Sharpa VinterBerg Skrevet 21. mars 2023 #3301 Del Skrevet 21. mars 2023 panzerpølsa skrev (3 minutter siden): Ingenting som sexleketøy og barn i skjønn forening si! Huff 😵💫 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 21. mars 2023 #3302 Del Skrevet 21. mars 2023 Oline12 skrev (4 timer siden): IG har igjen utlevert barna sine på det groveste. MH kommenterer det. Det er vel beklageligvis akkurat det hun ønsker å oppnå. Det er nok litt for stille på kanalen hennes, så da må barna til pers. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 21. mars 2023 #3303 Del Skrevet 21. mars 2023 Oline12 skrev (4 timer siden): IG har igjen utlevert barna sine på det groveste. MH kommenterer det. Har han slettet igjen? Ser intet i hans story. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 21. mars 2023 #3304 Del Skrevet 21. mars 2023 Dragonheart skrev (3 minutter siden): Har han slettet igjen? Ser intet i hans story. Jeg ser den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 21. mars 2023 #3305 Del Skrevet 21. mars 2023 Dragonheart skrev (15 minutter siden): Har han slettet igjen? Ser intet i hans story. Da er du blokkert av Iselin. Jeg kan se innlegget på kontoen jeg ikke er blokkert på, men ikke på min andre Insta-konto der Iselin blokkerte meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 21. mars 2023 #3306 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) Med dette svaret viser hun rett og slett at det ikke er noen hjemme der i gården 🤯 Barna er ikke samtykkekompetente og nei Iselin, du tar IKKE godt vare på barna dine når du eksponerer dem og bretter ut deres privatliv for alle som vil se! Endret 21. mars 2023 av Bulsara Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 21. mars 2023 #3307 Del Skrevet 21. mars 2023 Ser Plan har trukket tilbake sin Like, etter FruJohansens klage.. Men hvorfor følger egentlig Plan henne? Hun driver da ikke med likestilling? Eller, menn har drevet med mer griseprat enn damer, er det sånn likestilling vi vil ha? Ikke jeg. Ikke støtter jeg Plan heller. De bruker altså betalte medarbeidere til å følge med på Iselins sexprat.. Anbefaler folk å være skeptiske til Plans bruk av innsamlede midler. Hvorfor følge norske influensere som eksponerer egne barn mens hun snakker høyt og mye om sex, runking, dildoer, penetrering.. blant annet 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. mars 2023 #3308 Del Skrevet 21. mars 2023 Humas skrev (9 minutter siden): Ser Plan har trukket tilbake sin Like, etter FruJohansens klage.. Men hvorfor følger egentlig Plan henne? Hun driver da ikke med likestilling? Eller, menn har drevet med mer griseprat enn damer, er det sånn likestilling vi vil ha? Ikke jeg. Ikke støtter jeg Plan heller. De bruker altså betalte medarbeidere til å følge med på Iselins sexprat.. Anbefaler folk å være skeptiske til Plans bruk av innsamlede midler. Hvorfor følge norske influensere som eksponerer egne barn mens hun snakker høyt og mye om sex, runking, dildoer, penetrering.. blant annet Enig, håper flere skriver PM til Plan. Jeg har gjort det også. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 21. mars 2023 #3309 Del Skrevet 21. mars 2023 Nå må det komme en lov som regulerer dette. Jeg mangler ord, og det er ikke ofte. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 21. mars 2023 #3310 Del Skrevet 21. mars 2023 Hun er virkelig blitt blandt de værste i eksponering av barn. De andre som tronet øverst har tatt tak og trappet ned. Dette er virkelig ett vertranp nok engang. Har hun ingen rundt seg til å veilede og gi råd? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 21. mars 2023 #3311 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) Inga-pinga skrev (30 minutter siden): Hun er virkelig blitt blandt de værste i eksponering av barn. De andre som tronet øverst har tatt tak og trappet ned. Dette er virkelig ett vertranp nok engang. Har hun ingen rundt seg til å veilede og gi råd? Eller er hun faktisk den verste nå? Kommer faktisk ikke på noen som er verre……. Det spørs om rådgiverne når frem. Endret 21. mars 2023 av Djerv2020 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 21. mars 2023 #3312 Del Skrevet 21. mars 2023 Inga-pinga skrev (44 minutter siden): Hun er virkelig blitt blandt de værste i eksponering av barn. De andre som tronet øverst har tatt tak og trappet ned. Dette er virkelig ett vertranp nok engang. Har hun ingen rundt seg til å veilede og gi råd? Hun er nok ikke mottagelig for råd og veiledning. Ref hennes svar på Insta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 22. mars 2023 #3313 Del Skrevet 22. mars 2023 Godt å se at hvertfall halvparten av kommentarene er av det kritiske slaget. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. mars 2023 #3314 Del Skrevet 22. mars 2023 Bulsara skrev (8 timer siden): Med dette svaret viser hun rett og slett at det ikke er noen hjemme der i gården 🤯 Barna er ikke samtykkekompetente og nei Iselin, du tar IKKE godt vare på barna dine når du eksponerer dem og bretter ut deres privatliv for alle som vil se! Mørkt som svarte natta 🫣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 22. mars 2023 #3315 Del Skrevet 22. mars 2023 Disse influencerne er en egen rase. @FruJohansen hadde en reel der hun stilte spørsmålet om folk som blir influencere har egenskaper som gjør dem mer tilbøyelig til å søke bekreftelse eller om det er en selvforsterkende effekt når man lever livet på SoMe (fritt etter hukommelsen, mulig det var sårbarhet for kritikk som var temaet). Jeg tror det er begge deler. Slike reels der influencerforeldre legger ut barnas kjærlighetserklæringer er fæle, men de sier en hel del. Det handler jo utelukkende om å synliggjøre at de er elsket av barna, noe som selvfølgelig gir boost i selvfølelsen. Det er bare en videreføring av den bekreftelsen de åpenbart er i behov av. Personlig tror jeg at de selvfølelsen er svært skjør, og det er derfor de i utgangspunktet søkte seg til SoMe og det er også derfor kritikk rammer dem så hardt. Det treffer dem midt i egen sårbarhet. Å innrømme feil eller ta til seg kritikk er vanskelig for slike mennesker. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 22. mars 2023 #3316 Del Skrevet 22. mars 2023 Stakkars lille barn som får sine dypeste følelser utlevert for nesten 200k. Tenk å være så forbanna tankeløs å dele dette for sitt eget ego sin del. "Se så søt min datter er og hvor mye hun elsker meg" Hun er f... ikke riktig skrudd sammen! Dette er så privat som det er mulig å bli, og det er like ille som intimpraten hun hadde med døtrene. Ekstremt usjarmerende å fortsette å utlevere barna sine, til tross for kritikk og hun fremstår som totalt blottet for selvinnsikt. 42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt.lutt Skrevet 22. mars 2023 #3317 Del Skrevet 22. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (14 timer siden): Hun lærer aldri den dama der og bryr seg ikke om hva som er barnas beste. Hun bør bli kansellert og glemt. Tror dette er helt kalkulert. Trenger litt blest rundt seg selv. Hun vet hun provosere. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 22. mars 2023 #3318 Del Skrevet 22. mars 2023 NordreSving skrev (17 minutter siden): Disse influencerne er en egen rase. @FruJohansen hadde en reel der hun stilte spørsmålet om folk som blir influencere har egenskaper som gjør dem mer tilbøyelig til å søke bekreftelse eller om det er en selvforsterkende effekt når man lever livet på SoMe (fritt etter hukommelsen, mulig det var sårbarhet for kritikk som var temaet). Jeg tror det er begge deler. Slike reels der influencerforeldre legger ut barnas kjærlighetserklæringer er fæle, men de sier en hel del. Det handler jo utelukkende om å synliggjøre at de er elsket av barna, noe som selvfølgelig gir boost i selvfølelsen. Det er bare en videreføring av den bekreftelsen de åpenbart er i behov av. Personlig tror jeg at de selvfølelsen er svært skjør, og det er derfor de i utgangspunktet søkte seg til SoMe og det er også derfor kritikk rammer dem så hardt. Det treffer dem midt i egen sårbarhet. Å innrømme feil eller ta til seg kritikk er vanskelig for slike mennesker. Her treffer du blink. Det er også stor forskjell på å elske seg selv og selvopptatthet. Jeg siterer Alf Gjøsund, som skrev en artikkel om sologami-bryllupet i forrige uke, der IG var toastmaster: "det å involvere hele verden i sin egen jakt på selvrespekt, et tveegget sverd. Det kan hjelpe mennesker som sliter med lignende ting, og i noen tilfeller også en selv. Men sjansen for at det er kontraproduktivt, er stor. For selvrespekt handler om finne sin verdi et annet sted enn i andres blikk. Hvis du samtidig aktivt oppsøker dette blikket, trenger du en dyp forankring et annet sted for ikke å bli avhengig av det." Selvfølelsen er lav, oppmerksomhetsbehovet er enormt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 22. mars 2023 #3319 Del Skrevet 22. mars 2023 Iselin sine tall på socialblade har vært blodrøde lenge. Jeg har kanskje sjekka et par ganger i mnd siden forrige gang hun dro et slikt stunt, og hver gang er det daglig et tosifret antall mennesker som forlater kontoen. Tallet var høyest rundt tiden hun la ut den forrige videoen. Jeg er ikke sikker, men jeg mener hun hadde 199k før hun postet videoen sist. Nå nærmer hun seg raskt 194k. Jeg skjønner dermed ikke helt at dette skal være et stunt for oppmerksomhet, for hun må ha sett den direkte konsekven forrige gang. Jeg tror det er en mulighet for at hun bare ikke skjønner hvorfor det er problematisk. Den forrige forsvarstalen tyder på det. 26 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 22. mars 2023 #3320 Del Skrevet 22. mars 2023 Trude.lutt.lutt skrev (1 time siden): Tror dette er helt kalkulert. Trenger litt blest rundt seg selv. Hun vet hun provosere. Du har nok dessverre rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå