Djerv2020 Skrevet 10. mars 2023 #3281 Del Skrevet 10. mars 2023 J.. skrev (6 timer siden): Som i sin tid anbefalte isbiter som "sunn snacks" hvis man hadde lyst på noe? Lol. De fleste har feilet grovt,noen lærer,andre ikke. Ingen vits i å sette enkelte på pidestall,i hvert fall. Oi, kanskje jeg må trekke tilbake det der, ja😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 10. mars 2023 #3282 Del Skrevet 10. mars 2023 krympeline skrev (4 timer siden): Fikk helt sjokk da hun tittet frem fra baksetet i bilen i den nyeste episode av Fyr og flamme. Det er så rart at hun og de andre influensaene vil seg selv så vondt. Ser jo helt tullete ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 19. mars 2023 #3283 Del Skrevet 19. mars 2023 Altså 😳 Er dette virkelig morsomt? Mulig det er jeg som er prippen, men. Hvis mora mi hadde lagt ut noe i nærheten av dette hadde jeg dødd av skam. (Fikk ikke til å dele reelen, bare skjermbilde, men det er altså en "morsom video" med temaet oralsex+mensen). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 19. mars 2023 #3284 Del Skrevet 19. mars 2023 On 3/10/2023 at 8:07 PM, krympeline said: Fikk helt sjokk da hun tittet frem fra baksetet i bilen i den nyeste episode av Fyr og flamme. Det er altså så rart. Hun sminker seg ned. Dama er jo så vakker i utgangspunktet, men mangler kunnskap til å markere eller fremheve det fine. Som å nekte å prøve å tegne innenfor strekene, men heller raserer boka 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 20. mars 2023 #3285 Del Skrevet 20. mars 2023 Og nå har hun delt noen videoer som barna har tatt opp på mobilen hennes uten at hun visste det. Det er så ekkelt at hun deler disse sårbare små jentene i alle mulige situasjoner! Og selvsagt er det iblandet reklamer for kondomeriet. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 20. mars 2023 #3286 Del Skrevet 20. mars 2023 Interessante stories fra frujohansen i dag, der hun sier at enkelte influensere burde beskyttes mot seg selv. Min mening er at IG er en av dem! Dette er galehus. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 20. mars 2023 #3287 Del Skrevet 20. mars 2023 Altså, den yngste datteren hennes er så utrolig sjarmerende, men jeg syns det er ille at mammaen hennes deler de videoene av henne. Som mamma til en jevnaldrende jente som også liker å filme seg selv, så hadde det vært helt utenkelig å lagt ut de videoene hun mekker sammen. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellam Skrevet 20. mars 2023 #3288 Del Skrevet 20. mars 2023 Min datter kan lage slike videoer som jeg blir så stolt og glad over💗 Jeg får ofte lyst til å sende disse i familiegruppen på snap der besteforeldre og tanter/onkler er med. Men jeg gjør det ikke! For det er ikke min rett å dele det. Jeg sparer på videoene og så kan hun få dele de selv, hvis hun vil, når hun blir voksen💗 10 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 20. mars 2023 #3289 Del Skrevet 20. mars 2023 Ellam skrev (4 minutter siden): Min datter kan lage slike videoer som jeg blir så stolt og glad over💗 Jeg får ofte lyst til å sende disse i familiegruppen på snap der besteforeldre og tanter/onkler er med. Men jeg gjør det ikke! For det er ikke min rett å dele det. Jeg sparer på videoene og så kan hun få dele de selv, hvis hun vil, når hun blir voksen💗 Jammen ,de influensaer e er jo så mye mer «stolte» av barna sine enn vi normale🥱 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 21. mars 2023 #3290 Del Skrevet 21. mars 2023 🍿 nå blir det vel ramaskrik igjen etter MH siste story 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 21. mars 2023 #3291 Del Skrevet 21. mars 2023 Oline12 skrev (16 minutter siden): 🍿 nå blir det vel ramaskrik igjen etter MH siste story Det får vi håpe. utleveringen av disse barna på soMe må stanses asap!!! 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 21. mars 2023 #3292 Del Skrevet 21. mars 2023 Oline12 skrev (30 minutter siden): 🍿 nå blir det vel ramaskrik igjen etter MH siste story Hva har han lagt ut? Jeg har ikke Instagram 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 21. mars 2023 #3293 Del Skrevet 21. mars 2023 Meadow skrev (På 19.3.2023 den 15.23): Altså 😳 Er dette virkelig morsomt? Mulig det er jeg som er prippen, men. Hvis mora mi hadde lagt ut noe i nærheten av dette hadde jeg dødd av skam. (Fikk ikke til å dele reelen, bare skjermbilde, men det er altså en "morsom video" med temaet oralsex+mensen). Er disse øyebrynene overdrevet, eller er det slike øyebryn hun pleier å tegne på? Jeg prøver ikke å shame, jeg oppriktig lurer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 21. mars 2023 #3294 Del Skrevet 21. mars 2023 kraftwerk skrev (55 minutter siden): Hva har han lagt ut? Jeg har ikke Instagram 🙈 IG har igjen utlevert barna sine på det groveste. MH kommenterer det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 21. mars 2023 #3295 Del Skrevet 21. mars 2023 Oline12 skrev (7 minutter siden): IG har igjen utlevert barna sine på det groveste. MH kommenterer det. Hun lærer aldri den dama der og bryr seg ikke om hva som er barnas beste. Hun bør bli kansellert og glemt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. mars 2023 #3296 Del Skrevet 21. mars 2023 Heia Mads H🙌 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 21. mars 2023 #3297 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) Ser inne på fru Johansen sin IG at Plannorge har likt denne videoen.. Det er jo bare helt på tryne 😵💫 Endret 21. mars 2023 av Sharpa VinterBerg 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 21. mars 2023 #3298 Del Skrevet 21. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden): Ser inne på fru Johansen sin IG at Plannorge har likt denne videoen.. Det er jo bare helt på tryne 😵💫 Ingenting som sexleketøy og barn i skjønn forening si! 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 21. mars 2023 #3299 Del Skrevet 21. mars 2023 Henrik Troy får toppkarakter i dag 🙂 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 21. mars 2023 #3300 Del Skrevet 21. mars 2023 Tenk å ha så spinnvill mangel på grenser. For en pinlig video. Det finnes ikke søtt i denne konteksten. Det er overtramp. Og hun snakker om skolegård, mobbing osv. Det er nå man ser at vi ligger bakpå når det kommer til eksponering og lovverk. Her er det lik og del i så stor grad at jeg synes det er alarmerende og litt sjokkerende, selv til henne å være Hun ønsker ikke å beskytte det kjæreste hun har. Dèt er åpenbart etter forrige instakrig. Mads Hansen kommer godt ut av dette òg. Det sier en hel del om et godt, tross absurd poeng! ❤️ 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå