Gjest IreneV Skrevet 25. januar 2023 #2681 Skrevet 25. januar 2023 (endret) Hanne357 skrev (7 minutter siden): De er sterke og RÅ i følge moren. Litt synd da, hvis de heller vil være sukkersøte og stikke seg bort i mengden. Kidfluencers lever under et konstant forventningspress, prestasjonspress. Og tenk på hva disse barna nettopp har gått igjennom. Utroskap, samlivsbrudd, mor er på tv hele tiden, alt er i mediene hele tiden, mannen fra tv sover plutselig over, så er pappaen borte, og mannen fra TV legger dem. Men mor sie at de foretrekker denne nye, så da er det sånn. Så kommer en slem mann og angriper dem ved å legge ut fryktelige anklager på nett, barnet blir redd og gråter, på direktesendt story. Men så kommer det blomster fra annonsørene som kringkaster dem, og da er alle glade. Endret 25. januar 2023 av IreneV
Djerv2020 Skrevet 25. januar 2023 #2682 Skrevet 25. januar 2023 IreneV skrev (5 minutter siden): Kidfluencers lever under et konstant forventningspress, prestasjonspress. Og tenk på hva disse barna nettopp har gått igjennom. Utroskap, samlivsbrudd, mor er på tv hele tiden, alt er i mediene hele tiden, mannen fra tv sover plutselig over, så er pappaen borte, og han legger dem. Men mor sie at de foretrekker denne nye, så d er det sånn. Så kommer en slem mann og angriper dem ved å legge ut fryktelige anklager på nett, barnet blir redd og gråter, på direktesendt story. Men så kommer det blomster fra annonsørene som kringkaster dem, og da er alle glade. For et shitshow. 28 1
Missmischief Skrevet 25. januar 2023 #2683 Skrevet 25. januar 2023 Klarer ikke hun å si noe som helst uten å blande inn sex? Hun har nettopp sittet å filmet barna sine hvor hun diskuterer et ganske intimt tema med de(burde ikke blitt filmet i det store og hele!) og så etterpå filmer hun dusjen og sier at her kan hun ta seg en runk? I alle dager er det som skjer opp i topplokket?! Den videoen hvor hun snakker med barna har ikke noe som helst å gjøre på det store vide internett og det er skremmende at hun ikke ser det selv! 43 1
Gjest IreneV Skrevet 25. januar 2023 #2684 Skrevet 25. januar 2023 (endret) Djerv2020 skrev (5 minutter siden): For et shitshow. Ganske deprimerende sammendrag. Mulig det blir slettet, for det er spekulasjoner basert på hva jeg har googlet meg frem til, og satt på spissen. Men det har skjedd altfor mye på et år, etter det som fremstår som et turbulent og offentlig samlivsbrudd. Endret 25. januar 2023 av IreneV
Gjest IreneV Skrevet 25. januar 2023 #2685 Skrevet 25. januar 2023 Missmischief skrev (3 minutter siden): Klarer ikke hun å si noe som helst uten å blande inn sex? Hun har nettopp sittet å filmet barna sine hvor hun diskuterer et ganske intimt tema med de(burde ikke blitt filmet i det store og hele!) og så etterpå filmer hun dusjen og sier at her kan hun ta seg en runk? I alle dager er det som skjer opp i topplokket?! Den videoen hvor hun snakker med barna har ikke noe som helst å gjøre på det store vide internett og det er skremmende at hun ikke ser det selv! Hvis jeg hadde vært en som fulgte henne, basert på hennes markedsføring av seg selv som utdannet sexolog, så tror jeg kanskje jeg ville rapportert henne.
Djerv2020 Skrevet 25. januar 2023 #2686 Skrevet 25. januar 2023 IreneV skrev (1 minutt siden): Ganske deprimerende sammendrag. Mulig det blir slettet, for det er spekulasjoner basert på hva jeg har googlet meg frem til, og satt på spissen. Men det har skjedd altfor mye på et år, etter det som fremstår som et turbulent og offentlig samlivsbrudd. Rart om der blir slettet, for det er jo faktisk sånn det har vært mer eller mindre. 14
Djerv2020 Skrevet 25. januar 2023 #2687 Skrevet 25. januar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Hvis jeg hadde vært en som fulgte henne, basert på hennes markedsføring av seg selv som utdannet sexolog, så tror jeg kanskje jeg ville rapportert henne. Du trenger ikke følge henne for å rapportere. Hun har åpen profil. 8 1
Trude.lutt.lutt Skrevet 25. januar 2023 #2688 Skrevet 25. januar 2023 Hun har virkelig tungt for det. Forsetter å bruke barna sine.... Eller er det barnslig trass? 16
J.. Skrevet 25. januar 2023 #2689 Skrevet 25. januar 2023 Trude.lutt.lutt skrev (7 minutter siden): Eller er det barnslig trass? Akkurat det det er. "Jeg gjør som jeg vil med MINE barn" holdning,som er en giftig måte å se egne barn på. De er egne individer,selv før de er myndige,noe mange ser ut til å glemme. 27 3
Isild Skrevet 25. januar 2023 #2690 Skrevet 25. januar 2023 (endret) Trude.lutt.lutt skrev (6 timer siden): Hun har virkelig tungt for det. Forsetter å bruke barna sine.... Eller er det barnslig trass? Kunnskapsløst og uvitenhet. Hennes "kamp" for sin rett til å blande "runk" og barn i sin kommersielle kanal, - ender med at hun selv setter to streker under hvorfor det er viktig at det kommer på plass et lovverk som beskytter barn mot nettopp det hun gjør. Endret 25. januar 2023 av Isild 28 4
Gjest Blinkie Skrevet 25. januar 2023 #2691 Skrevet 25. januar 2023 Jeg blir helt matt av Iselin Nå må hun slutte ut å gnåle i sosiale medier for noe hun selv har gjort. Du graver din egen grav ig!!
Missmischief Skrevet 25. januar 2023 #2692 Skrevet 25. januar 2023 IreneV skrev (10 minutter siden): Hvis jeg hadde vært en som fulgte henne, basert på hennes markedsføring av seg selv som utdannet sexolog, så tror jeg kanskje jeg ville rapportert henne. Jeg rapporterte videoen med barna. Jeg synes det var et skikkelig overtramp og varsel lampene mine begynte å blinke med en eneste gang noe det tydeligvis ikke gjorde eller gjør hos henne. Man vet aldri hvem som skjuler seg bak en skjerm og det sitter noen bak den skjermen som finner den videoen som en eneste stor godtepose, og vi alle vet hvem det er. Det som provoserer så enormt her er jo at hun ikke ser noe som helst galt i å dele som hun gjør. 32 2
Gjest IreneV Skrevet 25. januar 2023 #2693 Skrevet 25. januar 2023 (endret) Missmischief skrev (28 minutter siden): Jeg rapporterte videoen med barna. Jeg synes det var et skikkelig overtramp og varsel lampene mine begynte å blinke med en eneste gang noe det tydeligvis ikke gjorde eller gjør hos henne. Man vet aldri hvem som skjuler seg bak en skjerm og det sitter noen bak den skjermen som finner den videoen som en eneste stor godtepose, og vi alle vet hvem det er. Det som provoserer så enormt her er jo at hun ikke ser noe som helst galt i å dele som hun gjør. Hele kontoen hennes bør rapporteres, fordi hun blander grov prat om sex med bilder og videoer av barna. Jeg skjønner ikke at instagram kan tillate det? Seksuelt materiale skal ikke blandes med bilder av barn! Endret 25. januar 2023 av IreneV
lenebu Skrevet 25. januar 2023 #2694 Skrevet 25. januar 2023 Var ikke klar over at de hadde historikk, mye av den samme argumentasjonen går igjen i 2018. Barn som gråter (her noen andres barn) fordi MH som er en mektig mann (på dette tidspunktet med 200.000 følgere, som er samme antall følgere som IG har nå) som mobber. Vet ikke om denne har blitt delt her før, jeg hadde i hvert fall ikke sett den https://iselinguttormsen.blogg.no/1532474672_kjre_mads_hansen.html 10
Gjest Finlay Skrevet 25. januar 2023 #2695 Skrevet 25. januar 2023 Missmischief skrev (29 minutter siden): Jeg rapporterte videoen med barna. Jeg synes det var et skikkelig overtramp og varsel lampene mine begynte å blinke med en eneste gang noe det tydeligvis ikke gjorde eller gjør hos henne. Man vet aldri hvem som skjuler seg bak en skjerm og det sitter noen bak den skjermen som finner den videoen som en eneste stor godtepose, og vi alle vet hvem det er. Det som provoserer så enormt her er jo at hun ikke ser noe som helst galt i å dele som hun gjør. Selvsagt vet absolutt ALLE influensere som eksponerer barna sine at bilder/film kan misbrukes av pedofile. Men de velger altså å fortsette å legge ut, år etter år. Hvorfor? Det er IKKE uvitenhet og manglende advarsler det står på. Man kan lure på om de innerst inne har samme holdning som SE uttrykte for mange år siden, noe sånt som: - “Jeg er klar over at Per på 50 kan runke til bildene mine, men jeg bryr meg ikke. Hvorfor skulle jeg? Det påvirker jo ikke mitt liv.”
Gjest IreneV Skrevet 25. januar 2023 #2696 Skrevet 25. januar 2023 lenebu skrev (6 minutter siden): Var ikke klar over at de hadde historikk, mye av den samme argumentasjonen går igjen i 2018. Barn som gråter (her noen andres barn) fordi MH som er en mektig mann (på dette tidspunktet med 200.000 følgere, som er samme antall følgere som IG har nå) som mobber. Vet ikke om denne har blitt delt her før, jeg hadde i hvert fall ikke sett den https://iselinguttormsen.blogg.no/1532474672_kjre_mads_hansen.html Jeg vet ikke hvem Rasmussen er, men Raad har jeg googlet litt på, etter at hun i en debatt advarte unge jenter mot å operere seg. Det synes jeg var bra. Jeg heier på nedsnakking av plastisk kirurgi. Men mest av alt burde de som ser normale ut løftes fram! Mer fokus på dem. Mediene burde velge bort de som har operert seg, når de lager reality-shpw og underholdning.
Gjest IreneV Skrevet 25. januar 2023 #2697 Skrevet 25. januar 2023 Finlay skrev (15 minutter siden): Selvsagt vet absolutt ALLE influensere som eksponerer barna sine at bilder/film kan misbrukes av pedofile. Men de velger altså å fortsette å legge ut, år etter år. Hvorfor? Det er IKKE uvitenhet og manglende advarsler det står på. Man kan lure på om de innerst inne har samme holdning som SE uttrykte for mange år siden, noe sånt som: - “Jeg er klar over at Per på 50 kan runke til bildene mine, men jeg bryr meg ikke. Hvorfor skulle jeg? Det påvirker jo ikke mitt liv.” Jeg tror heller ikke det dreier seg om uvitenhet. De vet. Men de nekter å gi slipp på inntektskilden sin, og oppmerksomheten det gir. Jeg kan strekke meg til at det dreier seg om en avhengighet, som har skadet dem på et vis, slik at de kjemper med nebb og klør for å fortsette, på linje med en narkoman, som ennå ikke har nådd bunnen, og innsett at de må ha hjelp.
Gjest IreneV Skrevet 25. januar 2023 #2698 Skrevet 25. januar 2023 Missmischief skrev (54 minutter siden): Jeg rapporterte videoen med barna. Jeg synes det var et skikkelig overtramp og varsel lampene mine begynte å blinke med en eneste gang noe det tydeligvis ikke gjorde eller gjør hos henne. Man vet aldri hvem som skjuler seg bak en skjerm og det sitter noen bak den skjermen som finner den videoen som en eneste stor godtepose, og vi alle vet hvem det er. Det som provoserer så enormt her er jo at hun ikke ser noe som helst galt i å dele som hun gjør. Kan man sende klage til Eccentric people? [email protected] står som kontaktperson på instagram konto. Jeg synes det å blande snakk om onanering i dusjen rett etter koselige bilder med barn er et så grovt overtramp at det bør tas videre.
LullaSkrulla Skrevet 25. januar 2023 #2699 Skrevet 25. januar 2023 Finlay skrev (2 timer siden): Selvsagt vet absolutt ALLE influensere som eksponerer barna sine at bilder/film kan misbrukes av pedofile. Men de velger altså å fortsette å legge ut, år etter år. Hvorfor? Det er IKKE uvitenhet og manglende advarsler det står på. Man kan lure på om de innerst inne har samme holdning som SE uttrykte for mange år siden, noe sånt som: - “Jeg er klar over at Per på 50 kan runke til bildene mine, men jeg bryr meg ikke. Hvorfor skulle jeg? Det påvirker jo ikke mitt liv.” Ja, kanskje de tenker det ikke gjør noe hva folk gjør med et bilde i sitt private hjem. Det skader ingen fysisk (som om det er et godt nok argument). Problemet er jo at alt for mange vet alt for mange detaljer om barna og lett kan egle seg innpå dem, skape tillit og dermed få tilgang på dem. På lik linje med en som kjenner dem som f.eks lærer eller trener. Det blir vel som Inga Marte Thorkildsen sier: man ser det ikke før man tror det. 5
FruRosa Skrevet 25. januar 2023 #2700 Skrevet 25. januar 2023 (endret) Da har selveste VillaPaprika (Camilla Øvestad/Johansen) kastet segn inn i diskusjonen. Hun kaller seg nå millavic. På denne IGposten: Endret 25. januar 2023 av FruRosa 16 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå