Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

panzerpølsa skrev (3 minutter siden):

Ingenting som sexleketøy og barn i skjønn forening si! 

Huff 😵💫

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oline12 skrev (4 timer siden):

IG har igjen utlevert barna sine på det groveste. MH kommenterer det. 

Det er vel beklageligvis akkurat det hun ønsker å oppnå. Det er nok litt for stille på kanalen hennes, så da må barna til pers. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (4 timer siden):

IG har igjen utlevert barna sine på det groveste. MH kommenterer det. 

Har han slettet igjen? Ser intet i hans story. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragonheart skrev (3 minutter siden):

Jeg ser den

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragonheart skrev (15 minutter siden):

Da er du blokkert av Iselin. Jeg kan se innlegget på kontoen jeg ikke er blokkert på, men ikke på min andre Insta-konto der Iselin blokkerte meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Med dette svaret viser hun rett og slett at det ikke er noen hjemme der i gården 🤯

Barna er ikke samtykkekompetente og nei Iselin, du tar IKKE godt vare på barna dine når du eksponerer dem og bretter ut deres privatliv for alle som vil se!B15D4427-55CF-40B6-9C06-AD03D1F75CDD.thumb.jpeg.c680230499670789468fdde81d1036e0.jpeg

Endret av Bulsara
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser Plan har trukket tilbake sin Like, etter FruJohansens klage.. Men hvorfor følger egentlig Plan henne? Hun driver da ikke med likestilling? Eller, menn har drevet med mer griseprat enn damer, er det sånn likestilling vi vil ha? Ikke jeg. Ikke støtter jeg Plan heller. De bruker altså betalte medarbeidere til å følge med på Iselins sexprat.. Anbefaler folk å være skeptiske til Plans bruk av innsamlede midler. Hvorfor følge norske influensere som eksponerer egne barn mens hun snakker høyt og mye om sex, runking, dildoer, penetrering.. blant annet

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humas skrev (9 minutter siden):

Ser Plan har trukket tilbake sin Like, etter FruJohansens klage.. Men hvorfor følger egentlig Plan henne? Hun driver da ikke med likestilling? Eller, menn har drevet med mer griseprat enn damer, er det sånn likestilling vi vil ha? Ikke jeg. Ikke støtter jeg Plan heller. De bruker altså betalte medarbeidere til å følge med på Iselins sexprat.. Anbefaler folk å være skeptiske til Plans bruk av innsamlede midler. Hvorfor følge norske influensere som eksponerer egne barn mens hun snakker høyt og mye om sex, runking, dildoer, penetrering.. blant annet

Enig, håper flere skriver PM til Plan. Jeg har gjort det også. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er virkelig blitt blandt de værste i eksponering av barn. De andre som tronet øverst har tatt tak og trappet ned. Dette er virkelig ett vertranp nok engang. Har hun ingen rundt seg til å veilede og gi råd?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (30 minutter siden):

Hun er virkelig blitt blandt de værste i eksponering av barn. De andre som tronet øverst har tatt tak og trappet ned. Dette er virkelig ett vertranp nok engang. Har hun ingen rundt seg til å veilede og gi råd?

Eller er hun faktisk den verste nå? Kommer faktisk ikke på noen som er verre…….

Det spørs om rådgiverne når frem.

Endret av Djerv2020
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Inga-pinga skrev (44 minutter siden):

Hun er nok ikke mottagelig for råd og veiledning. Ref hennes svar på Insta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulsara skrev (8 timer siden):

Med dette svaret viser hun rett og slett at det ikke er noen hjemme der i gården 🤯

Barna er ikke samtykkekompetente og nei Iselin, du tar IKKE godt vare på barna dine når du eksponerer dem og bretter ut deres privatliv for alle som vil se!B15D4427-55CF-40B6-9C06-AD03D1F75CDD.thumb.jpeg.c680230499670789468fdde81d1036e0.jpeg

Mørkt som svarte natta 🫣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse influencerne er en egen rase. @FruJohansen hadde en reel der hun stilte spørsmålet om folk som blir influencere har egenskaper som gjør dem mer tilbøyelig til å søke bekreftelse eller om det er en selvforsterkende effekt når man lever livet på SoMe (fritt etter hukommelsen, mulig det var sårbarhet for kritikk som var temaet). 

Jeg tror det er begge deler. 

Slike reels der influencerforeldre legger ut barnas kjærlighetserklæringer er fæle, men de sier en hel del. Det handler jo utelukkende om å synliggjøre at de er elsket av barna, noe som selvfølgelig gir boost i selvfølelsen. Det er bare en videreføring av den bekreftelsen de åpenbart er i behov av. Personlig tror jeg at de selvfølelsen er svært skjør, og det er derfor de i utgangspunktet søkte seg til SoMe og det er også derfor kritikk rammer dem så hardt. Det treffer dem midt i egen sårbarhet. Å innrømme feil eller ta til seg kritikk er vanskelig for slike mennesker. 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille barn som får sine dypeste følelser utlevert for nesten 200k. Tenk å være så forbanna tankeløs å dele dette for sitt eget ego sin del. "Se så søt min datter er og hvor mye hun elsker meg" Hun er f... ikke riktig skrudd sammen! Dette er så privat som det er mulig å bli, og det er like ille som intimpraten hun hadde med døtrene. Ekstremt usjarmerende å fortsette å utlevere barna sine, til tross for kritikk og hun fremstår som totalt blottet for selvinnsikt. 

• Liker 42
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharpa VinterBerg skrev (14 timer siden):

Hun lærer aldri den dama der og bryr seg ikke om hva som er barnas beste. Hun bør bli kansellert og glemt.

Tror dette er helt kalkulert. Trenger litt blest rundt seg selv. Hun vet hun provosere. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
NordreSving skrev (17 minutter siden):

Disse influencerne er en egen rase. @FruJohansen hadde en reel der hun stilte spørsmålet om folk som blir influencere har egenskaper som gjør dem mer tilbøyelig til å søke bekreftelse eller om det er en selvforsterkende effekt når man lever livet på SoMe (fritt etter hukommelsen, mulig det var sårbarhet for kritikk som var temaet). 

Jeg tror det er begge deler. 

Slike reels der influencerforeldre legger ut barnas kjærlighetserklæringer er fæle, men de sier en hel del. Det handler jo utelukkende om å synliggjøre at de er elsket av barna, noe som selvfølgelig gir boost i selvfølelsen. Det er bare en videreføring av den bekreftelsen de åpenbart er i behov av. Personlig tror jeg at de selvfølelsen er svært skjør, og det er derfor de i utgangspunktet søkte seg til SoMe og det er også derfor kritikk rammer dem så hardt. Det treffer dem midt i egen sårbarhet. Å innrømme feil eller ta til seg kritikk er vanskelig for slike mennesker. 

Her treffer du blink. Det er også stor forskjell på å elske seg selv og selvopptatthet. 

Jeg siterer Alf Gjøsund, som skrev en artikkel om sologami-bryllupet i forrige uke, der IG var toastmaster:

"det å involvere hele verden i sin egen jakt på selvrespekt, et tveegget sverd. Det kan hjelpe mennesker som sliter med lignende ting, og i noen tilfeller også en selv. Men sjansen for at det er kontraproduktivt, er stor. For selvrespekt handler om finne sin verdi et annet sted enn i andres blikk. Hvis du samtidig aktivt oppsøker dette blikket, trenger du en dyp forankring et annet sted for ikke å bli avhengig av det."

Selvfølelsen er lav, oppmerksomhetsbehovet er enormt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin sine tall på socialblade har vært blodrøde lenge. Jeg har kanskje sjekka et par ganger i mnd siden forrige gang hun dro et slikt stunt, og hver gang er det daglig et tosifret antall mennesker som forlater kontoen. Tallet var høyest rundt tiden hun la ut den forrige videoen. Jeg er ikke sikker, men jeg mener hun hadde 199k før hun postet videoen sist. Nå nærmer hun seg raskt 194k.

Jeg skjønner dermed ikke helt at dette skal være et stunt for oppmerksomhet, for hun må ha sett den direkte konsekven forrige gang. Jeg tror det er en mulighet for at hun bare ikke skjønner hvorfor det er problematisk. Den forrige forsvarstalen tyder på det. 

Screenshot_20230322_083842_Samsung Internet.jpg

• Liker 26
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude.lutt.lutt skrev (1 time siden):

Tror dette er helt kalkulert. Trenger litt blest rundt seg selv. Hun vet hun provosere. 

Du har nok dessverre rett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...