Gjest BethD Skrevet 5. april 2020 #501 Del Skrevet 5. april 2020 1 minutt siden, acna skrev: Kort referat? Jeg har hørt de første to episodene, men orket ikke mer. Sikkert ikke så utrolig interessant denne heller,David Eriksen er ca like interessant som det er å se på maling tørke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 5. april 2020 #502 Del Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, acna skrev: Kort referat? Jeg har hørt de første to episodene, men orket ikke mer. Teksten under podden var nok til at jeg ikke gadd å høre på.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 5. april 2020 #503 Del Skrevet 5. april 2020 Hun som er sexolog bør iallefall vite bedre enn å blande barn og sex i samme konto. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 5. april 2020 #504 Del Skrevet 5. april 2020 39 minutter siden, Kartoffel skrev: Hun som er sexolog bør iallefall vite bedre enn å blande barn og sex i samme konto. Hun svarer alltid at sex er så naturlig 🙄tror ikke hun vil skjønne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 8. april 2020 #505 Del Skrevet 8. april 2020 Skjønner ikke hvorfor hun har gjester i podcasten sin.. hun vrir alt over på seg og sitt uansett hva det prates om.. Og som noen sa over her, om siste gjesten... som å høre maling tørke.. zzzzzzzzz.... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 9. april 2020 #506 Del Skrevet 9. april 2020 https://www.tv2.no/underholdning/11361465/ herregud så lei Jeg er av gnålet hennes om utroskap.... tror hun at hun har fasiten på utroskap selv om mannen hennes var utro mot henne?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 12. april 2020 #507 Del Skrevet 12. april 2020 På 9.4.2020 den 12.22, BethD skrev: https://www.tv2.no/underholdning/11361465/ herregud så lei Jeg er av gnålet hennes om utroskap.... tror hun at hun har fasiten på utroskap selv om mannen hennes var utro mot henne?! Hun kommer vel bare med noen generelle betraktninger her. Ingen fasit. Og refererer ikke til hverken seg selv eller mannen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 12. april 2020 #508 Del Skrevet 12. april 2020 På 9.4.2020 den 12.22, BethD skrev: https://www.tv2.no/underholdning/11361465/ herregud så lei Jeg er av gnålet hennes om utroskap.... tror hun at hun har fasiten på utroskap selv om mannen hennes var utro mot henne?! Leste den hin dagen, fant ikke noe om at hun drog historien sin opp? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. april 2020 #509 Del Skrevet 12. april 2020 (endret) Ny podd er ute i dag. Hun dreier stadig samtalen mot seg selv og utroskapen til typen sin. Gjesten får knapt slippe til i perioder. Virker som om Iselin har svaret på alt, og hun ødelegger samtalen med grovt og vulgært språk... Denne podden har ikke tatt seg opp og blitt bedre. Snarere tvert i mot 🙈. Endret 12. april 2020 av Jordbærogfløte 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
augusta18 Skrevet 13. april 2020 #510 Del Skrevet 13. april 2020 Jeg var veldig interessert i å høre historien til Louise idag, siden jeg står i det samme selv. Men hun slapp jo ikke til. Kun Iselin som pratet om seg og sitt. Fikk ikke høre noe av historien, tankene, følelsene eller refleksjonene til Louise dessverre. Det er synd. For tanken bak episoden var jo bra. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 13. april 2020 #511 Del Skrevet 13. april 2020 Skjønner ikke at hun holder på med den podden enda. Er jo krise når ikke noen utenom henne får prate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 13. april 2020 #512 Del Skrevet 13. april 2020 3 timer siden, augusta18 skrev: Jeg var veldig interessert i å høre historien til Louise idag, siden jeg står i det samme selv. Men hun slapp jo ikke til. Kun Iselin som pratet om seg og sitt. Fikk ikke høre noe av historien, tankene, følelsene eller refleksjonene til Louise dessverre. Det er synd. For tanken bak episoden var jo bra. Enig. Følte også at hun prøvde å få henne til å si at hun hadde hatt et voldelig, destruktivt forhold?! Hørte bare halve, men syntes kanskje iselin la litt ord i munnen på Louise? Det satt iallfall jeg igjen med, og at Louise ikke hadde så dårlig forhold som Iselin ville legge det frem?! 🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 13. april 2020 #513 Del Skrevet 13. april 2020 Når man ved å være seg selv er sin egen parodi, da har det gått litt langt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSvarDa Skrevet 14. april 2020 #514 Del Skrevet 14. april 2020 Hun får så mye slakt under siste bilde på insta der hun reklamerer for osloskinlab. Hun er frekk til de som sier det ikke fungerer. Iselin svarer blant annet at hun ikke vil ha noen diskusjon for det har hun ikke bedt om 🤦🏻♀️ Er spent på hvor lenge hun har kommentarene stå 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. april 2020 #515 Del Skrevet 14. april 2020 38 minutter siden, MammaSvarDa skrev: Hun får så mye slakt under siste bilde på insta der hun reklamerer for osloskinlab. Hun er frekk til de som sier det ikke fungerer. Iselin svarer blant annet at hun ikke vil ha noen diskusjon for det har hun ikke bedt om 🤦🏻♀️ Er spent på hvor lenge hun har kommentarene stå Hun blokkerer nok bare folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. april 2020 #516 Del Skrevet 15. april 2020 Hva er greia med å ha på så mye solpudder og highlighter over hele ansiktet? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 15. april 2020 #517 Del Skrevet 15. april 2020 23 timer siden, MammaSvarDa skrev: Hun får så mye slakt under siste bilde på insta der hun reklamerer for osloskinlab. Hun er frekk til de som sier det ikke fungerer. Iselin svarer blant annet at hun ikke vil ha noen diskusjon for det har hun ikke bedt om 🤦🏻♀️ Er spent på hvor lenge hun har kommentarene stå Hun må nesten tåle at folk er kritiske når hun reklamerer for noe. Kommer ikke til å overleve lenge i influencerverden! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 15. april 2020 #518 Del Skrevet 15. april 2020 23 timer siden, MammaSvarDa skrev: Hun får så mye slakt under siste bilde på insta der hun reklamerer for osloskinlab. Hun er frekk til de som sier det ikke fungerer. Iselin svarer blant annet at hun ikke vil ha noen diskusjon for det har hun ikke bedt om 🤦🏻♀️ Er spent på hvor lenge hun har kommentarene stå Det må betale godt siden det er verdt å reklamere for. Håper alle skjønner at det ikke fungerer og ikke kaster bort pengene sine! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 15. april 2020 #519 Del Skrevet 15. april 2020 37 minutter siden, Maydis8 skrev: Hva er greia med å ha på så mye solpudder og highlighter over hele ansiktet? Hun kan IKKE sminke ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 15. april 2020 #520 Del Skrevet 15. april 2020 43 minutter siden, Maydis8 skrev: Hva er greia med å ha på så mye solpudder og highlighter over hele ansiktet? Trodde highlighter skulle kun være på kinnene litt på panna og haken.. Hun ser litt sotete ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå