Jojo345 Skrevet 4. februar #3601 Del Skrevet 4. februar Hørte på podcasten til lepperød hvor hun er gjest. Syntes helt ærlig at argumentene hennes for barneeksponering og Mads hansen ikke holder mål? De snakker om da Mads hansen repostet barna hennes og hennes argument er da at andre influensere deler barne sine, så det er urettferdig at han delte hennes. Det er jo for dumt. Poenget med å ikke eksponere barna sine er jo at man unngår nettopp slike ting. Hun kan jo faktisk bare la være å legge ut bilder av de? 20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. februar #3602 Del Skrevet 6. februar (endret) Jojo345 skrev (På 4.2.2025 den 11.41): Hørte på podcasten til lepperød hvor hun er gjest. Syntes helt ærlig at argumentene hennes for barneeksponering og Mads hansen ikke holder mål? De snakker om da Mads hansen repostet barna hennes og hennes argument er da at andre influensere deler barne sine, så det er urettferdig at han delte hennes. Det er jo for dumt. Poenget med å ikke eksponere barna sine er jo at man unngår nettopp slike ting. Hun kan jo faktisk bare la være å legge ut bilder av de? Hun klarer virkelig ikke å ta ansvaret for dette. Hun burde lagt seg flat og tatt lærdom av det, men i stedet fortsetter hun å skyte utover og ser overhodet ikke poenget i det MH gjorde/skrev. Tenk på alle de hun ikke vet om som har brukt den sexpraten hennes med barna sine til ting hun ikke vet eller aner noe om, det er så utrolig skammelig rett og slett at hun ikke ser faresignalene hun driver med som de aller fleste (inkludert dyktige og kompetente fagfolk) ser. Jeg tror det er mange flere som har mistet respekt for henne enn for MH for å si det mildt. Og jeg ser på MH sin IG at hun også sier at det er trist at noen lever av å påpeke andres feil og mangler… (Noe jeg forsåvidt er enig i, men det er hårfine balanser her med å få frem viktige poenger). Glasshuset singler høyere enn noen gang, hun eier jo virkelig ikke selvinnsikt… Hun ble jo selv kjent for å utlevere sin egen manns utroskap overalt, faren til barna hennes… Hun fremstår helt blottet for å se egen oppførsel og ta ansvar for det. Endret 6. februar av Jobbermedbarn 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 6. februar #3603 Del Skrevet 6. februar Hun sitter i èn podkast å snakker som om hun har mistet kosekluten sin. I egen podkast spør hun på vegne av datteren hvordan det var på sexfest. (Datteren er 12-13 og fan av ei Naomi på tik tok). Iselin var i starten et friskt pust. Litt uvan og direkte, men spiselig. Men den brølinga på inn og utpust, og trangen til å bruke kuk og fitte i annenhver setning, fremstår hèlt nedsnødd. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 6. februar #3604 Del Skrevet 6. februar Tradegy skrev (2 timer siden): Hun sitter i èn podkast å snakker som om hun har mistet kosekluten sin. I egen podkast spør hun på vegne av datteren hvordan det var på sexfest. (Datteren er 12-13 og fan av ei Naomi på tik tok). Iselin var i starten et friskt pust. Litt uvan og direkte, men spiselig. Men den brølinga på inn og utpust, og trangen til å bruke kuk og fitte i annenhver setning, fremstår hèlt nedsnødd. Enig! I starten likte jeg at hun turte å si fra og å snakke om ting. Nå blir det bare too much, og jeg tolererer egentlig ganske mye 😅 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. februar #3605 Del Skrevet 16. februar Tough cookie skrev (På 2.2.2025 den 10.56): I den siste "G punktet" episoden intervjuer Iselin ei dame om sexfester i Oslo, og sier at hun har et spørsmål fra sin datter på snart 13 år om disse rommene som kalles "darkrooms" og hva som skjer der inne.( 🤨 Hun burde skifte navnet på podcast til : usmakelig og grensesprengende 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 17. februar #3606 Del Skrevet 17. februar Usmakelig dame. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 18. februar #3607 Del Skrevet 18. februar Plutselig dukket Bahare opp i min instafeed og sier hun har mistet konferansierjobb pga hun snakket om sex jobb. Iselin er rett på og svarer velkommen til min verden. For min del er det ikke at sex er så veldig tabu eller at det er gammeldags å ikke prate om det som de to mener, jeg bare foretrekker at andres sexprat, skittentøysvask, religiøse overbevisninger og seksuelle legninger forblir privat. Jeg trenger ikke bli overbevist eller misjonert for og jeg er ikke fobisk for noe. Jeg bare foretrekker mere privatliv i det offentlige rom. Men jeg slipper ikke unna Iselin, hun dukker opp overalt med sexpraten sin enten jeg vil eller ei. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. februar #3608 Del Skrevet 18. februar _Maddie_ skrev (7 timer siden): Plutselig dukket Bahare opp i min instafeed og sier hun har mistet konferansierjobb pga hun snakket om sex jobb. Iselin er rett på og svarer velkommen til min verden. For min del er det ikke at sex er så veldig tabu eller at det er gammeldags å ikke prate om det som de to mener, jeg bare foretrekker at andres sexprat, skittentøysvask, religiøse overbevisninger og seksuelle legninger forblir privat. Jeg trenger ikke bli overbevist eller misjonert for og jeg er ikke fobisk for noe. Jeg bare foretrekker mere privatliv i det offentlige rom. Men jeg slipper ikke unna Iselin, hun dukker opp overalt med sexpraten sin enten jeg vil eller ei. Tenker at sexprat er SÅ last year . Hvis de ikke har noe mer interessant å snakke om i det offentlige rom , kan de bare bli kansellert . De er utdatert . Folk flest finner den kunnskapen de trenger ang sex . Vi trenger ikke sex-misjonærer lenger . 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. februar #3609 Del Skrevet 23. februar Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå