Dupers Skrevet 17. juli #3621 Skrevet 17. juli Hallepalle2 skrev (15 timer siden): Men det er jo alt hun har, det er derfor hun blir tatt med på slikt. Hun er den vulgær, den som man ikke vet hva kommer til å si. Hun har ingen faglig tyngde og ingen sjarm. Dette tror jeg er riktig. Tror også kanskje at hun får en liten bonus om hun klarer å skape engasjement og derfor gjør hun det lille ekstra 3
Amanda28 Skrevet 21. juli #3622 Skrevet 21. juli Å legge ut i egen podkast om hvor ekstremt mye hun fingret i svangerskapet er etter min mening bare ekkelt. Herlighet for en måte å si det på, og det var heller ikke en samtale rundt tema som gjorde det naturlig å dele det. Hun har store barn...Fy fader så harry. Jeg hører ikke på pod, men så et klipp på snap. 14 1
Tough cookie Skrevet 21. juli #3623 Skrevet 21. juli Amanda28 skrev (33 minutter siden): Å legge ut i egen podkast om hvor ekstremt mye hun fingret i svangerskapet er etter min mening bare ekkelt. Herlighet for en måte å si det på, og det var heller ikke en samtale rundt tema som gjorde det naturlig å dele det. Hun har store barn...Fy fader så harry. Jeg hører ikke på pod, men så et klipp på snap. 😳
Måne Rampelyset Skrevet 21. juli #3624 Skrevet 21. juli Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
SeBraHaHa Skrevet 24. juli #3625 Skrevet 24. juli Dronningen av eksponering av barn. Nå også gamle nok til push-up bh. uff😔 Jeg får helt vondt. 2 2
Sol79 Skrevet 24. juli #3626 Skrevet 24. juli SeBraHaHa skrev (19 timer siden): Dronningen av eksponering av barn. Nå også gamle nok til push-up bh. uff😔 Jeg får helt vondt. Jeg fikk også helt vondt av den push-up bh'n på en 12-åring. Har barn på samme alder, det er ikke vanlig med push-up. 2
Vinnanna15 Skrevet 24. juli #3627 Skrevet 24. juli Sol79 skrev (5 minutter siden): Jeg fikk også helt vondt av den push-up bh'n på en 12-åring. Har barn på samme alder, det er ikke vanlig med push-up. Har rabla helt! 2 1
cerruti Skrevet tirsdag kl 12:11 #3628 Skrevet tirsdag kl 12:11 Jeg hadde også voktet meg veldig rundt den treningen med mor og datter og bildetaking etter styling - ganske utfordrende sådan.
C8H10N4O2 Skrevet tirsdag kl 12:37 #3629 Skrevet tirsdag kl 12:37 SeBraHaHa skrev (På 24.7.2025 den 5.59): Dronningen av eksponering av barn. Nå også gamle nok til push-up bh. uff😔 Jeg får helt vondt. 😧 Snakker hun om voksenundertøy til sitt 12 år gamle barn? Er det virkelig mulig? Til å ha vert på internett såpass lenge så aner hun ingenting om nettvett. 6 1
plomman Skrevet torsdag kl 00:02 #3630 Skrevet torsdag kl 00:02 Når mamma seksualiserer ALT så er det klart det smitter over på barna. En 12 åring med pushup er jo virkelig ikke greit.. 1 4
plomman Skrevet torsdag kl 00:03 #3631 Skrevet torsdag kl 00:03 Amanda28 skrev (På 21.7.2025 den 20.54): Å legge ut i egen podkast om hvor ekstremt mye hun fingret i svangerskapet er etter min mening bare ekkelt. Herlighet for en måte å si det på, og det var heller ikke en samtale rundt tema som gjorde det naturlig å dele det. Hun har store barn...Fy fader så harry. Jeg hører ikke på pod, men så et klipp på snap. Nei, æsj. Du har liksom åpenhet om seksualitet og så har du info ingen har bedt om eller ønsker å høre. Iselin hører åpenbart til i siste kategori. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå