Djerv2020 Skrevet 13. januar 2023 #1761 Skrevet 13. januar 2023 panzerpølsa skrev (19 minutter siden): IG starter med å si at det har vært en dårlig natt pga det Mads Hansen har lagt ut av hennes barn. Dette er jo feil, det er det du IG selv har lagt ut av dine barn. MH har ikke filmet og lastet opp dette på Internett. Det har du jo selv gjort. Hansen bare deler videre. Det er det stor forskjell på. Og hvorfor er det feil at han deler, om du selv ikke syns det er feil å legge ut videoen offentlig? Jeg bare spør. Jeg hadde heller ikke sovet godt om natta om det var fare for at videoer av barna mine som snakker om tissen/vulva/vagina var spredt (og misbrukt - fy søren spyr) på pedofile nettverk. DET er det store problemet her, ikke at mads hansen delte videre for å belyse sharentingen. 25 6
Tradegy Skrevet 13. januar 2023 #1762 Skrevet 13. januar 2023 (endret) Hun var med i "Mammasjokket" i sin tid, da minstejenta knapt var et år. Så eksponering til omverdenen, har hun visst greid hèlt fint selv. (Programmet i seg selv, var forsåvidt utrolig fint, minus eksponering i beste sendetid.) Og senest nå i forsvarstalen, så gjengir hun navnet til en av de. (Blogger-profil over mange herrens år, har hun også vært, så "Dadager" David Eriksen bør ytre seg særdeles forsiktig, om han har ønsker om å fremstå ørlitt profesjonell (for en gangs skyld.....). Som kompis, kan han mene hva han vil, men som sjef.. ta et standpunkt, mann! 🙈) Endret 13. januar 2023 av Tradegy 6 2
Gjest Sirisiri10 Skrevet 13. januar 2023 #1763 Skrevet 13. januar 2023 Hun burde kanskje takk Mads? For å synliggjøre hvor enkelt det er å dele. For hans intensjoner er å forhindre at dette skjer (hvis vi stoler helt på hva han sier.) Andre kan ha langt verre intensjoner. Selvsagt burde hun ha visst dette på forhånd. Men Mads gjorde det enda tydeligere, et slag i ansiktet som sårt trengs. For dæven for et stort overtramp den videoen hun la ut er. Dette er ikke greit på noen som helst måte. Ikke bare er det synd på barna når mor eksponerer seg slik hun gjør, som kunne blitt gjort på en mye mer profesjonell måte, men så drar hun inn barna sine i dette. I tillegg påpeker hun konsekvensen innlegget til Mads kan ha for barna, uten å i det heletatt tenke på konsekvensene innlegget hun la ut har. Hvordan hun kommuniserer, snakker og fremmer. Barna er små. Jeg håper de er utstyrt med er meget godt og sunt selvbilde som kan stå i de verste stormer når de blir eldre. For de kommer nok. Jeg håper inderlig at dette når inn til Iselin etterhvert hvor hun endrer litt praksis, for hun har også mye bra å komme med. Når man er foreldre har man et av de største ansvarene. Noen ganger (underdrivelse) må man sette seg selv til side å tenke over det man gjør.
Djerv2020 Skrevet 13. januar 2023 #1764 Skrevet 13. januar 2023 Fru G skrev (6 minutter siden): Er Eriksen dum også, eller er alt lov fordi penger er motivasjonen bak alt, absolutt alt. Fy faen, kvalmt. Davis eriksen må jo bare rulle inn årene. Snakk om total skivebom. Prøve å unngå kritikk ved å kritisere MH. Dette er et totalhavari av intelligens, integritet og moral. 26 13
Tradegy Skrevet 13. januar 2023 #1765 Skrevet 13. januar 2023 3 minutter siden, Sirisiri10 said: Hun burde kanskje takk Mads? For å synliggjøre hvor enkelt det er å dele. For hans intensjoner er å forhindre at dette skjer (hvis vi stoler helt på hva han sier.) Andre kan ha langt verre intensjoner. Selvsagt burde hun ha visst dette på forhånd. Men Mads gjorde det enda tydeligere, et slag i ansiktet som sårt trengs. For dæven for et stort overtramp den videoen hun la ut er. Dette er ikke greit på noen som helst måte. Ikke bare er det synd på barna når mor eksponerer seg slik hun gjør, som kunne blitt gjort på en mye mer profesjonell måte, men så drar hun inn barna sine i dette. I tillegg påpeker hun konsekvensen innlegget til Mads kan ha for barna, uten å i det heletatt tenke på konsekvensene innlegget hun la ut har. Hvordan hun kommuniserer, snakker og fremmer. Barna er små. Jeg håper de er utstyrt med er meget godt og sunt selvbilde som kan stå i de verste stormer når de blir eldre. For de kommer nok. Jeg håper inderlig at dette når inn til Iselin etterhvert hvor hun endrer litt praksis, for hun har også mye bra å komme med. Når man er foreldre har man et av de største ansvarene. Noen ganger (underdrivelse) må man sette seg selv til side å tenke over det man gjør. 4
Sushiii Skrevet 13. januar 2023 #1766 Skrevet 13. januar 2023 Stakkars barn. Håper de ikke blir mobbet for morens påfunn. Har selv en datter, og spør alltid om jeg for eksempel kan sende bilde av henne på MMS til besteforeldre. Dette er helt vanlige fine bilder, gjerne oppstilt på 17.mai i bunad, men ofte vil hun ikke og sier nei. Og det respekterer jeg!! Nå er hun litt eldre enn IG sine barn, men IG sine barn har hvertfall ingen forutsetning for å forstå hva de blir utsatt for. 8 1
Lykkelinn Skrevet 13. januar 2023 #1767 Skrevet 13. januar 2023 (endret) Når hun legger ut lover og regler rundt dette med å legge ut bilder av andre sine barn så må vel dette gjelde når man tar bilder av/filmer andre sine barn og legger ut, ikke når man bruker barna sine i reklame og legger det ut på en bildedelingstjeneste? Endret 13. januar 2023 av Lykkelinn 6
Gjest Sunfl0wer Skrevet 13. januar 2023 #1768 Skrevet 13. januar 2023 Jeg er enig med Iselin om at Mads Hansen ikke har rett til å publisere videoen av hennes barn for da blir det dobbeltmoralsk av han. Han kunne fått fram poenget uten å bruke hennes barn,samme som at hun ikke skulle delt det på sine kanaler. Jeg er helt for at barn skal lære om kropp,grenser og seksualitet tidlig for det kan motvirke seksuelle overgrep og også hjelpe barn å forstå deres kropp og hva som skjer med den. Men hun skulle droppet å legge ut en slik samtale som jeg ser på som en privat samtale. Heier på at hun snakker med barna sine om det og at hun snakker om slike temaer i poden sin,men synes grensa går at hun deler slikt av sine barn der alle kan se det og syke mennesker kan utnytte det at de sitter å sier slike ord. Handler ikke om at man er prippen,det handler om sunn fornuft! Så her har både Iselin og Mads feilet!
Klink Skrevet 13. januar 2023 #1769 Skrevet 13. januar 2023 Fy søren så råttent gjort av Mads Hansen. Og Iselin hva i heiteste satan h… tenker du med? Barna dine kunne kommet hjem og blitt mobbet fordi DU la det ut. Hva skulle du sagt da? Det går bra, kropp er naturlig å snakke om ikke bry dere med det? Altså!
Gjest Kattedama Skrevet 13. januar 2023 #1770 Skrevet 13. januar 2023 (endret) Lykkelinn skrev (6 minutter siden): Når hun legger ut lover og regler rundt dette med å legge ut bilder av andre sine barn så må vel dette gjelde når man tar bilder av/filmer andre sine barn og legger ut, ikke når man bruker barna sine i reklame og legger det ut på en bildedelingstjeneste? Jeg er ganske sikker på at du har rett i dette. At hvis folk ønsker å både stjele bilder og filmer av andres barn, så kan de dette uten problemer så lenge foreldrene har delt først. At disse menneskene inkludert IG tenker at det fortsatt er greit å dele alt mellom himmel og jord av mindreårige selv om dette kan skje, er groteskt. De må gjerne føle på at de er dårlige foreldre når de blir kritisert, hva annet kan man kalle det? Endret 13. januar 2023 av Lill :)
Gjest Fru G Skrevet 13. januar 2023 #1771 Skrevet 13. januar 2023 Djerv2020 skrev (14 minutter siden): Davis eriksen må jo bare rulle inn årene. Snakk om total skivebom. Prøve å unngå kritikk ved å kritisere MH. Dette er et totalhavari av intelligens, integritet og moral. Disse ser ikke verden for bare penger. Penger er motivasjonen til alt. Skjønner godt at IG ikke har hatt en god natt. Snakk om å vri hele saken 180 grader. Stakkars unger😢
baremeg Skrevet 13. januar 2023 #1772 Skrevet 13. januar 2023 Citha skrev (2 timer siden): Da har jeg sett "forsvaret" som hun har lagt ut på instagram story. Hun forstår ikke en dritt av hva folk reagerer på, virker det som. Jeg sitter igjen og er forbanna. Det fremstår totalt 100% blåst i topplokket. Lyset på men ingen hjemme. Så på det jeg også nå. Trodde dama hadde litt mellom ørene, men hun er jo like blåst som alle andre influensere. Er det mulig?! Det er DIN feil Iselin , at andre har mulighet for å dele bilder og videoer av DINE barn! DIN FEIL!!!! 30 8
Klink Skrevet 13. januar 2023 #1773 Skrevet 13. januar 2023 baremeg skrev (7 minutter siden): Så på det jeg også nå. Trodde dama hadde litt mellom ørene, men hun er jo like blåst som alle andre influensere. Er det mulig?! Det er DIN feil Iselin , at andre har mulighet for å dele bilder og videoer av DINE barn! DIN FEIL!!!! Det er hennes feil at muligheten for deling er der. Mads Hansen får jammen stå for at han delte det. HAN alene la det ut på nytt! Råttent.
Gjest Kattedama Skrevet 13. januar 2023 #1774 Skrevet 13. januar 2023 baremeg skrev (10 minutter siden): Så på det jeg også nå. Trodde dama hadde litt mellom ørene, men hun er jo like blåst som alle andre influensere. Er det mulig?! Det er DIN feil Iselin , at andre har mulighet for å dele bilder og videoer av DINE barn! DIN FEIL!!!! Ingen selvinnsikt å spore overhodet. Det er ikke håp.
Klink Skrevet 13. januar 2023 #1775 Skrevet 13. januar 2023 Lill skrev (3 minutter siden): Ingen selvinnsikt å spore overhodet. Det er ikke håp. Det er det ikke å finne hos Mads Hansen heller som deler det videre. 1
Mio-lio Skrevet 13. januar 2023 #1776 Skrevet 13. januar 2023 Eldste dattera hennes har blitt mobbet av disse guttene i 7 klasse som hun snakker om i forsvarstalen sin flere ganger pga ting mora legger ut. Men hun lærer aldri. 20
Gjest Kattedama Skrevet 13. januar 2023 #1777 Skrevet 13. januar 2023 Klink skrev (Akkurat nå): Det er det ikke å finne hos Mads Hansen heller som deler det videre. Det er sant.
Gjest Fru G Skrevet 13. januar 2023 #1778 Skrevet 13. januar 2023 Lill skrev (23 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at du har rett i dette. At hvis folk ønsker å både stjele bilder og filmer av andres barn, så kan de dette uten problemer så lenge foreldrene har delt først. At disse menneskene inkludert IG tenker at det fortsatt er greit å dele alt mellom himmel og jord av mindreårige selv om dette kan skje, er groteskt. De må gjerne føle på at de er dårlige foreldre når de blir kritisert, hva annet kan man kalle det? Hvorfor er det råttent gjort av Mads H.? Bloggerne har flere seere og barna hennes deles der også.
Gjest Fru G Skrevet 13. januar 2023 #1779 Skrevet 13. januar 2023 Mio-lio skrev (5 minutter siden): Eldste dattera hennes har blitt mobbet av disse guttene i 7 klasse som hun snakker om i forsvarstalen sin flere ganger pga ting mora legger ut. Men hun lærer aldri. Stakkars barn. Jeg er faktisk sjokkert og det skal litt til å sjokkere meg når det kommer til denne uetiske bransjen.
Lineaaa Skrevet 13. januar 2023 #1780 Skrevet 13. januar 2023 (endret) Kanskje helliger middelet målet? Ja, kjipt å gi mer eksponering til denne grenseoverskridende videoen. Samtidig må jo dette være en så vond lærepenge for Iselin, og til avskrekkelse for andre, at det kan være verdt det? Filmen fantes jo uansett (dog med flere seere nå). Tenk på all fremtidig deling som er forhindret nå, pga re-postingen til Mads Hansen. Endret 13. januar 2023 av Lineaaa 16 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå