ser på sitt eget kroppsbilde, egenkjærlighet osv. så tror jeg man kan slite med å føle seg slank og "ser bra ut". For 20 år siden var jeg ofte på slanker'n, og kan enda godt huske hvordan jeg følte meg. Så tjukk! Jeg hadde riktignok gått opp 10 kg de siste par årene da. Følte meg forferdelig! Og da var jeg 70 kg. Når jeg ser tilbake på bilder fra denne tiden, så må jeg nesten le! (eller gråte). Jeg ser jo flott ut! Skulle gitt myye for å se sånn ut nå. For nå er jeg over 90 kg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. juni #7130 Del Skrevet 20. juni (endret) Oppdatering: Start 17 april: 93.5kg Torsdag 20 juni: 88.0kg Ned: 5.5kg Opp 1 kg siden forrige oppdatering 😕 Igjen til mål; 21kg Alle som har drevet med å gå ned i vekt kjenner kanskje til frustrasjonen jeg kjenner på akkurat nå. Jeg vet at vekta den svinger opp og ned. Jeg vet samme greia har skjedd før, og så dropper plutselig vekta etter en topp. Men gud så frustrerende å se tallet stige. Jeg vet at de siste dagene har vært langt fra perfekte, men jeg vet også at om jeg ikke har ligget mye i underskudd så har jeg ikke fått i meg nok kalorier til å gå opp et helt kilo med fett. Grafen viser flere topper før den går nedover. Men det er vanskelig å holde motet oppe når det går for lang tid. Tenkte at jeg får legge ut et innlegg her, få ut litt frustrasjon, og håpe at tallene synker igjen om ikke så lenge. Jeg skal ikke gi opp, har absolutt ingen planer om det. Dette er gangen jeg skal nå målet mitt 💪🏻 Endret 20. juni av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7131 Del Skrevet 20. juni Ariana807 skrev (1 time siden): Oppdatering: Start 17 april: 93.5kg Torsdag 20 juni: 88.0kg Ned: 5.5kg Opp 1 kg siden forrige oppdatering 😕 Igjen til mål; 21kg Alle som har drevet med å gå ned i vekt kjenner kanskje til frustrasjonen jeg kjenner på akkurat nå. Jeg vet at vekta den svinger opp og ned. Jeg vet samme greia har skjedd før, og så dropper plutselig vekta etter en topp. Men gud så frustrerende å se tallet stige. Jeg vet at de siste dagene har vært langt fra perfekte, men jeg vet også at om jeg ikke har ligget mye i underskudd så har jeg ikke fått i meg nok kalorier til å gå opp et helt kilo med fett. Grafen viser flere topper før den går nedover. Men det er vanskelig å holde motet oppe når det går for lang tid. Tenkte at jeg får legge ut et innlegg her, få ut litt frustrasjon, og håpe at tallene synker igjen om ikke så lenge. Jeg skal ikke gi opp, har absolutt ingen planer om det. Dette er gangen jeg skal nå målet mitt 💪🏻 Skjønner deg SÅ godt... Har det akkurat sånn selv, selv om jeg ligger tre kilo over deg i løypa. Har "heldigvis" badevekt med app, så jeg ser jo at trenden er riktig.... Men de gangene man kanskje har spist én daddel mer enn man hadde planlagt (satt på spissen da) og vekta går opp en kilo, da er det lov til å bli litt småfrustrert - selv om det overhodet ikke hjelper! Stå på! Vi kan ikke gi oss når vi tross alt ser at trenden er riktig! Anonymkode: c7119...1e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7132 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skjønner deg SÅ godt... Har det akkurat sånn selv, selv om jeg ligger tre kilo over deg i løypa. Har "heldigvis" badevekt med app, så jeg ser jo at trenden er riktig.... Men de gangene man kanskje har spist én daddel mer enn man hadde planlagt (satt på spissen da) og vekta går opp en kilo, da er det lov til å bli litt småfrustrert - selv om det overhodet ikke hjelper! Stå på! Vi kan ikke gi oss når vi tross alt ser at trenden er riktig! Anonymkode: c7119...1e2 Så enig så enig, sitter her og googler meg ihel for å finne en logisk forklaring på det her vektplatå greiene🫨 "godt" å høre vi er flere og det da tydeligvis er i samme båt! Ser at dere begge da er ganske likt meg i utgangspunkt og mål😄 har dere mest fokus på å endre kosten eller trening også? For min del har jeg i hovedsak endret mest på kosten, og prøver å legge til mer hverdagsaktivitet. Ikke de lange tøffe øktene på studio, men mer gå litt mer turer/skritt pr dag, sykle litt og litt enkle øvelser med kroppsvekt i løpet av dagen..ikke noe fast plan på treningen med andre ord😅 Anonymkode: 07e24...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. juni #7133 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Så enig så enig, sitter her og googler meg ihel for å finne en logisk forklaring på det her vektplatå greiene🫨 "godt" å høre vi er flere og det da tydeligvis er i samme båt! Ser at dere begge da er ganske likt meg i utgangspunkt og mål😄 har dere mest fokus på å endre kosten eller trening også? For min del har jeg i hovedsak endret mest på kosten, og prøver å legge til mer hverdagsaktivitet. Ikke de lange tøffe øktene på studio, men mer gå litt mer turer/skritt pr dag, sykle litt og litt enkle øvelser med kroppsvekt i løpet av dagen..ikke noe fast plan på treningen med andre ord😅 Anonymkode: 07e24...d59 Hovedfokuset er kostholdet, ikke bare hva jeg spiser men selvsagt også antall kalorier. Kaloritelling er det eneste som funker for meg, da slik «intuitiv spising» er grunnen for at jeg er der jeg er i dag 😅 Jeg prøver å få inn mer hverdagsmosjon, men merker at det kan være vanskelig i ukedagene. Og jeg har ikke barn å skylde på, men jeg er sliten etter jobb. Sliter med kroniske smerter som krever en del energi i løpet av dagen, og trening i seg selv kan fort gi meg mer smerter. Så har prøvd å gjøre enkle grep som å gå til butikken fremfor å ta bilen. Har 10min en vei til butikken, og det er fult mulig å gå. Jeg har hatt meg noen gode turer i helgene, 1.5 time gjerne. Ikke noe powerwalk, men ut for å få bevegelse. Spiller noe pokemon go, men også litt lydbok eller podcast på ørene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 20. juni #7134 Del Skrevet 20. juni Ariana807 skrev (2 timer siden): Hovedfokuset er kostholdet, ikke bare hva jeg spiser men selvsagt også antall kalorier. Kaloritelling er det eneste som funker for meg, da slik «intuitiv spising» er grunnen for at jeg er der jeg er i dag 😅 Jeg prøver å få inn mer hverdagsmosjon, men merker at det kan være vanskelig i ukedagene. Og jeg har ikke barn å skylde på, men jeg er sliten etter jobb. Sliter med kroniske smerter som krever en del energi i løpet av dagen, og trening i seg selv kan fort gi meg mer smerter. Så har prøvd å gjøre enkle grep som å gå til butikken fremfor å ta bilen. Har 10min en vei til butikken, og det er fult mulig å gå. Jeg har hatt meg noen gode turer i helgene, 1.5 time gjerne. Ikke noe powerwalk, men ut for å få bevegelse. Spiller noe pokemon go, men også litt lydbok eller podcast på ørene. Legg inn spisedager for å booste forbrenningen! Det gjorde jeg, en dag i uka spiste jeg MASSE, ca. 3500-4000 kcal, og det fikk fart på vektnedgangen, gikk ned 30 kg, har holdt vekten i 5 år. Har fortsatt spisedager, funker for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7135 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så enig så enig, sitter her og googler meg ihel for å finne en logisk forklaring på det her vektplatå greiene🫨 "godt" å høre vi er flere og det da tydeligvis er i samme båt! Ser at dere begge da er ganske likt meg i utgangspunkt og mål😄 har dere mest fokus på å endre kosten eller trening også? For min del har jeg i hovedsak endret mest på kosten, og prøver å legge til mer hverdagsaktivitet. Ikke de lange tøffe øktene på studio, men mer gå litt mer turer/skritt pr dag, sykle litt og litt enkle øvelser med kroppsvekt i løpet av dagen..ikke noe fast plan på treningen med andre ord😅 Anonymkode: 07e24...d59 Jeg har i all hovedsak lagt om kost og mengde. Telt kalorier i et år (har opprinnelig veid 120 kg). Nå teller jeg ikke i den forstand at jeg fører inn inntak noe sted, men jeg har telt så lenge at jeg vet når jeg ligger i underskudd kontra overskudd. Men det er frustrerende, selv om jeg faktisk så 91-tallet på vekta i dag etter å ha ligget på 92-93 i uker, Og skeier man litt ut en helg, altså mer enn litt snop bare, så kommer det to kilo på som jeg bruker en uke eller to på å gå ned. Og å gå ned samme kiloer flere ganger, det er ikke gøy. Men samtidig har jeg ingen planer om å være på diett resten av livet, så derfor prøver jeg hardt på en livsstilsendring og ikke en diett. Og i det livet må det være plass til litt utskeielser. Anonymkode: c7119...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7136 Del Skrevet 20. juni Soleil70 skrev (1 time siden): Legg inn spisedager for å booste forbrenningen! Det gjorde jeg, en dag i uka spiste jeg MASSE, ca. 3500-4000 kcal, og det fikk fart på vektnedgangen, gikk ned 30 kg, har holdt vekten i 5 år. Har fortsatt spisedager, funker for meg! Har vert inne på tanken, men blir faktisk litt skremt av det🫣 hvilke type mat spiser du på de dagene? Er det mye men sunn mat, eller spiser du chips/smågodt osv også? Anonymkode: 07e24...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 20. juni #7137 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har vert inne på tanken, men blir faktisk litt skremt av det🫣 hvilke type mat spiser du på de dagene? Er det mye men sunn mat, eller spiser du chips/smågodt osv også? Anonymkode: 07e24...d59 Det er faktisk stort sett karbohydrater, smågodt, sjokolade, bakst, potetgull. Legger gjerne på meg 1,5 kg til neste dag, men det og gjerne 500 gram ekstra er borte etter 3-4 dager. Egentlig litt merkelig at det funker, men det har det altså gjort i mange år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #7138 Del Skrevet 20. juni Soleil70 skrev (43 minutter siden): Det er faktisk stort sett karbohydrater, smågodt, sjokolade, bakst, potetgull. Legger gjerne på meg 1,5 kg til neste dag, men det og gjerne 500 gram ekstra er borte etter 3-4 dager. Egentlig litt merkelig at det funker, men det har det altså gjort i mange år nå. Ja det er jo det, men om det virker så får du kanskje i pose og sekk da🤪 hvor mye kcal ligger du på i ukedagene? Og teller du kcal den dagen eller bare spiser du det du måtte føle for? Anonymkode: 07e24...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 20. juni #7139 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja det er jo det, men om det virker så får du kanskje i pose og sekk da🤪 hvor mye kcal ligger du på i ukedagene? Og teller du kcal den dagen eller bare spiser du det du måtte føle for? Anonymkode: 07e24...d59 Ligger på ca 1300 kcal i ukedagene. Spiser det jeg føler for den dagen, men har begynt å bytte ut noe av karbohydratene med "ordentlig" mat. Har plutselig begynt å få en reaksjon på for mye sukker, blir svimmel og uvel, har nok med for høy blodsukkerstigning å gjøre. Kan ta med at jeg er mye i aktivitet, 1-2,5 timer 4-5 ganger i uka. Markaturer, styrketrening og jogging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 20. juni #7140 Del Skrevet 20. juni Soleil70 skrev (3 timer siden): Legg inn spisedager for å booste forbrenningen! Det gjorde jeg, en dag i uka spiste jeg MASSE, ca. 3500-4000 kcal, og det fikk fart på vektnedgangen, gikk ned 30 kg, har holdt vekten i 5 år. Har fortsatt spisedager, funker for meg! Har lagt inn en helg i måneden foreløpig. Planen er at det er nå til helgen igjen, men det er jo lite fristende når ting er som de er akkurat nå 😅 Planen var å bestille mat fra en italiensk restaurant, men ja, frister noe mindre gitt at vekta er som den er akkurat denne uka 😅 Får se hva som skjer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå