Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå drar hun voldtekt inn i det og…

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Tøvftta skrev (1 minutt siden):

Fy faen. Dette er ikke normalt.

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Se antall storys om ett og samme tema,smella går men det kommer jo ingenting med mening,substans eller refleksjon?!

"Slik jeg tolker loven,er storyen bare lovlig å dele videre innen de 24t den ligger ute.." ordrett sitat fra nevnte rant..

Gratulerer med å være fullstendig sprengt når det kommer til hvordan ting faktisk funker..

Vær gla det var en kjent profil som med fullt navn repostet storyen din og det kun for å gjøre ett poeng.

Gud vet hvor og hvor mange ganger den er screenrecorded og delt videre andre steder,av helt ukjente mennesker..

Screenshot_20230122_180817_Instagram.jpg

Må gratulere Iselin Guttormsen med å begå karakterdrap på seg selv. Godt jobbet!! Må du aldri få mer tid i rampelyset og beskyttes mot deg selv.

• Liker 36
  • Nyttig 7
Skrevet

Holder på ennå..

Kan ikke annet enn å le.

• Liker 16
Skrevet

Iselin fortsetter å skvaldre løs og hun har noen poeng, deriblant at for å kritisere eksponering av barn, eksponeres barn, det er et paradoks. Men hun forstår ikke at delingen av videoen var ille første gangen, selv om kritikken kom da den ble delt andre gang «i en negativ setting.» 

Likevel, det jeg sitter igjen med er den rollen man får som samfunnsdebattant når man er influenser og ens begrensede kunnskap blir så ekstremt synlig.  At en person som livnærer seg som kjendis skal uttale seg om juridiske problemstillinger i offentligheten er jo veldig rart. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet
Tøvftta skrev (16 minutter siden):

Hvis hun virkelig mener dette er voldtekt, psykisk mishandling osv så tar jeg det som en selvfølge at hun har anmeldt MH? Hadde vært utrolig interessant å se dette hadde blitt prøvd rettslig… 

Det virker som det rett og slett har tippet litt over for IG fordi hun innerst inne vet at dette er hennes egen feil og eget ansvar… Kristina Andersen veldig gode refleksjon og selvkritikk har nok heller ikke hjulpet. 

Men hvor er David Eriksen? Hvis han virkelig var så bekymret for denne situasjonen burde han rykke inn nå, virkelig… Her er det en som har mistet det helt. 

Og det at hun peker på at det bare er lov til å dele innen de 24 timene story ligger ute viser jo at hun fortsatt ikke forstår noen ting! Eller kanskje hun ikke VIL forstå, for i 2023 VET man hvordan dette fungerer, men det er jo faktisk enda verre, hun hiver barnas rettigheter og åpenbare kunnskaper over bord for å redde seg selv. Hun burde virkelig få litt veiledning både når det gjelder nettvett og barns egne rettigheter… 

• Liker 25
  • Nyttig 7
Skrevet

Snap nå er jo skremmende.. Hun virker jo helt manisk i oppførselen. Nå må managementet gå inn å styre, dette går jo bare en vei.... "Hvem er det som bestemmer at det er galt?" øøøøh? Barns rett til privatliv, barnekonvensjonen og hele samfunnet forøvrig virker jo veldig opptatt av dette nå. Det er ikke enkeltpersoner på KG som fronter barn i sosiale medier lenger, det er OVER ALT Iselin, og DU må tilpasse deg, eller lide under det faktum at svært få er enig med din måte å tenke sosiale medier og barn på. Jo, det finnes noe rett eller galt; du gjør galt, så såre enkelt er det. 

Syntes også det er hårreisende at hun har fortalt barna om Mads Hansen, du skal skjerme barna, ikke fortelle dem slikt... Milde himmel! 

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
kraftwerk skrev (1 time siden):

Tror ikke du helt er klar over hva trangsynt betyr? For er det noen som virker trangsynt så er det jo deg. Du kommer til stadighet med stråmannsargumentasjoner, og er ikke åpen for andre meninger eller perspektiver enn den sannheten du allerede har skapt deg. Og det er jo definisjonen av trangsynt. 

👏🏻👏🏻 LKE i frilans-utfoldelse dette

• Liker 7
Skrevet

MH på IG idag - 2reposts av IG sin rant.

IG på IG idag - ca 30 storys om MH..

Vet ikke hvem som "ikke kan la ting ligge",jeg,Iselin?

• Liker 33
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

MH på IG idag - 2reposts av IG sin rant.

IG på IG idag - ca 30 storys om MH..

Vet ikke hvem som "ikke kan la ting ligge",jeg,Iselin?

MH burde ikke reposte. Enig i det. 

Skrevet
IreneV skrev (1 minutt siden):

Hun prater jo til og om han,så å reposte en story som idag handlet om han selv er faktisk helt innafor.

• Liker 26
Skrevet
IreneV skrev (1 minutt siden):

Men det går jo ikke an å gå så fullstendig av hengslene på grunn av det...? Hun har jo delt de ungene i årevis...! Hun må jo komme over det, og heller prøve å svare på kritikken på en saklig måte, hun er da voksen og har det som jobb å drive med sosiale medier. 

Jeg håper barna har andre gode omsorgspersoner og lærere som kan fortelle dem at det de er med på ikke er greit. Forhåpentligvis kan andre gi dem styrke til å etterhvert si nei til moren. Barn vil alltid "please" foreldrene sine, og de vil være med på sirkuset så lenge de tror det gjør mor glad 😞

• Liker 24
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er noe veldig ironisk når IG deler på story om det å gi samtykke til å dele bilder og skriver at det er interessant…. Nettopp IG, nettopp…  Ser du ikke hvor utrolig dobbeltmoralsk det er når du hele søndagen har kjempet for din rett til å dele barna dine uten samtykke????

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet
Misselue skrev (41 minutter siden):

Fy faen. Dette er ikke normalt.

Helt enig… hvis hun tror at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet så er jo dette i hennes hode helt toppers…

Men normalt er et ikke nei… stakkars barn. Håper noen rundt henne tar tak. 

men spørsmålet mitt er;
Hva sier barnefar om at hun eksponerer barna slik ? Han har vel noe ansvar han også for å skjerme barna? Jeg hadde klikket om mannen min drev og eksponerte barna våre slik 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
Unika skrev (14 minutter siden):

Men det går jo ikke an å gå så fullstendig av hengslene på grunn av det...? Hun har jo delt de ungene i årevis...! Hun må jo komme over det, og heller prøve å svare på kritikken på en saklig måte, hun er da voksen og har det som jobb å drive med sosiale medier. 

Jeg håper barna har andre gode omsorgspersoner og lærere som kan fortelle dem at det de er med på ikke er greit. Forhåpentligvis kan andre gi dem styrke til å etterhvert si nei til moren. Barn vil alltid "please" foreldrene sine, og de vil være med på sirkuset så lenge de tror det gjør mor glad 😞

Jeg mener hvis han sitter og legger ut denne "ranten" hennes. at det kanskje er unødvendig... Men jeg vet ikke. Han nevnes jo, og beskyldes for alskens, så kanskje han bør vise det. Dette kan jeg faktisk ikke nok om. Men hvis hun beskylder ham for kriminelle handlinger, som absolutt ikke stemmer, så bør han få det fjernet. Hun burde kanskje straffes? Hun har gått altfor langt allerede, hva barna gjelder. Fått dem til å gråte osv. Uforståelig oppførsel. Sjokkerende.

Skrevet

Jeg tenker at for seg selv, men mest av alt for barna sine, burde hun nå gi seg. Samtidig tenker jeg at det at hun fortsetter er bra for saken i sin helhet (og alle mest for barna og deres rettigheter i lengden) for det er helt klart at her følger annonsører med og ser det unisone svaret fra kundene! Og annonsørene er nøkkelen her. 

• Liker 17
Skrevet
IreneV skrev (8 minutter siden):

Jeg mener hvis han sitter og legger ut denne "ranten" hennes. at det kanskje er unødvendig... Men jeg vet ikke. Han nevnes jo, og beskyldes for alskens, så kanskje han bør vise det. Dette kan jeg faktisk ikke nok om. Men hvis hun beskylder ham for kriminelle handlinger, som absolutt ikke stemmer, så bør han få det fjernet. Hun burde kanskje straffes? Hun har gått altfor langt allerede, hva barna gjelder. Fått dem til å gråte osv. Uforståelig oppførsel. Sjokkerende.

Hansen blir utsatt for æreskrenkelser her. Håper han anmelder. 

• Liker 22
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Misselue skrev (9 minutter siden):

Hansen blir utsatt for æreskrenkelser her. Håper han anmelder. 

Jeg ville tro det. Samtidig må vel faren til barna ha noe lovverk å lene seg på, etter det hun nå har utsatt dem for. Live.

Endret av IreneV
Skrevet

Den ranten hennes er så full av piss at det er helt sykt. Fatter ikke at hun ikke skjønner at hun må logge av. Manager; hvor er du? Hun burde beskyttes mot seg selv. 

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet
lillehammeren skrev (2 minutter siden):

Den ranten hennes er så full av piss at det er helt sykt. Fatter ikke at hun ikke skjønner at hun må logge av. Manager; hvor er du? Hun burde beskyttes mot seg selv. 

Hun bør i alle fall ikke betale noe til managementet, de gjør jo ikke jobben sin nå. 

Dvs. Det kan jo være de sier noe, men at hun driter i det og kjører sitt eget løp. Personlighetsmessig er hun jo typen til det. 

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...