J.. Skrevet 15. april 2020 #521 Del Skrevet 15. april 2020 12 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Trodde highlighter skulle kun være på kinnene litt på panna og haken.. Hun ser litt sotete ut. Highlighter "skal" brukes ved øye,nese,tinning og kinnben.. Solpudder ved hårfeste,kjeve å krageben.. Men sminke er også en preferansesak,man får sminke seg slik man selv synes er fint. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 15. april 2020 #522 Del Skrevet 15. april 2020 (endret) Iselin har, i motsetning til influencere flest, altfor mye å gjøre i disse koronatider. Som nyutdannet sexolog blir hun nedrent av kunder. – Jeg har hatt verre perioder i livet. Dessuten er jeg nyutdannet sexolog og der har jeg stor pågang. Etterspørselen er enorm – og selv om jeg har konsultasjonene på nett, har jeg ikke nok kapasitet. Ikke er det alltid like enkelt for meg heller å gjennomføre alle konsultasjonene heller med små barn rundt meg, sier Guttormsen. https://www.vg.no/rampelys/i/4qeK39/corona-krise-for-influencerne-lever-paa-oppsparte-midler Har hun virkelig ungene rundt seg når hun har videokonsultasjoner om folks sexliv? Hvor åpen og avslappet er man hvis man skal diskutere sexlivet sitt, når to småunger er innenfor hørevidde? Endret 15. april 2020 av Felis Glemte lenke 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 15. april 2020 #523 Del Skrevet 15. april 2020 26 minutter siden, Felis skrev: Iselin har, i motsetning til influencere flest, altfor mye å gjøre i disse koronatider. Som nyutdannet sexolog blir hun nedrent av kunder. – Jeg har hatt verre perioder i livet. Dessuten er jeg nyutdannet sexolog og der har jeg stor pågang. Etterspørselen er enorm – og selv om jeg har konsultasjonene på nett, har jeg ikke nok kapasitet. Ikke er det alltid like enkelt for meg heller å gjennomføre alle konsultasjonene heller med små barn rundt meg, sier Guttormsen. https://www.vg.no/rampelys/i/4qeK39/corona-krise-for-influencerne-lever-paa-oppsparte-midler Har hun virkelig ungene rundt seg når hun har videokonsultasjoner om folks sexliv? Hvor åpen og avslappet er man hvis man skal diskutere sexlivet sitt, når to småunger er innenfor hørevidde? Ungene er nok så vant til å høre prating om utroskap,vulva, pikk, baller,anal og pupper at de ikke løfter på øyenbrynet engang... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 15. april 2020 #524 Del Skrevet 15. april 2020 1 time siden, Anne 69 skrev: Ungene er nok så vant til å høre prating om utroskap,vulva, pikk, baller,anal og pupper at de ikke løfter på øyenbrynet engang... Jeg mener det er uprofesjonelt, hun burde tenke på personvernet til disse menneskene. Hun burde klare å sette seg slik at taushetsplikten og personvernet til «pasientene» overholdes. Det er ganske viktig 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 15. april 2020 #525 Del Skrevet 15. april 2020 25 minutter siden, Gull vaffel skrev: Jeg mener det er uprofesjonelt, hun burde tenke på personvernet til disse menneskene. Hun burde klare å sette seg slik at taushetsplikten og personvernet til «pasientene» overholdes. Det er ganske viktig Håper folka hun konsulterer vet at hennes familie får vite ALT? Ellers bryter hun taushetsplikten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 15. april 2020 #526 Del Skrevet 15. april 2020 1 time siden, loveli skrev: Håper folka hun konsulterer vet at hennes familie får vite ALT? Ellers bryter hun taushetsplikten! Ja er akkurat det hun gjør. Så dette håper jeg hun tar på alvor å ikke la barna sine leke i bakgrunnene. Spiller ingen rolle om det er barn. Taushetsplikten og personvernet blir brutt og det er svært alvorlig og ikke minst ulovlig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaisaa Skrevet 19. april 2020 #527 Del Skrevet 19. april 2020 Er det ikke meningen at hun skal intervjue folk i podkasten? Ikke hele tiden dra opp den utroskapshistorien. Synes det er tragisk hun får kalle seg sexolog 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. april 2020 #528 Del Skrevet 19. april 2020 På 15.4.2020 den 16.30, BethD skrev: Hun kan IKKE sminke ! Det er tydelig... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 19. april 2020 #529 Del Skrevet 19. april 2020 På 15.4.2020 den 16.30, BethD skrev: Hun kan IKKE sminke ! Hva legg du i at hun ikke kan sminke seg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalela Skrevet 19. april 2020 #530 Del Skrevet 19. april 2020 På 15.4.2020 den 18.26, Felis skrev: Har hun virkelig ungene rundt seg når hun har videokonsultasjoner om folks sexliv? Hvor åpen og avslappet er man hvis man skal diskutere sexlivet sitt, når to småunger er innenfor hørevidde? Jeg tror da ikke hun har ungene rundt seg mens hun jobber. Men unger kan jo bevege på seg, og løpe rundt og banke på dører. Så selv om man har satt seg vekk, kan det jo være en distraherende faktor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. april 2020 #531 Del Skrevet 19. april 2020 2 timer siden, MaleficentAurora skrev: Hva legg du i at hun ikke kan sminke seg? For det ser ikke ut? Det ser ut som hun har rett og slett tryna i sminken. det er ALTFOR mye og det ser ut som hun sminker seg i mørket. Man kan argumentere med at hun liker det sånn, ja for all del. Men det betyr ikke at hun kan det å se hva som er fint isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 19. april 2020 #532 Del Skrevet 19. april 2020 I dag var podden laaaaangt bedre enn tidligere. Gjest Jorun Stiansen får slippe til, utroskapshistorien nevnes ikke med et ord og jeg satt igjen med en god følelse etter å ha hørt episoden. Jeg ble også rørt av Joruns historie 🥰. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 19. april 2020 #533 Del Skrevet 19. april 2020 34 minutter siden, BethD skrev: For det ser ikke ut? Det ser ut som hun har rett og slett tryna i sminken. det er ALTFOR mye og det ser ut som hun sminker seg i mørket. Man kan argumentere med at hun liker det sånn, ja for all del. Men det betyr ikke at hun kan det å se hva som er fint isåfall! Ha-ha, akkurat det svaret jeg hadde forventet meg😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 22. april 2020 #534 Del Skrevet 22. april 2020 Datteren hadde vist frem den klitoris greia til klassen. Så upassende synes jeg, den burde hun lagt vekk så datteren ikke fikk tak i den. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 22. april 2020 #535 Del Skrevet 22. april 2020 Akkurat nå, WhiteSwan skrev: Datteren hadde vist frem den klitoris greia til klassen. Så upassende synes jeg, den burde hun lagt vekk så datteren ikke fikk tak i den. WTF?? Hun gjorde hva for noe sa du??😳 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 22. april 2020 #536 Del Skrevet 22. april 2020 2 minutter siden, MaleficentAurora skrev: WTF?? Hun gjorde hva for noe sa du??😳 Viste frem denne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 22. april 2020 #537 Del Skrevet 22. april 2020 1 minutt siden, WhiteSwan skrev: Viste frem denne. Nei nei nei🙈 Hva er det før noe egentlig?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 22. april 2020 #538 Del Skrevet 22. april 2020 1 minutt siden, MaleficentAurora skrev: Nei nei nei🙈 Hva er det før noe egentlig?😅 Klitoris. Det er sånn den ser ut. Jeg synes hun viser og snakker om det litt for mye med datteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 22. april 2020 #539 Del Skrevet 22. april 2020 3 minutter siden, WhiteSwan skrev: Klitoris. Det er sånn den ser ut. Jeg synes hun viser og snakker om det litt for mye med datteren. Jeg følger henne på IG.. Men er ikke så oppdatert på hvor og ofte hun snakket med jentene sine om sex. Det toget har jeg gått glipp av. Men skal være mer oppmerksom nå framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 22. april 2020 #540 Del Skrevet 22. april 2020 3 timer siden, MaleficentAurora skrev: Nei nei nei🙈 Hva er det før noe egentlig?😅 Hvordan kan du si nei nei nei når du ikke vet hva det er? 😅 Det er ikke et sexleketøy, altså. Det er en anatomisk figur som viser hvordan klitoris ser ut. Det at mange av oss ikke visste det, tydeliggjør vel kanskje poenget av å snakke om og vise frem denne modellen? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå