Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #1 Del Skrevet 24. mars 2005 heihei noen som har vært inne på ving.no og sett på hotellbeskrivelsen? jeg skjønner ikke helt.... ved siden av noen hotell står det feks to grønne blader?! jeg skjønner ikke hva dette betyr?! og har prøvd å lete men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 24. mars 2005 #2 Del Skrevet 24. mars 2005 Gikk bare raskt inn å tittet, men kunne ikke se noen "blader". Derimot så jeg "vinger". Dette fant jeg om Vings klassifisering av hoteller: Hvordan klassifiserer Ving sine hotell? Vår hotellklassifisering avhenger av reisemålets hotellstandard slik vi bedømmer den, og bygger ikke på en offisiell vurdering. Ettersom klassifiseringen avhenger av de enkelte lands standard, er det vanskelig å sammenligne land mot land. Det finnes 5 ulike kategorier. Noen ganger setter vi et "pluss”, som betyr at hotellet har noe høyere standard enn normalt for sin kategori. 5 vinger: Hotellet har alt som man kan tenke seg av luksus, komfort og service. Dette er internasjonalt kjente hotell. 4 vinger: Her er du sikker på å få en meget høy hotellstandard. Store førsteklasses hotell og Sunwing Resorts med en herlig atmosfære, høy komfort og masse aktiviteter og underholdning for voksne og barn. 3 vinger: Hyggelig mellomklassehotell med god standard og bra beliggenhet. Som f.eks. våre VingResorts og Vingleiligheter. 2 vinger: I denne kategorien finnes hotell og leiligheter av enkel standard. Det er alltid bad eller dusj og wc på rommet. 1 vinge: Små pensjonater og leiligheter for dem som ikke har særlige krav til komfort. Svært enkel standard med kun det mest nødvendige: Seng, håndvask, stol og garderobe. Dusj og wc i korridoren. Sikker på at det ikke er vinger du ser...?! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #3 Del Skrevet 24. mars 2005 dette fant jeg også men inget blader.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 25. mars 2005 #4 Del Skrevet 25. mars 2005 Da får du ringe eller maile dem å høre! Jeg ser ingen blader heller, jeg sa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå