J.. Skrevet 23. januar 2023 #2501 Skrevet 23. januar 2023 Dum strategi å blokke både følgere og evt podlyttere,som alt i alt betaler lønna. 16 2
Raven.Writingdesk Skrevet 23. januar 2023 #2502 Skrevet 23. januar 2023 ignore skrev (11 minutter siden): Denne situasjonen handler jo ikke kun om generell eksponering av barn. Det gjelder bruk av barn i reklame og spesielt i akkurat den reklamen som startet dette shitshowet. IG filmer og deler barna sine i situasjoner som er egnet til langt verre ting enn en deling av MH. Jeg får helt vondt inni meg ved tanken på hva disse barna kan bli nødt til å tåle fra omverdenen både nå og i årene som kommer. Bare trist hele greia. Hvor er den opprinnelige posten fra M.Hansen med video da?
J.. Skrevet 23. januar 2023 #2503 Skrevet 23. januar 2023 Full Ugle skrev (2 minutter siden): Hvor er den opprinnelige posten fra M.Hansen med video da? Den lå på story,som slettes etter 24t. 1
J.. Skrevet 23. januar 2023 #2504 Skrevet 23. januar 2023 Nå har IG slettet eget Insta innlegg igjen,når hun tapte ansikt mot MH i kommentarfeltet.. 21
Jobbermedbarn Skrevet 23. januar 2023 #2505 Skrevet 23. januar 2023 Takk @FruJohansen🙏👍👏💪 Jeg gikk inn og leste på den siste ranten, men jeg kjenner at jeg rett og slett ikke orker, hun klarer ikke å forholde seg til det det egentlig handler om (og det er faktisk BARNA hennes, det er så ille!), enten fordi hun ikke vil eller fordi hun rett og slett ikke klarer… Jeg kan være med på stikket til MH at han aldri tar cbe.no el som også er en versting på så mange måter, men hun burde først ta seg en some pause, puste og lande, hvor er managementet hennes??? Til slutt; det verste er jo at hun snakker om alt hat og hets på nett også kjemper hun for retten til å bruke/utlevere barna sine på dette forferdelige stedet? Hvordan er det mulig????? Sukk! 28 4
Vitulina Skrevet 23. januar 2023 #2507 Skrevet 23. januar 2023 Den karrieren varer ikke lenge om hun holder på slik. 9 1
*blueberry* Skrevet 23. januar 2023 #2508 Skrevet 23. januar 2023 Jeg slapp unna blokkeringsrunden ser jeg. Fikk også med meg innlegget og kommentarene. Synd hun ikke klarer å ta til seg noen form for kritikk, og hvis hun tror hun stilner debatten nå ved å melde seg ut tar hun feil. Jeg håper influencerbarna (generelt) gir foreldrene sine konsekvenser av hva de har gjort når de blir eldre og forstår omfanget. Vi har sett noen slike eksempler i andre land. 20
miss summers Skrevet 23. januar 2023 #2509 Skrevet 23. januar 2023 Vitulina skrev (1 minutt siden): Den karrieren varer ikke lenge om hun holder på slik. Dessverre er hun fortsatt populær. Jeg ser folk jeg kjenner som liker henne akkurat som før. Folk er enkle. 8
Gjest IreneV Skrevet 23. januar 2023 #2510 Skrevet 23. januar 2023 Fjugur skrev (25 minutter siden): Fy søren så bra innlegg av @FruJohansen!! ❤️👏👏 og der fikk jeg jammen glimt fra ranten til IG også... hun fremstår jo HELT manisk!! 😯 Kunne du lagt ut det frujohansen skriver her?
Djerv2020 Skrevet 23. januar 2023 #2511 Skrevet 23. januar 2023 Har bare ett ord om dette nå: kykkelikokkos!!! 14
Sharpa VinterBerg Skrevet 23. januar 2023 #2512 Skrevet 23. januar 2023 IreneV skrev (11 minutter siden): Kunne du lagt ut det frujohansen skriver her? Du kan besøke insta profilen hennes, Fru Johansen. Hun svarer på Guttormsens eviglange tale og svada for hvorfor hun skal fortsette å utlevere barna. 12 3
litenstjerne Skrevet 23. januar 2023 #2513 Skrevet 23. januar 2023 miss summers skrev (8 minutter siden): Dessverre er hun fortsatt populær. Jeg ser folk jeg kjenner som liker henne akkurat som før. Folk er enkle. Tviler på at hun mister så mange følgere, og mister neppe samarbeidspartnere. Dette vil også bli glemt om ikke så lenge, det vet vi jo av erfaring. Dette er også neppe siste gang hun blir å utlever de stakkars barna, vi må bare håpe det en gang kommer nye lover. Jeg er så evig takknemlig for at jeg vokste opp i en verden uten SoMe. Hadde aldri tilgitt mine foreldre hvis de hadde delt hundrevis av bilder og historier om meg opp gjennom årene på internett. Som om ikke mobbere hadde nok på meg før, bare tenk hva de kunne brukt mot meg hvis foreldrene mine hadde delt alt om min barndom🤯 17
MiominMio Skrevet 23. januar 2023 #2514 Skrevet 23. januar 2023 Kjipt at hun får mye pes og dritt i sin inbox, men hun klarer ikke stå for noe av det hun sier. Kaster bare alt av skyld på alle andre og ser ikke hva hun gjør feil selv. Veldig synd at en voksen dame ikke klarer å se hvor ille det er å bruke egne barn i en annonse. Det hjelper ikke å si at MEN det var ikke noe annonse og alt var linka til diverse aktører.....ungene ble brukt i denne "annonsen" som likevel ikke er annonse 🙄 - altså hadde hun lagt seg litt flat, vært litt på tilbudssiden og beklaget så hadde hun sluppet ganske mye pes. 16
Gjest IreneV Skrevet 23. januar 2023 #2515 Skrevet 23. januar 2023 Misselue skrev (3 minutter siden): Du kan besøke insta profilen hennes, Fru Johansen. Hun svarer på Guttormsens eviglange tale og svada for hvorfor hun skal fortsette å utlevere barna. Jeg har ingen sosiale medier selv, så tror ikke jeg får tilgang dessverre.
Sharpa VinterBerg Skrevet 23. januar 2023 #2516 Skrevet 23. januar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Jeg har ingen sosiale medier selv, så tror ikke jeg får tilgang dessverre. Det er for mye å gjengi da hun kommer med muntlige tilbakemeldinger. Posten er lang. 7
Tidstrøyte Skrevet 23. januar 2023 #2517 Skrevet 23. januar 2023 Full Ugle skrev (57 minutter siden): I utgangspunktet er jeg enig med Mads Hansen men jeg synes det er spesielt at han retter kanonene mot Iselin. Å eksponere barn er ikke noe unikt for henne, det er noe tilnærmet alle gjør, hun er dermed bare en liten del av problemet. Et syndrom på problemet. Og hun har i det minste litt edlere intensjoner, enn de som legger ut barna sine retusjerte, i ført «voksenklær» og designervesker. Han har valgt å gjøre det personlig via å sparke etter personen fremfor ballen, samtidig som han verner om sine egne «kompiser» og deres kvinner, som gjør akkurat det samme som de han angriper. Full Ugle skrev (55 minutter siden): Jeg synes det er relevant. Det er Mads Hansen som har gått etter person fremfor sak. Han snakker ikke på generelt grunnlag. Han har ikke valgt ut fem, seks, syv stykker som gjør dette (inkludert de fra egen vennekrets) - men han angriper en kvinne, som til og med hadde som intensjon å fremme hvordan man prater med barn om noe ganske alvorlig. (Ikke selge klær eller markedsføre noe) Jeg opplever at MH adresserer et generelt tema, eksponering av barn. MH bruker IG som eksempel fordi hun etter hans mening er en av de verste i klassen når det gjelder eksponering av barn. Selvfølgelig kunne MH nevnt flere influencere som eksempel, men er det andre som har gått like langt som IG? IG snakket med barna om underlivet i betalt reklame. Det er faktisk verre enn å poste bilde av et barn med designerveske, som du nevner. 30 3
Gjest IreneV Skrevet 23. januar 2023 #2518 Skrevet 23. januar 2023 Misselue skrev (1 minutt siden): Det er for mye å gjengi da hun kommer med muntlige tilbakemeldinger. Posten er lang. Skjønner Bra noen med litt pondus sier i fra.
Gjest IreneV Skrevet 23. januar 2023 #2519 Skrevet 23. januar 2023 (endret) Tidstrøyte skrev (21 minutter siden): Jeg opplever at MH adresserer et generelt tema, eksponering av barn. MH bruker IG som eksempel fordi hun etter hans mening er en av de verste i klassen når det gjelder eksponering av barn. Selvfølgelig kunne MH nevnt flere influencere som eksempel, men er det andre som har gått like langt som IG? IG snakket med barna om underlivet i betalt reklame. Det er faktisk verre enn å poste bilde av et barn med designerveske, som du nevner. Det er stor forskjell på å benytte barn i vanlig reklame, som vises på tv, plakater, annonser i medier osv. For det første aner vi ikke hvor de bor og hva de heter. I tillegg, og dette er det viktigste, så er det et tydelig skille mellom jobb og privatliv for barnet. I en vanlig reklame kommer barnet til et studio, der det gjøres opptak. Influensere filmer barnet i en hjemmesituasjon. Et sted man skal kunne være trygg, være seg selv, uten noe forventninger om hva de vet selger best. For barn lærer fort hva som selger best. Og hvis de har hjemmekontor som reklamerekvisitter hele tiden, så vil det kunne påføre dem masse stress, skape forvirring rundt egen identitet og skade selvfølelsen. Må også ta med at hele influenser-fenomenet er bygget på dette å skape et slags vennskapsforhold til sine følgere. Til sine mangehundretusenfølgere. Og det gjør at barna blir eksponert på en veldig intim måte for alle følgerne. som føler at de får ta del i familielivet, på daglig basis. . Helt annerledes enn i en vanlig reklame, der man ser et random barn som spiser noe frokostblanding feks, i et reklamestudio. Endret 23. januar 2023 av IreneV
Populært innlegg Meadow Skrevet 23. januar 2023 Populært innlegg #2520 Skrevet 23. januar 2023 Kikket på instastoryen hennes fra det siste døgnet. Hun har jo virkelig ikke skjønt noen ting, først sier hun at 10-åringen hennes gråter pga MH har delt hennes bilde, og noen timer senere skal hun fortsette "akkurat som før, for det mener jeg er riktig". Håper flest mulig vender henne ryggen, både annonsører og følgere. 53 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå