Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #421 Del Skrevet 14. februar 2020 36 minutter siden, Uglesjel skrev: Det har jeg ikke fått med meg. Er det sagt i en artikkel fra nettavisene eller via IG hennes? Det må ha blitt sagt tidligere isåfall, ingen influencere med vett i behold ville stått frem å støttet henne nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #422 Del Skrevet 14. februar 2020 Akkurat nå, Castor Troy skrev: Det må ha blitt sagt tidligere isåfall, ingen influencere med vett i behold ville stått frem å støttet henne nå. Er det jeg tenker. Prøvde og Google opp noe på dette. Men finner ikke noe. Så det må blitt sagt via IG story som ikke kan dokumenteres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #423 Del Skrevet 14. februar 2020 2 minutter siden, Uglesjel skrev: Er det jeg tenker. Prøvde og Google opp noe på dette. Men finner ikke noe. Så det må blitt sagt via IG story som ikke kan dokumenteres. Det er meget mulig. Kanskje like greit for Iselin 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonheart Skrevet 14. februar 2020 #424 Del Skrevet 14. februar 2020 1 time siden, Uglesjel skrev: Det har jeg ikke fått med meg. Er det sagt i en artikkel fra nettavisene eller via IG hennes? Slik jeg leser det, er det noe @Rettfralevrahar spurt om på pm eller i kommentarfelt. Dermed ikke noe Iselin har gått ut med offentlig i all fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #425 Del Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, Dragonheart skrev: Slik jeg leser det, er det noe @Rettfralevrahar spurt om på pm eller i kommentarfelt. Dermed ikke noe Iselin har gått ut med offentlig i all fall. Var noe sånt jeg tenke imens jeg prøvde å Google opp noe artikler om det😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 14. februar 2020 #426 Del Skrevet 14. februar 2020 3 timer siden, Uglesjel skrev: Det har jeg ikke fått med meg. Er det sagt i en artikkel fra nettavisene eller via IG hennes? Spurte i DM og hun var klar i sin tale🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 14. februar 2020 #427 Del Skrevet 14. februar 2020 2 timer siden, Dragonheart skrev: Slik jeg leser det, er det noe @Rettfralevrahar spurt om på pm eller i kommentarfelt. Dermed ikke noe Iselin har gått ut med offentlig i all fall. Spurte i DM og hun svarte: Digger AB🙏🏼❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2020 #428 Del Skrevet 14. februar 2020 3 minutter siden, Rettfralevra skrev: Spurte i DM og hun svarte: Digger AB🙏🏼❤️❤️ Dokumenter gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 14. februar 2020 #429 Del Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, J.. skrev: Dokumenter gjerne. 1 minutt siden, J.. skrev: Dokumenter gjerne. 1 minutt siden, J.. skrev: Dokumenter gjerne. Du mener jeg skal ta screenshot av DM? Hva med å spørre henne selv? Nok hjerter og pray tegn under AB sine bilder fra Iselin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. februar 2020 #430 Del Skrevet 14. februar 2020 6 minutter siden, Rettfralevra skrev: Du mener jeg skal ta screenshot av DM? Hva med å spørre henne selv? Nok hjerter og pray tegn under AB sine bilder fra Iselin Nettopp det jeg spør om,ja. Er jo bare å sladde over eget brukernavn. Hvem som helst kan påstå hun har sagt både det ene å det andre på DM,så lenge man slipper å dokumentere det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 14. februar 2020 #431 Del Skrevet 14. februar 2020 5 minutter siden, J.. skrev: Nettopp det jeg spør om,ja. Er jo bare å sladde over eget brukernavn. Hvem som helst kan påstå hun har sagt både det ene å det andre på DM,så lenge man slipper å dokumentere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 14. februar 2020 #432 Del Skrevet 14. februar 2020 Resterende meldingsutvekslinger ligger på en blokkert Instabruker i forbindelse med mitt firma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 17. februar 2020 #433 Del Skrevet 17. februar 2020 Synes hun virket som et friskt pust før, men nå virker hun bare desperat og pr-kåt.. All pr er god pr? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. februar 2020 #434 Del Skrevet 17. februar 2020 På 14.2.2020 den 21.58, Rettfralevra skrev: Takk 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella morax Skrevet 19. februar 2020 #435 Del Skrevet 19. februar 2020 På 14.2.2020 den 21.58, Rettfralevra skrev: Dette er fra september? Altså lenge før den siste tids avsløringer om ABIP? IGs respons er for øvrig lite verdt når man ikke ser hva hun svarer på. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yabbadoo Skrevet 28. februar 2020 #436 Del Skrevet 28. februar 2020 Hun prøver sikkert å være freidig, morsom, maskulin og kul. Men hun virker veldig usympatisk syns jeg.... griner på instastory med en gang hun møter noe annet enn hyllest. Det må man faktisk tåle når man velger å leve av å være offentlig med en kraftig og sterk stemme. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 3. mars 2020 #437 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) På 28.2.2020 den 18.59, yabbadoo skrev: Hun prøver sikkert å være freidig, morsom, maskulin og kul. Men hun virker veldig usympatisk syns jeg.... griner på instastory med en gang hun møter noe annet enn hyllest. Det må man faktisk tåle når man velger å leve av å være offentlig med en kraftig og sterk stemme. Tror hun er fryktelig usikker på seg selv, men bruker den sexolog-gimmicken som et slags skall. Hun har ikke godt av å være i rampelyset. Endret 3. mars 2020 av Fju 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 5. mars 2020 #438 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) Jeg synes det er flott at vi har tøffe damer her i landet, som kjemper mot kroppspress og normaliserer og prater om mange temaer som er viktige. Likevel blir hun too much for min del. Jeg synes hun prøver for hardt og jeg synes ikke hun er morsom på noen som helst måte. Mye flashing for å være morsom men jeg synes det blir bare usmakelig, vulgært og mye. Hun prøver liksom å være mye, og lykkes helt med det... I tillegg må alle være enige med henne, hvis ikke er de "lozers" 🙄 Endret 5. mars 2020 av lysestake 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yabbadoo Skrevet 5. mars 2020 #439 Del Skrevet 5. mars 2020 21 minutter siden, lysestake skrev: Jeg synes det er flott at vi har tøffe damer her i landet, som kjemper mot kroppspress og normaliserer og prater om mange temaer som er viktige. Likevel blir hun too much for min del. Jeg synes hun prøver for hardt og jeg synes ikke hun er morsom på noen som helst måte. Mye flashing for å være morsom men jeg synes det blir bare usmakelig, vulgært og mye. Hun prøver liksom å være mye, og lykkes helt med det... I tillegg må alle være enige med henne, hvis ikke er de "lozers" 🙄 Jeg vet ikke om jeg syns hun bekjemper kroppspress heller jeg, egentlig. Hun er jo superflott! At hun viser frem din kropp som noe «uperfekt» gir ikke meg noen bedre følelse for min kropp i alle fall. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 6. mars 2020 #440 Del Skrevet 6. mars 2020 Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg lett trodd Iselin og Erlend Elias var søsken. Skilt ved fødselen? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå